21:34:38 / 17.08.2018 
Ümraniyespor: 2 - Adanaspor: 1   |   Sözlü'den Ak Parti ve CHP'ye ilginç cevap   |   Polisten vatandaşlara broşürlü uyarı   |   Valilikten 'anız' açıklaması   |   50 kaçak Suriyeli göçmen yakalandı   |   Odunluktan 9.5 kilo eroin çıktı   |   Yola fırlayan koyun kazaya neden oldu   |   İntihar eden şahsın kimliği belirlendi   |   Otoyol köprüsünden atlayıp intihar etti   |   Büyükelçi Ekarohit’ten Vali Demirtaş’a ziyaret   |  
ANA SAYFA
   Adanahaber Özel
   Adana Güncel
   Ulusal Gündem
   Bölge Haberleri
   Ekonomi
   Dünya
   Siyaset
   Spor
   Sağlık
   Polemik
   Eğitim
   Bilim - Teknoloji
   Dini Hayat
   Kültür & Sanat
   Medya - Makale
   Künye
   Adana Tarihçesi
   Linkler
   Adana Protokol
   Video Galeri
Foto Galeri
Arşiv Arama
Tüm Haberler
ÇOK OKUNANLAR
İşte Adana'nın milletvekilleri
Erdoğan, Adanalılara seslendi
Dolmuşta feci ölüm
Kavgayı ayırmak isterken vuruldular
Adanalılar bu binaya çözüm istiyor
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
Adana'da olaylı gece
Kadın polis vurulmuş olarak bulundu
Lunaparkta dönme dolap kavgası
Toplu taşımacıların güzergah kavgası
 ÇOK YORUMLANAN
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
Sözlü yaklaşan seçimleri değerlendirdi
Sözlü'den 'Cumhur İttifakı' çıkışı
MHP'den 'askıda ekmek' seferberliği
Sarıçam Platformu'ndan Erdoğan'a teklif
Bahçeli, Adanalılara seslendi
Aytaç Durak'tan Meral Akşener'e mektup
Sarıeroğlu'ndan iddialı çıkış
Toplu taşımada nakit ödeme kalkıyor
İşte Adana'nın milletvekilleri

EMAİL ADRESİNİZ

Google
Web adanahaber
ERDOĞAN MI BAHÇELİ Mİ DAHA DÜRÜST?
19.06.2018

Adana eski Büyükşehir Belediye Başkanı Aytaç Durak yayınladığı mesajla MHP Lideri Devlet Bahçeli'ye yüklendi...
Adana eski Büyükşehir Belediye Başkanı Aytaç Durak yayınladığı mesajla MHP Lideri Devlet Bahçeli'ye yüklendi...
 
İşte o mesaj;

AYTAÇ DURAK’TAN

 

TAYYİP ERDOĞAN MI? DEVLET BAHÇELİ Mİ?

HANGİSİ DAHA DÜRÜST?

 

            Değerli Hemşerilerim özellikle MHP’li dostlarım,

            Sizlerle kısaca dertleşmek istiyorum;

 

            Büyük parti küçük parti demeden partiler üstü oylarınızla beni 5 defa seçtiniz.

            Hükümet, milli iradenizi çiğneyerek hukuksuzca beni 4 yıl görevden uzaklaştırdı.

            Erdoğan haklıydı. Partisinin en güçlü olduğu zaman Adanada seçim kaybettirmiştim.

            FETÖ de haklıydı. İhalesiz arsa ve himmet alamıyordu. İtirafçı Mahkemede “Adana’ya Aytaç Durak’tan Belediyeyi kurtarmak için görevli geldim” diyordu.

            Peki, Sayın Bahçeli’ye ne oldu da 1 yıl geçmeden grup toplantısında bağırarak “İstifa et, Aklan da gel… Savcılar, İçişleri göreve…” deyip üzerimden dürüstlük şovu yaptı.

            Parti Genel Başkanım beni açıkça suçluyordu. Hemşerilerimin ve Türk milletinin yüzüne bakamaz oldum.

