07:11:44 / 25.09.2018 
Kozan'da orman yangını   |   Kadın sürücü kanala düştü   |   Adanaspor'da Cihat Arslan gitti   |   Kick boksta dünya şampiyonu bir Adanalı   |   Polis sır cinayeti çözdü   |   Adana'da orman yangını   |   Adanaspor Taraftar Derneği başkanı vuruldu   |   Kozan Yolu'nda feci kaza   |   DEAŞ'ın celladı Adana'da yakalandı   |   Aranan FETÖ'cü böyle yakalandı   |  
ANA SAYFA
   Adanahaber Özel
   Adana Güncel
   Ulusal Gündem
   Bölge Haberleri
   Ekonomi
   Dünya
   Siyaset
   Spor
   Sağlık
   Polemik
   Eğitim
   Bilim - Teknoloji
   Dini Hayat
   Kültür & Sanat
   Medya - Makale
   Künye
   Adana Tarihçesi
   Linkler
   Adana Protokol
   Video Galeri
Foto Galeri
Arşiv Arama
Tüm Haberler
ÇOK OKUNANLAR
İşte Adana'nın milletvekilleri
Erdoğan, Adanalılara seslendi
Dolmuşta feci ölüm
Kavgayı ayırmak isterken vuruldular
Adanalılar bu binaya çözüm istiyor
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
Adana'da olaylı gece
Kadın polis vurulmuş olarak bulundu
İntihar eden şahsın kimliği belirlendi
Lunaparkta dönme dolap kavgası
 ÇOK YORUMLANAN
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
Başkan Sözlü'den adaylık açıklaması
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
Sözlü yaklaşan seçimleri değerlendirdi
Sözlü'den 'Cumhur İttifakı' çıkışı
MHP'den 'askıda ekmek' seferberliği
Sözlü'den Ak Parti ve CHP'ye ilginç cevap
Toplu taşımada nakit ödeme kalkıyor
Sarıçam Platformu'ndan Erdoğan'a teklif
Sarıeroğlu'ndan iddialı çıkış

EMAİL ADRESİNİZ

Google
Web adanahaber
İŞTE ADANA'NIN SEÇİM SONUÇLARI
25.06.2018

27. Dönem Milletvekili Genel Seçimi'nin kesin olmayan sonuçlarına göre işte Adana'nın milletvekilleri...
27. Dönem Milletvekili Genel Seçimi'nin kesin olmayan sonuçlarına göre yeni dönemde TBMM'de yer alacak 600 milletvekili belli oldu.
 
Kesin olmayan sonuçlara göre AK Parti 293, CHP 146, HDP 67, MHP 50, İYİ Parti 44 milletvekili ile TBMM'de yer bulurken meclise 15 milletvekili gönderen Adana'dan Ak Parti 5, CHP 4, MHP 2, İyi Parti 2 ve HDP 2 milletvekili çıkarttı...

İşte Adana'nın seçim sonuçları;











Bu haber 16711 kez okunmuştur.
Arkadaşıma Gönder
Yorum Ekle
Yazdır

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan ADANAHABER veya adanahaber.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Hakan tarafından 20.08.2018 23:12:10 tarihinde yazılmış
Orhan bayram yüregirde CHP yi 3. Yaptı şimdi amacı Çukurova'da Meclis üyesi olmak

abdullah tarafından 15.07.2018 11:06:09 tarihinde yazılmış
yerelde chp beledıyeleri alır gıbı gorunuyor iş erken acıklanmaya ve on secime kalmıs gıbı duruyor ön secim olursa kazanır

Yusuf tarafından 06.07.2018 02:13:57 tarihinde yazılmış
Mekin şahin genel merkeze sahalara inmesi ve Adana ile ilgili genel merkezi bilgilendirmesi adına çağrılmış

Garip narin tarafından 06.07.2018 02:07:58 tarihinde yazılmış
Orhan bayram Bülent tezcan ile kaç lira karşılığında anlaştı.

Orhan karalı tarafından 03.07.2018 16:59:25 tarihinde yazılmış
Mekin Şahin'in Ankara'ya çağrıldığını okuyunca inanmamıştım. Ama ankaradan edindiğim bilgiye göre doğruymuş. Mekin şahin den belge istenmiş. Belgelerin ne olduğunu bilmiyoruz.

