00:57:16 / 18.06.2018 
Sağnak yağış sele neden oldu   |   Ceyhan'da 50 bekçi göreve başladı   |   Lunaparkta dönme dolap kavgası   |   Dolmuşta feci ölüm   |   'Banker Bilo' filmi gerçek oldu   |   10 yaşındaki çocuk kardeşini vurdu   |   Alkollü sürücü polis noktasına girdi   |   Aracıyla kanala düşen şahıs öldü   |   Boşanmak isteyen eşini bıçakladı   |   O hırsız yakalandı   |  
ANA SAYFA
   Adanahaber Özel
   Adana Güncel
   Ulusal Gündem
   Bölge Haberleri
   Ekonomi
   Dünya
   Siyaset
   Spor
   Sağlık
   Polemik
   Eğitim
   Bilim - Teknoloji
   Dini Hayat
   Kültür & Sanat
   Medya - Makale
   Künye
   Adana Tarihçesi
   Linkler
   Adana Protokol
   Video Galeri
Foto Galeri
Arşiv Arama
Tüm Haberler
ÇOK OKUNANLAR
Adanalılar bu binaya çözüm istiyor
Toplu taşımacıların güzergah kavgası
Dolmuşta feci ölüm
Emekli polis, eşini öldürdü
Akşener, Adana’da halka hitap etti
Yaralı halde 25 kilometre araç sürdü
Hızlı tren hattı projesinde aksama
Sözlü'den 'Cumhur İttifakı' çıkışı
Çarşı ve mahalle bekçileri yemin etti
Bağımlı torbacıdan ibretlik sözler
 ÇOK YORUMLANAN
Sözlü'den 'Cumhur İttifakı' çıkışı
Akşener, Adana’da halka hitap etti
Bakan Soylu, Adanalılarla buluştu
Toplu taşımacıların güzergah kavgası
Adanalılar bu binaya çözüm istiyor
Karpuz üreticileri umduklarını bulamadı
Adana Demirspor yeni başkanını seçti
Hızlı tren hattı projesinde aksama
Bakan Özhaseki İmar Barışı’nı anlattı
Demirspor'a başkan adayı çıktı

EMAİL ADRESİNİZ

Google
Web adanahaber
'LİDERİMİZ BAHÇELİ, ADAYIMIZ ERDOĞAN'
04.06.2018

Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Hüseyin Sözlü, 24 Haziran’da Cumhur İttifakı’nın mutlak zafer elde etmesi ...
Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Hüseyin Sözlü, 24 Haziran’da Cumhur İttifakı’nın mutlak zafer elde etmesi ve MHP’nin Meclis’te en güçlü şekilde temsil edilmesi için kararlılıkla çalıştıklarını söyledi. Başkan Sözlü, “Cumhur İttifakı, Türkiye’yi ve Türk Milleti’ni istiklal içinde istikbalin zirvelerine taşıyacak, huzur, demokrasi, refah, özgürlük, milli birlik ve kardeşliği en üst düzeyde temin edecektir” dedi.

24 Haziran’da yapılacak Cumhurbaşkanı ve 27. Dönem Milletvekili Genel Seçimleri için MHP teşkilatları ve milletvekili adaylarıyla Adana’nın dört bir yanında hemşehrileriyle buluşan Başkan Sözlü, Cumhur İttifakı’nın milletin ta kendisi olduğunu ifade etti.

Nisan ayında yapılan AK Parti Adana İl Kongresi için Adana’ya gelen Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın elinden teşekkür plaketi alan Hüseyin Sözlü, “Liderimiz Devlet Bahçeli, adayımız Recep Tayyip Erdoğan” vurgusu yaptı.

MHP’nin 21 Haziran’da İstasyon Meydanı’nda yapacağı Büyük Çukurova Mitingi’nde 100 bin kişinin katılımını hedeflediklerini kaydeden Başkan Sözlü, “Türk siyasi tarihinin en önemli seçimi öncesi, ülkemizi girdiği her darboğazdan çıkarmasını bilen bilge liderimiz, hemşehrimiz Devlet Bahçeli, doğduğu topraklarda Çukurovalılarla buluşacak. Cumhur İttifakı ve Millet Aklı’nın şahlanacağı Büyük Çukurova Mitingi’ne hemşehrilerimizin büyük katılım göstereceğine ve seçimden üç gün önce dik duruşunu ve kararlı iradesini ortaya koyacağına olan inancım tamdır” diye konuştu.