            Oysa, Sayın Bahçeli basın önünde “Aytaç Durak Partimizi şereflendirdi. Kendisi seçim kazanmaya alışık. Bizim hiç büyükşehrimiz yok. Üyelik kaydını yapıyor, adaylığını da ilan ediyorum” demişti.

            Acaba, Bahçeli onurumu ve sizlerin milli iradesini çiğnerken ne düşünmüştü?

            Ya bu günleri düşünerek İktidara yanaşmak istemişti.

            Ya da Belediyeyi talan ettirmediğim için (Muharrem Varlı hariç) milletvekilleri ve MHP’li bazı yöneticilerin oyununa gelmişri.

            Yoksa FETÖ’nün gönlünü görmek için mi yapmıştı.

            Her ne ise, Partisini düşünen Erdoğan ile çıkarlarını düşünen FETÖ kendi açılarından haklı olabilirlerdi.

            Peki ya Bahçeli?!..

            Şimdi kim daha dürüst?

            4 yıl Belediyemiz FETÖ’ye teslim edildi. 86 müfettiş suç bulamadı.

            Bazıları “Bahçeli sana sahip çıkmadı” diyor.

            Adanalı ne yapsın? Kendi Genel Başkanı Aytaç Durak’ı suçluyordu!...

            Bahçeli suçlamsaysı, sizlerin sahipliği sayesinde beni kimse görevden alamazdı.

            Kendi Belediye Başkanı’na sahip çıkamayıp onu FETÖ’nün kucağına atan biri için oy verirken bir kez daha düşünmeniz dileğimle.

            Saygılarımla. 19.06.2018                                      Aytaç DURAK

 
 
Bu haber 9098 kez okunmuştur.
Arkadaşıma Gönder
Yorum Ekle
Yazdır

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan ADANAHABER veya adanahaber.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

üzgün bir adanalı tarafından 05.07.2018 13:29:03 tarihinde yazılmış
yahu bu aytaç durak bu kadar mı yalnız hiç mi kimsesi yok?hiç mi bir yakını asistanı ya da yanında gezdirdiği bir çantası yok?hiç mi asker arkadaşı yok? hiç mi kardeşi akrabaları yakını yok ?sahi bu adam bu kadar mı sahipsi?birisi kendisi hoppppp ne yapıyorsun kendine çeki düzen ver aklını başına al diyecek hiç mi kimsesi yok.80 yaşına gelmiş adamı ele güne karşı mudara ediyorsunuz.80 yaşına gelmiş adama akıl verip otur torunlarını gezdir tespih çek namaz kıl demiyorsunuz.Yazık ya ben gerçekten üzülüyorum.inanın üzülüyorum.

sinan dama tarafından 28.06.2018 18:54:28 tarihinde yazılmış
yuru lan siyasi mevta... adananin ortasina ettin..senden yemlenen yalakalar da buraya etmis... allahtan dilerim bunama ama elini kaldirip su isteyeme... Adananin yuz karasi... tukurduk suratina yarabbi sukur dedin... defol git...

adanalı tarafından 27.06.2018 11:20:29 tarihinde yazılmış
aytaç duragın büyük dedesi haindir araştırın gazeteler yazmıştı kendiside adanaya hainlik etmiştir

salbaşlı hacı dayı tarafından 25.06.2018 13:38:19 tarihinde yazılmış
bak yegenim mehmet ben hayatımda aytaç duraktan bir talepte bulunmadım ki yerine getirsin yada getirmesin.3 kızım var onlarda okudular ve ögretmen oldular kendi çabaları ile.benimde çok şükür az topragım var geçiniyorum.aytaç durakın bu adanaya verdiği zararı hiçbir güç vermedi.adanayı mahvetti bitirdi.adana onun sayesinde 150 yıl geriye gitti.adana 150 değil 250 yıl daha onun sayesinde belini doğrultamaz yegenim.karaisalıya ne yaptı ne yapmadı bilemem.ama bildiğim kadarı ile kzıldağ ve kızldağ yoluna da bir çivi çakmadı kaç dönem başkanlığında.ve sözlünün sayesinde kızıldağ yolu yapıldı.sen uzaydasın sanırım yegenim.