AKINCILAR tarafından 02.07.2018 00:57:11 tarihinde yazılmış
Yerel seçimler de Kasım'a alınacak gibi.....İstanbul-Ankara, Akp'den gider bu sefer. Adana'da işler karışacak gibi.

Cetiner tarafından 30.06.2018 20:07:35 tarihinde yazılmış
Bir Kozanlı olarak Tamer Dağlı ve Ahmet Zenbilci Agabeyimizi aynı hizmet yolunda bizi görmek mutlu ediyor.Verin Kafa kafaya iki kozanlı olarak da şu adana Vekil görsün...

MHP li tarafından 30.06.2018 19:47:43 tarihinde yazılmış
MHP Adanada dibe vurdu........... MHP Adana İl Başkanı derhal istifa etmeli...... MHP Adanada kaleydi beceriksiz ve iş bilmeyen Adana teşkilatları ne yüzle hala görevdeler.. İstifa edin Partiyi dibe tökezlettiniz

Yusuf tarafından 26.06.2018 23:47:23 tarihinde yazılmış
Mekin şahin CHP genel merkezine neden çağrıldı

AKINCILAR tarafından 26.06.2018 22:17:06 tarihinde yazılmış
Yerel seçimler de Kasım'a alınırsa gör tantanayı.....

Ali Avşar tarafından 26.06.2018 10:28:25 tarihinde yazılmış
Hangisinden ne fayda gördük ki bunlardan göreceğiz. Kendileri palazlanacak..Hayat bizim için hep aynı olacak.

Halil biliktü tarafından 25.06.2018 23:43:49 tarihinde yazılmış
Çok şükür ak Parti olarak iyi bir noktadayiz seçilen MVleri adananin evlatlari inşallah hayırlı hizmetlerini bekliyoruz devamı hayırlısıyla yerel seçime olur.

serhat tarafından 25.06.2018 20:58:45 tarihinde yazılmış
hayırlı olsun tüm Türk halkına.. demiştim insanımız ne karar verirse doğru yapmıştır.. Evet dopru yaptılar.. bu seçimde yanlış yapan chp yi yönetenler.. bir parti düşünün iktidar olmak için siyaset yapar chp hdp barajı geçsin diye siyaset yaptı.. chp nin yapması gereken şu partiyi kapatıp hdp dahil olmaları iki parti zihniyeti de aynı..bu halk nasıl shp o zamanki pkk lıları meclise taşıdı ise 24 haziranda yine pkk lılara meclise sokan chp yi asla ve kata unutmayacak..

Mehmet demir tarafından 25.06.2018 16:39:44 tarihinde yazılmış
Mhp mv adaylari aciklandiginda bu listeyle 2 zor demistim.öztokda siyasi kader de yok demistim.tam isabet.

yunuz yılmaz tarafından 25.06.2018 15:09:51 tarihinde yazılmış
AKPARTİYE OY ATMAYAN BİRİ OLARAK TAMER DAĞLI, ABDULLAH DOĞRU VE ZENBİLİCİ NİN KAZANMASINA ŞAHSEN SEVİNDİM.

Yusuf tarafından 25.06.2018 15:02:02 tarihinde yazılmış
CHP Adana millet vekilleri ve örgütleri kaybetmiştir

Şehmuz tarafından 25.06.2018 11:42:40 tarihinde yazılmış
Bu demektir ki. Belediye seçimleri nide Akp kazanmış Demektir. Şimdi den o bile hayırlı olsun..

Ferhat tarafından 25.06.2018 11:40:00 tarihinde yazılmış
Herkese hayirli olsun. Unutmayın millet in vekili oldunuz. Kendiniz için olmadınız.. Devlet in malını yiyen nin cenaze namazı bile kılınmaz..

 
 
 
EDİTÖR
Hüseyin BAYRAK
Hüseyin BAYRAK
Sapık linçleri doğrumu?
YAZARLAR
Yüksel MERT

KONUK YAZARLAR
Hasan TÜLÜCEOĞLU

Elif NİSA

Metin DOĞRUYOL

Geçerli bir anket yok!

 
İLETİŞİM

İSTATİSTİK
Aktif Ziyaretçi: 
3457
Bugün Gelen: 
17403
Toplam Ziyaretçi: 
289367539