“MHP’nin varlık sebebi Türk Milleti’dir”
Mensubu olduğu MHP’nin Türk Milleti’nin bağrından çıktığını, Milli Mücadeleye ilham kaynağı olan Adana’da doğup ve büyüdüğünü dile getiren Başkan Sözlü, şunları söyledi:
“Milliyetçi Hareket Partisi’nin varlık sebebi ve mücadelesinin asıl dayanağı Türk milletidir. Milliyetçi Hareket Partisi, Türk milletinin öznesi ve sesi, Türkiye’nin son kalesidir. Cumhur İttifakı da Genel Başkanımız Devlet Bahçeli’nin ifadeleriyle, Türk milletinin ruh kökünden, tarihi hedeflerinden, milli kimliğinden, bin yıllık kardeşlik ve kader ortaklığından yüce bir umutla, yüksek bir ufukla ortaya çıkmıştır. Cumhur İttifakı milletin ta kendisidir. 24 Haziran seçimlerinde üzerimize düşeni yapma noktasında zerre kadar tereddüdümüz yoktur. Tüm kalbimle inanıyorum ki, Adanalı hemşehrilerimiz, en güçlü şekilde Cumhur İttifakı’na, Üç Hilal’in üzerine mührü vuracaktır. Aziz milletimiz her dönemde olduğu gibi 24 Haziran’da da Türkiye'nin gelişmesinden ürken, büyümesinden çekinen, birlik ve dayanışma ruhundan korkan hain, tabansız, temelsiz, meymenetsiz ve edepsiz çevrelere hak ettikleri tokadı vuracaktır.”
Bu haber 3842 kez okunmuştur.
Arkadaşıma Gönder
Yorum Ekle
Yazdır

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan ADANAHABER veya adanahaber.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Ahmet Şahin tarafından 08.06.2018 00:27:37 tarihinde yazılmış
hak rumuzlu kendini bilmez , milleti fetö ile ve diğer terör örgütleri ile suçlamışsın. Hatırlarmısın bop eşbaşakanı olduğunu söyleyen kişi şöyle bir kelam etmişti" her türlü milliyetçiliği ayaklar altına aldık" diye .. imralıdaki 40.000 kişinin katili apo İT inin gübre kokan ağzından çıkan sözlerini haham barzaniyi getirtip diyarbakır meydanında mektup diye okuyanları. israilin abd nin bop haritalarında doğu ve güneydoğu bölgemizi haritadan çıkaranlara tek söz söylemeyip suriyede ayn el araba haham yahudi barzaninin İTLerini sevk edip ypg terör örgütlerine destek verenleri.. Şayet fetöcü pkk lı arıyorsan Aynanın karşısına geç iyi bak tam karşında durmakta.

Umut tarafından 07.06.2018 22:36:00 tarihinde yazılmış
Iscinin parasini vermeyen isciye ve ailesine ihanet etmis olur. Uc maas oldu, ocak ayindaki ikramiyeyi vermedi.

Hak tarafından 07.06.2018 11:39:50 tarihinde yazılmış
Bu itifaka oy vermeyen pkk ve fetoya hizmet etmiş olur yada cahil karamollaya pire için yorgan yakılmaz devletin bu ittifaka muhtac iyi düşünün

Cukurovali tarafından 07.06.2018 01:48:09 tarihinde yazılmış
Işçinin maaşını verme 3 aydır bide gel ahkam kes konuş çok komiksin çok 10 ayın kaldı o koltukta keyfince otur

Kara Yavuz tarafından 06.06.2018 23:54:23 tarihinde yazılmış
İnsanların belli bir duruşu olmalıdır ve şartlar ne olursa olsun duruşunu bozmamalıdır. inandığı değerlerden taviz vermemeli. Menfaatleri için herkesin gözünün içine baka baka dün kara dediğine bugün ak dememeli,sabun kalıbı gibi kaygan olmak yerine sağlam bir karakter taşımayı seçmelidir.Maalesef bunların tam tersi bir siyaset ortamı oluşmuştur. Seçmen bu şekilde yanar döner siyaset yapmanın bedelini elbet seçimlerde ödetecektir.