Zeki Boğa tarafından 24.06.2018 17:59:55 tarihinde yazılmış
Ayraç bey haksızlığa uğradığını söylüyor haklı veya haksız halk bunu bilemez 5 dönem hizmet ettim halk beni seviyor diye iddiada bulunuyor en doğrusu bağımsız aday olup sandıkta hesaplaşmaktı ama son anda çekildi şimdi yeni bir fırsatı var önümüzdeki belediye secimlerinde bagimsiz başkan adayı olur herkese boyunun ölçüsünü gösterir 🤔kazanır veya kaybeder o zaman serzenişte bunursa güzel olur kaybederse bulunurmu nilemeyiz.

Adana tarafından 24.06.2018 12:42:11 tarihinde yazılmış
Durak efendi kendine o kadar güveniyorsan adaylıktan niye cekildin ..... yemedimi.göbegin atıyorsa bagımsız aday olda alacagın oyu gör bunak , sen hala kendini birsey sanıyorsun koltuk gitti daha kimse senin yüzüne bakmaz destekledigin sözlü seni hic aratmıyor boynuz kulagı gecermis senin 20 yılda götürdügünü 5 yılda götürdü

erkan tarafından 22.06.2018 21:36:11 tarihinde yazılmış
Adanaya attığın metro kazığiyla şehri ikiye böldün.çeyrek asırlık borç bıraktın.Hala mı bozgunculuk peşindesin.çek git Adanadan uzak dur..

O_BİR_01 tarafından 22.06.2018 09:53:48 tarihinde yazılmış
bende sayın duraka soruyorum ince mi dürüst yoksa akşenir mi yada demirtaş mı?

Ali Avşar tarafından 21.06.2018 15:03:07 tarihinde yazılmış
Bahçeli Aytaç Durak'ı satmıştır.. Bunu tartışmak bile yersiz. Görevden alındığında belediyenin önündeki resmi ve sivil polis sayısını unutmayalım. Gelen giden müfettiş sayısını unutmayalım. Başbakanı görevden alan güç aynen Aytaç'ı da görevden almıştır. Bizim verdiğimiz oyların ne anlamı kalıyor o zaman ? Bunu düşünmeniz lazım ... Hani Milli İrade ?? Yoksa ali gelmiş veli gitmiş değildir mesele... Demek ki milli irade dediğimiz bir kişinin kaprisi sonucu yok olup gidiyormuş..Bunu tartışmanız lazım..

mehmet tarafından 21.06.2018 12:05:27 tarihinde yazılmış
karakusmusun nesin salbaslı hacı dayımısın nesin sizde hiç utanma yokmu birde karaisalı lıyım dersiniz kendi hemserinizi karalıyorsunuz..kesin aytac durak bir talebiniz vardı yapmadı ona kızgınsınız...allahtan korkmazlar soyadı kactane akkus veya karakuş kırmızı kuş var belediyede işe aldığı aytaç beyin...dağlarda eşşeğe binemeyenlere çobanlara bile fakire garibana ekmek verdi..bumu sizin vefa düşünceniz....karaisalıdan gurur duyacagınız tek adamdır sAYIN DURAK...REFERANDUMDA BİLE SATTINIZ AYTAÇ BEYİ..KIZILDAGIN YOLU YOKTU SUYU YOKTU...HİZMET VERDİ SUÇMU OLDU..BASKANIN YERİNDE OLSAM KARAİSALIYA DÖNÜP BAKMAM...HAİNSINIZ..HAİN...

ERCAN tarafından 21.06.2018 11:37:31 tarihinde yazılmış
BU ADANAYA SENİN KADAR ZARAR VEREN OLDUMU ACABA UTANMADAN BİRDE ÇIKIP AÇIKLAMA YAPIYORSUN ADANIN 25 YILI ÇALDIN ALLAH İÇİN ŞU ADANA İÇİN YAPTIĞIN HİZMETYELRİ SÖYLESENE BU YILLAR SÜRECİNCE ADANA SENİN SAYENDE BÜYÜKŞEHİR DEĞİL BÜYÜK BİR KÖY HALİNE GELDİ BİR ADANALI OLARAK SANA HAKKIMI HELAL ETMİYORUM

KAMİL ERGEÇ tarafından 21.06.2018 11:04:29 tarihinde yazılmış
AYTAÇ DURAK DEVRİ KAPANMADI ÇÜNKÜ HER SEÇİMDE ORTAYA ÇIKACAK VE HER TÜRLÜ ENTRAKALARI ÇEVİRECEK BEYNİ HALA VAR.HELAL OLSUN BİTTTİĞİ TABAN YAPTIĞI HALDE BİR TÜRLÜ ALİ CENGİZ OYUNLARI İLE GÜNDEMDE KALMAYI BECEREBİLİYOR.

salbaşlı hacı dayı tarafından 21.06.2018 10:59:15 tarihinde yazılmış
Aytaç Durak şu an sinir kırizleri geçirmekte çünkü bu seçim o kadar ani oldu ki kendisine manevra alanları kalmadı oysaki kendisinin çok güzel hayalleri vardı.Dİyecekti ki CHP beni aradı adana sana emanet dedi diyecekti.MHP benden özür diliyor adayımız banko sensin diyor diyecekti.AKP günah çıkartıyor gece yarısı beni aradılar adanayı sana emanet ediyoruz isteğinin listeyi sen yap en başa da akrabalarını ya da kendini yaz dediler diyecekti.Meral Hanım gece vakti evime geldi elimi öptü sen adananın duayenisin adana sensiz olmaz dedi diyecekti.Demirtaş halkların kardeşliği için cezaevinden izin alıp evime geldi elimi öptü adanaı senle barıştıralım adayımız sensin dedi diyecekti.bütün bunlar hayali idi ama baskın seçim olunca hiçbirisi olmadı şu an çok üzgün biliyoruz.

öz karakuşlar tarafından 21.06.2018 10:53:18 tarihinde yazılmış
karaisalılar dernegindeki gibi senin agzının payını verecek KARAKUŞ abimiz gibi gene laf mı istiyorsun.Helal olsun ki KARAKUŞ abimiz sana layık cevapları fazlası ile KARAİSALILAR DERNEGİn de verdi.

adem tarafından 21.06.2018 10:12:12 tarihinde yazılmış
baskanlarin baskani aytac duraktir..cekemediler...kiskandilar..bos ver baskanim bu millete iyilik yaramaz..senin asaletini durustlugunu biz belediye calisanlari biliyoruz..ama bos konusanda cok...bir oyu var birde agzi dili var konusuyor millet..senin eserlerini bilen bilir..devlet bahceliye hakaret ettigimiz yok zaten...aytac beyi seref verdi dedi...sonrada icisleri bakanligini goreve davet etti...bir sor bakalim ogren nedir olay ne...sucu vasa ataydiniz ibaskanimizi iceriye...neden secime 10 gun kala goreve iade ettiler...adananin mimari aytac duraktir...

mehmet tarafından 21.06.2018 09:21:21 tarihinde yazılmış
burada internetin basina gecen yaziyor..agzi olan konusuyor...adanayi adana yapan aytac duraktir..adnan menderes bulvarini..kenan evren bulvarini....turgut ozal bulvarini...dilberler sekisinin yapan duraktir....genelevi yag camiyle bitisikken ayiran igrenc goruntuyude sn.durak yok etti...merkez caminin yerini diyanet e veren bu camide katkisi olan duraktir.. merkez parkin mimarida duraktir....ic gol ve selaleler ve bircok eseri yapan duraktir...1984 yilinda baskan aytac durakken o gunlerde daha anasinin karninda olmauan kisiler baskan duraki elestiriyorlar....durust ve saibesiz tek baskandir...adanali nin ona tesekkur borcu vardir...lutfen akliniza geleni yazmayin...zihni doneminde batti belediye top atti...talan etti prens ferhatlla cengiz dincer zihni aldirmaz...batan belediyeyi teslim aldi huseyin sozlu oda iyice top attirdi....elibe yuzune bulastirdi...aytac durak ne derseniz deyin 5.defa kazandi ya siz sonuca bakin...selahattin colak...bulent ozulku ..ayhan sarioglu ..mehmet ali bilici..hepsine gecmis olsun...allah rahmet eylesin...