efe01 tarafından 06.06.2018 17:09:49 tarihinde yazılmış
2 ay sonra görürüm seni, fikret yeni ve trolleri saydırmaya başlayınca anlarsın ne demek istediğimi

Karşıyaka tarafından 06.06.2018 15:30:41 tarihinde yazılmış
Burada Sözlü yü eleştirenlerin bir çoğu CHP li. Ama bu adam sizin sayenizde seçimlerde MHP-CHP ittifakı ile başkan oldu

Galip Yılmaz tarafından 06.06.2018 13:49:21 tarihinde yazılmış
O zaman bizde size ve partimize bir daha oy vermeyiz. Nasılsa varlığınız da bir yokluğunuzda...

ahmet tarafından 06.06.2018 11:12:41 tarihinde yazılmış
Korku insana herşeyi yaptırır :)

ahmet ışık tarafından 06.06.2018 08:54:37 tarihinde yazılmış
Hayırdır Başkan niye yan çizdin geldiklri gibi giderler dediydin ne oldu yoksa o laf sanamı geri döndü.Yoksa ertelenmiş cezalarmı aklına geldi.

kemal solaklı tarafından 06.06.2018 00:30:30 tarihinde yazılmış
HÜSEYİN SÖZLÜ BU KONUŞMALARINI BİR KÖŞEYE YAZ BİR GÜN BELEDİYE SEÇİMLERİNDE ADANANIN HALKI BU KONUŞMAYI SANA HATIRLATACAK.

TUZLALI tarafından 05.06.2018 22:22:44 tarihinde yazılmış
Yakışır CUMBURLOP ittifakına hani geçen sene Yalancı diyordun ne oldu...

TUZLALI tarafından 05.06.2018 22:19:49 tarihinde yazılmış
Sana yakışır Milliyetçilere ''ırkçı fatiha bilmez'' diye hakaret eden birine yalakalık yapmak Aklın sıra akpmhp ortak adayı olmak istiyorsun da unutma daha bir yıl var bir yıla kadar partileriniz küme düşer.Haa o zaman size Fatihayı makamınca okuyacağız unutma.Bakalım Fatiha suresini bilyormuyuz görürsün ..

Yenidoğanlı tarafından 05.06.2018 20:51:03 tarihinde yazılmış
Rahmetli Erbakan'ın dediği gibi hepsi FASA FİSO

Derviş Tekin tarafından 05.06.2018 18:23:30 tarihinde yazılmış
İşte MHP, işte MHP'li... Yazıklar olsun... Omurgasızlar sizi. Bu ülkeye sadece zarar verdiniz ve veriyorsunuz.

Erdal Sağtürk tarafından 05.06.2018 17:32:09 tarihinde yazılmış
Menfaat ittifakı yaparak Başkanlık seçimi,milletvekili seçimi ve yerel seçimde kullanacağım tüm oylarımı kaybettiniz.

ülkücü tarafından 05.06.2018 08:58:21 tarihinde yazılmış
Kimse kimseyi kandırmaya çalışmasın uzağa gitmeye gerek yok sayın sözlü ile belediyelere gidin mhp li olanları diyorum sizin en çok hizmet ettiğiniz bile o ilçe ve tüm mhp ilçeleri iyi parti ve g.başkanlarının dev posterleri astırmışlar ve ordakilere başkanlar talimat vermiş iyi partiye çalışacaksınız diye sanın Bahçeli yi uyutuyorlar seçim bitince anlar ama iş işten çokkk tannnnn bitmiş olur dost acı söyler derler demedi demeyiiin

Yorum tarafından 05.06.2018 08:49:15 tarihinde yazılmış
Zamanında seçimden sonra gel geldikleri gibi giderler pankartı ile cumhurbaşkanı karşılamaya gitme şimdi adayımız Erdoğan de bu ne yaman çelişki sözlü tarafın belli olsun

Hırsız var tarafından 05.06.2018 03:50:29 tarihinde yazılmış
Sayın Reisi cumhur senin ne mal olduğunu biliyor hüseyin sözlü Adanalılar da biliyor bu tür reklamlara karnımiz tok geldigin günden beri yaptığın en büyük iki icraatın var biri Adana'nın parasini sanatçılara konserlere harcadın ikincisi bol bol reklam başka bişi yok işçilerin parasini ödeme konsere gelince para var Kozan dan imamoglunda ceyhan dan başka yere gittigide yok hepsi hava hepsi civata teneke her zaman tenekedir