mehmet tarafından 20.06.2018 19:51:58 tarihinde yazılmış
sayin editor lutfen yazdigimiz yorumlari yayinlayin...hem yazin diyorsunuz hemde yayinlamiyorsunuz...saygilar

Nadir tarafından 20.06.2018 17:23:31 tarihinde yazılmış
Site yönetimi yorumlardan çekinmekte midir.. Seçim sonrası mı yayınlayacaksınızz

araştırmacı tarafından 20.06.2018 16:51:28 tarihinde yazılmış
25 yıl adanayı yedin bitiremedin adana köy olmaktan kurtılamadı oğlun kızın hırsız sülalen adanayı yeyip bitiremediniz şimdi davlet bahçeliye yükleniyor vatansız ayaç iyi partide yeğeni var diye fetöyü savunan aytaç senin son kullanma tariihin geçti

adana halkı tarafından 20.06.2018 14:41:29 tarihinde yazılmış
belediye seçimlerinde kendine çok güveniyorsan geri çekilmeyip hüseyin sözlüyü desteklemeseydin alacağın oyu görürdün

Ck tarafından 20.06.2018 12:17:59 tarihinde yazılmış
TAöam Aytaç abi söz seni unutmayacağız arsalarının özel imarını değiştirmeyeceğiz . Geçmiş dosyaları açmayacağız mı desinler. Yazık bu memlekete sen 25 yıl kaldın açtığın 2 bulvar bir köprü bir de başa bela metro . Sözlü şahsi olarak adam olmasına rağmen etrafındaki yamyamalra göz yummasından dolayı belediye de 5 kuruş yok maaşlar verilemiyor arabalara mazot alınamıyor . Bırakın arrık bu şehrin yakasını

Ahmet altın tarafından 20.06.2018 11:35:21 tarihinde yazılmış
Sayın bahçeli yerden göge haklıydı sevsinler öyle müfettişleri adana da yaptıgın imar oyunları kamulaştırma şerhi koyup milletin malının degerini düşürdükten sonra kendi adamlarına aldırıp kamulaştırma şerhini kaldırmadın mı milletin arsalarıyla sürekli rant devşirmedin mi?Ayrıca tek başına tranvay bile yeterli degil mi senin adanayı nasıl berbat ettigni görmeye saymayla bitmez senin adana ya verdigin zarar sayın durak

tarafından 20.06.2018 11:14:34 tarihinde yazılmış
Aynen katılıyorum yaparsa Cumhurbaşkanlığını Syn Aytaç bey yapar Adana’yı nasıl uçurttuysa Türkiye yide ancak Başkan kurtarir

tarafından 20.06.2018 11:08:17 tarihinde yazılmış
Aynen katılıyorum Başkan Mart’ta MHP den belediye başkanı olması lazım

ali özgür tarafından 20.06.2018 10:16:24 tarihinde yazılmış
gündemde kalmaya çalışsan da nafile artık son kullanma tarihin geçeli aylar değil yıllar olmakta.

Ceyhanlı Bir Dost tarafından 20.06.2018 09:45:52 tarihinde yazılmış
Adananın güzel temiz insanları;Aytaç DURAK abimizin hiç mi akrabaları yok?hiç mi yakınları ya da dostları kardeşleri yok?kendisini uyaracak ve bir sus diyecek.Konuştukça daha da çok batiyorsun diyecek hiç mi uyaran birisi yok.Artık birileri Aytaç DURAK' abimize belediye başkanı olmadığını hatırlatsın.Kendisini hala belediye başkanı zannediyor.Şu uykusundan uyandırsın birileri.

erkan adanali tarafından 20.06.2018 07:53:59 tarihinde yazılmış
Senin kadar durusyok adananayi 20 yil geriye goturdun cukurova tivide calisanlari belediyede calisiyo gosterdin memleketi mahvettin nasil oleceksiniz bilmiyom

derviş tarafından 20.06.2018 07:05:07 tarihinde yazılmış
adam haklı..!

Soner kaplan tarafından 19.06.2018 22:47:17 tarihinde yazılmış
Soylediklerinize harfiyen katiliyoruz Sn. Durak. Turkiye iYi olacak...

Necmi tarafından 19.06.2018 22:00:24 tarihinde yazılmış
Bahçeli'nin içinde olduğu hiçbir oluşuma benden oy yok.

Cumali baba tarafından 19.06.2018 21:01:13 tarihinde yazılmış
Yahu başkanım adanalıyım gönlünden de gözünden de düştün git torunlarına bak onları gezdir bırak artık bu lafları karaisalılılar derneğinden kovulacak kaçtın orda da dünyanın lafına maruz kaldın daha ne istiyorsun ya ne olursun otur oturduğun yerde şimdi de Tayyip başkana yaranmaya çalışma ona bile kendine güveniyorsan sen çık karşıma dedin edelim yapmaya çalıştın karşında çocuk yok bu numaraları yemezler lütfen artık düş yakamızdan da MHP mizden de istenmiyorsun bunu anla artık

mehmet tarafından 19.06.2018 19:24:35 tarihinde yazılmış
sayin baskan aytac durak beyi durustlugunu iyi bilen biriyim..haksiz yere 2 ay diye gorevden uzaklastirildi 5 nci yilin sonunda goreve iade edildi..icisleri bakanligi mufettisleriylede yakinen calistigimda butun mucettislerimizin tamami durust baskaniniz var...iyi bir baskaniniz var...adanali sansli boyle bir baskanla sanslisiniz diyerek tamami aytac durak icin tesekkur edip ankaraya donmusletdir...sayin bahceli bilmeden sormadan haksiz yere aklanda gel diyerek mhp nin serefi olan adana belediyesini zihni aldirmaz gibi beceriksiz baskan vekiline teslim etmislerdir...zihni aldirmazda ihanetcidir aytac beyin gomlegini cikardim diyerek bir hancerde o saplamistir sayin aytac duraka...ve belediyeyi ciflikbanka cevirmislerdir..belediye top atti...huseyin sozlu bey de enkaz devralmistir..bundan sonraki gelecek olan baskanda iktidarin gucu olmazsa bu enkazi temizleyemeyecektir....aytac bey ve hasan gulsen li belediyede bir devlet otoritesi bir ciddiyet vardi...maalesef adanalinin oylari heba olmustur..aytac durak yeni adana nin mimaridir..kim ne derse desin 5.defa secim kazanmis haksiz yerede gorevden alinmistir...gorevden alanlar talimatli almislardir..sayin bahceli yaptigindanda pismandir fakat tekrar geriye donus yok gecmis olsun adana ya...

ömer çolak tarafından 19.06.2018 18:27:28 tarihinde yazılmış
bizim literatürümüzde bir laf vardır dinime söven Müslüman olsa diye 5 kez seçilmişmiş madem o kadar delikanlıydın niye bağımsız girmedin anca konuşuyorsun MHP ye ve genel başkana laf atıyorsun şu türkiyede git bak bakalım o kadar büyükşehir var adana gibi rezil bişehir varmı bu durumun tek müsebbibi sensin..belki senin şahsi oyun %5-10 olabilir ama büyük partilerden birini almadan başkan olamazdın bunu sende biliyorsun ama işine gelmediği için böyle konuşuyorsun bence sen sadece sus insanlar küfretmesin sana

ALİ tarafından 19.06.2018 18:15:09 tarihinde yazılmış
BU SÖZLERİN HANGİSİNDE YANLIŞ VAR..AMA DÖNEMİN GÜÇ SAHİBİ OLANLAR İLE EMNİYET VE ADALETİ ELE GEÇİRMİŞ OLAN FETÖCÜLER, NE ZAMANKİ İKTİDARA DOKUNDULAR O ZAMAN, BUNLARIN DÜNYANIN EN BÜYÜK ORGANİZE SUÇ ÖRGÜTÜ OLDUĞU GERÇEĞİ ORTAYA ÇIKTI..YAZIK OLDU..BELEDİYE OPERASYONLARLA TESLİM ALINIP FETÖCÜLERE PEŞKEŞ ÇEKİLDİ...