Ahmet Narin tarafından 05.06.2018 02:35:36 tarihinde yazılmış
Millet o mührü nereye (İyİ ) vuracağını sizden daha İyİ bilir sözlü efendi.! mitingi üç beş para ile tuttuğunuz adamlarla yaparsınız yandaş medyanın resim hileleri ilede çoğaltırsanız ancak... 40.000 kişinin katilini (apo İTİNİ) zamanında ipten alan ,hdp li ahmad kürdü hapisten kurtaran akape nin her sıkıştığında koltuk değnekliğini yapan akmhp ye burada oy ÇIKMAZ sayın sözlü...

Ufuk can tarafından 05.06.2018 00:52:16 tarihinde yazılmış
Sırf bu Huseyin Sözlü yüzünden mhp ye millet vekili seçiminde oy vermeyecekler olduğu gibi ben bir milliyetçi olarak sulalemde aynı fikirde çevremde sohbet ettiğim insanlarda aynı fikirde be sözlü işçilere 3 aydır maaş vermiyorsun şu mübarek ayda ben şahsen adanada mhp nin taş patlasın 2 vekil çıkaracağı tahmin ediyorum gönlüm a tane bile çıkmasın ama bu sözlü adanada mhp yi bitirdi gene de benim tek su An rabbim bizleri vatansız bayrak siz bırakmasın sözlü gibi insanları da birdaha başımıza getirmesin

Muhtar tarafından 04.06.2018 23:30:46 tarihinde yazılmış
Sayın başkan biraz samimi olun o zan biraz çalışın şu metro kavşaklarını Cumhur başkanımın afişleriyle donatın

Mhp li tarafından 04.06.2018 23:21:02 tarihinde yazılmış
Hadi ordan sen once milletin parasini ver. Bayramda calisanina ucretini vermeyen, ramazan da calisanina ucretini vermiyen muslumanim diye milliyetciyim diye ortada gezip siyaset yapiyorsa, ben musluman degilim ben milliyetci degilim.

Ramazan Kıran tarafından 04.06.2018 22:37:25 tarihinde yazılmış
AVCUNU ÇUKUR TUT BAŞKAN.ADANADA MHP BİTMİŞ SEN NE KONUŞUYORSUN

Mert tarafından 04.06.2018 22:12:09 tarihinde yazılmış
Gün olur devran döner. Bu siyaset ne komik bir iştir.

tarafından 04.06.2018 21:17:16 tarihinde yazılmış
Yüzbin kişi toplayacakmış.ne olacak Turkiyede max.20 milletvekili alırsınız.oda yedek lastiği olduğunuz için hileli baraj taktiginden

tarafından 04.06.2018 21:12:50 tarihinde yazılmış
Sen önce işçinin 4 aylık maaşını ödersen daha güzel olur. Size hayırlı megri megri yaylalar.yaylalar.

can gül tarafından 04.06.2018 20:41:05 tarihinde yazılmış
halk ekonomik olarak bitmiş durumda..............bu yüzden istenmiyorsunuz.............sen de seçilemiyeceksin anlaya biliyor musun...........esnaf borçlu..........işler bozuk.................gençler işsiz...............

Çağrı tarafından 04.06.2018 19:41:02 tarihinde yazılmış
Birbirlerinin arkasından olmaz hakareti yapan insanların menfaat uğruna meydana getirdiği seçim ittifakına oy vermem.

 
 
 
EDİTÖR
Hüseyin BAYRAK
Hüseyin BAYRAK
Meclis Üyeleri Seçimin Neresinde?
YAZARLAR
Yüksel MERT

KONUK YAZARLAR
Hasan TÜLÜCEOĞLU

Fuat TÜRKER
Fuat TÜRKER
Bayram İttihaddır

Geçerli bir anket yok!

 
İLETİŞİM

İSTATİSTİK
Aktif Ziyaretçi: 
3443
Bugün Gelen: 
3903
Toplam Ziyaretçi: 
280280720