Ekrem tarafından 19.06.2018 17:50:46 tarihinde yazılmış
Hala yaşıyon mu sen. Şimdi soralım sen mi yoksa sözlümü daha hırsız. Unutma bu dünyanın öteki tarafı da var. Yazıklar olsun Adana yı köyden farksız yaptınız. Ama cebiniz tam dolu. Allah ölümünde hayırlısını versin ama senin gibilere değil. Çok çekesin inşallah çektikce de çektirdiklerinin yüreği soğur. Onca tarla arazi sahibi oldun ama yatacak 3 m yer bulamıyasın.

Özcan tarafından 19.06.2018 17:49:52 tarihinde yazılmış
DURAK yapılan haksızlığın cevabı vcerilecektir. BAHÇELİ sen artık odanda otur dizi izle. Seda SAYANI izle. Hırsızlığı fesatçılığı mahkeme kararı ile tescilli SÖZLÜ ye sahip çıktın. DÜRÜSTLÜK abidesi DURAKA sahip çıkmadın. Sana oy yok. CUMHUR ittifakı devleti soyanların ittifakına dönüşmüştür.

Nadir tarafından 19.06.2018 17:46:29 tarihinde yazılmış
Fetönün tezgahına gelmekte DURAKın eksiklikleri var. Ama bunu bilerek yada bilmeyerek yapmış olabilir. Geçmiş yorumlarımda bunu çok eleştirdim.Ama bu konuda DURAK Sonuna kadar haklıdır. 86 müfettiş didik didik etmesine rağmen görevden alınmasını gerektiren birşey bulamadı ise BU başlıca FETÖ +AKP tezgahıdır. Ben zaten hep söylemişimdir. MHP(Bahçeli yönetiminde)+AKP+ CHP ( özellikle BAYKAL ve kılıçdaroğlu yönetimindeki) danışıklı dövüş yaparaktan birbirlerine pas ataraktan iş yapmaktadırlar. BAHÇELİ namus ve dürüstlük abidesi görünür ama arkadan Tuğrul Türkeşi elçi olarak AKP ye yollar. BAHÇELİ AKP için çalışmaktadır. FETÖ ile ilişkisi var mı bilmem ama hep AKP demiştir bahçeli. Zaten erdemliler hareketi başlayınca TAYYİP ve ekibinden aldığı SİNYAL ile çadırdan çıkıp ülkeyi seçime götürmüştür. TAYYİP= FETÖ ve CHP= FETÖ ve TAYYİP= BAHÇELİ ise TAYYİP+BAHÇELİ+CHP=FETÖ dür. Milletini seven biri olarak AKP, MHP ve CHP ye oy yok.. IYI partıyı destekliyoruz.Allah bu memleketi FETÖ'den kurtardığı gibi MHP+AKP den de kurtarsın. FETÖ nün siyasi ayağı ve ağabalalrı hala salına salına dolaşmaktadır. AY Adana Aklını başına topla FETO+AKP+MHP oyununu gör.. Yönünü GÜNEŞE dön.. AMPÜL Patlasın.. Herşey IYI olsun.. ...

 
 
 
EDİTÖR
Hüseyin BAYRAK
Hüseyin BAYRAK
Sapık linçleri doğrumu?
YAZARLAR
Yüksel MERT

KONUK YAZARLAR
Hasan TÜLÜCEOĞLU

Fuat TÜRKER
Fuat TÜRKER
Vatan Sağolsun!

Geçerli bir anket yok!

 
İLETİŞİM

İSTATİSTİK
Aktif Ziyaretçi: 
1209
Bugün Gelen: 
98138
Toplam Ziyaretçi: 
285917904