08:08:32 / 10.12.2018 
Genç dansçı intihar etmiş   |   Cephanelik gibi ev   |   Dans şampiyonu balkondan düşerek öldü   |   Kayıp şahıs trafoda ölü bulundu   |   Altınordu: 2 – Adanaspor: 0   |   O saldırgan adliyeye sevk edildi   |   3 katlı evde korkutan yangın   |   Demirtaş ve Çetin'nde saldırı açıklaması   |   Tefecilik operasyonunda 17 tutuklama   |   Dehşet anları böyle görüntülendi   |  
ANA SAYFA
   Adanahaber Özel
   Adana Güncel
   Ulusal Gündem
   Bölge Haberleri
   Ekonomi
   Dünya
   Siyaset
   Spor
   Sağlık
   Polemik
   Eğitim
   Bilim - Teknoloji
   Dini Hayat
   Kültür & Sanat
   Medya - Makale
   Künye
   Adana Tarihçesi
   Linkler
   Adana Protokol
   Video Galeri
Foto Galeri
Arşiv Arama
Tüm Haberler
ÇOK OKUNANLAR
İşte Adana'nın milletvekilleri
Dolmuşta feci ölüm
Erdoğan, Adanalılara seslendi
CHP - İYİ Parti ortak adayı Durak mı?
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
Adanalılar bu binaya çözüm istiyor
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
Dolmuşta sivil polis var
Kavgayı ayırmak isterken vuruldular
Adana'da olaylı gece
 ÇOK YORUMLANAN
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
CHP - İYİ Parti ortak adayı Durak mı?
Başkan Sözlü'den adaylık açıklaması
AK Parti’den büyükşehir için 8 aday adayı
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
Sözlü yaklaşan seçimleri değerlendirdi
Dolmuşta sivil polis var
Sözlü'den iddialı seçim çıkışı
Sözlü'den 'Cumhur İttifakı' çıkışı
MHP'den 'askıda ekmek' seferberliği

EMAİL ADRESİNİZ

Google
Web adanahaber
'GÖREVDEN KAÇMA!'
27.07.2018

Adana Büyükşehir Belediyesi eski başkanlarından Aytaç Durak, Meral Akşener’e bir mektupla çağrıda bulundu..

Adana Büyükşehir Belediyesi eski başkanlarından Aytaç Durak, Meral Akşener’e bir mektupla çağrıda bulundu..
 
“Sevgili kardeşim,

​Bu plak daha önce de çalmıştı.

​Turgut Özal, 1984’te aynı misyonu üstlendi. İlk girdiği yerel seçimde merkez sağ oylarla neredeyse bütün il belediyelerini kazandı. 1989’da ise biri hariç hepsini kaybetti.

​Ankara’da kaybeden belediye başkanlarını toplamıştı. Söz alanların hepsi seçim kaybının suçlusu olarak Özal ve teşkilatları görüyordu. Dayanamadım söz aldım. Konuşanları çok ağır bir ifade ile eleştirerek,

“Özal olmasaydı ben de dahil hiç birimiz Başkan olamazdık. Özal rüzgarı önce lodos gibi, meltem gibi esti hep beraber geldik. Şimdi ise poyraz gibi tersine esti, hep beraber gittik. İnsan biraz saygılı olur, ahde vefalı olur” demiştim.

Aynı Özal, 5 yıl sonra 1989’da Cumhurbaşkanı oldu.

Tarih tekerrür edermiş. Ne bilirim, siz de olabilirsiniz.

Seçimleri kimse kaybetmedi; Devlet gücüyle Erdoğan kazandı.

​Yeni kurduğunuz Partiniz başarılı olmuştur. Sizi kutluyorum.

​Siz %25’le başladınız. Sayın  Erdoğan, merkez sağdan gelecek rüzgarınızla yıkılacağını biliyordu. Bu nedenle karşısına CHP’yi aldı.

Medya gücü ile CHP adayını güçlendirip, sizin ve HDP dahil muhalif oyların oraya kaymasını sağladı.

Şimdi çok daha güçlüsünüz.

Bedrettin Dalan ve Tayyip Erdoğan’ın İstanbul Belediye Başkanlık dönemleri dahil hep Türkiye Belediyeler Birliği Başkanı oldum. Ancak, Bahçeli destekli FETÖ kumpası ile görevden alındım.

Türkiye’de siyaseti benden iyi bir tek Erdoğan okur. Ben de hiç yanılmadım.

Gün oldu iki sandık yan yana iken (1999’da) partim ANAP’ın milletvekilliği sandığındaki oyunu yandaki belediye başkanlığı sandığında 2,5 katı artırarak kazandım.

Gün oldu bir önceki seçimdeki (2004’te) MHP oylarını bir sonraki seçimde (2009’da) 5 katı yükselterek MHP’ye Türkiye’de ilk kez büyükşehir belediyesi kazandırdım. Bu oylar çoğunlukla partizan olmayan hemşerilerimin oylarıydı.

Siyaset uzun vadelidir. Siyasette güçlendikçe engeller artacaktır. Engeller üstüne üstüne giderek aşılır.

Milletin umudu oldunuz. Bu umut ışığını söndürmeye hakkınız yok.

Saygılarımla.  26.07.2018

                                                                                                         Aytaç Durak”

Bu haber 5136 kez okunmuştur.
Arkadaşıma Gönder
Yorum Ekle
Yazdır

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan ADANAHABER veya adanahaber.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Mehmet cembekli tarafından 17.08.2018 00:32:24 tarihinde yazılmış
ADANAYI YEDİGİN YETMEDİMİ SERVETİN YEDİ SÜLALENE YETER DAHA DOYMADINMI AYTAÇ DURAK ADANA KADERİ BOZUK GELEN YEDİ GİDEN YEDİ YETER ARTIK AKPARTİ GELSİN ŞU ADANAYA ŞART ÇÜNKÜ KÖY OLDU ADANA HERYERİ REZİLLİK TAYİP BABA İNŞALLAH ADANAYA ADAM GİBİ ADAM KATACAK AKPARTİLİ BELEDİYE ŞART ARTIK YETER

Kozanlı tarafından 11.08.2018 14:22:05 tarihinde yazılmış
Adana da üst üste kaç dönem başkanlık yaptın hemde iktidar partilerinden; Sonuç: Şehir belediyecilik ve ticaret olarak geldiğimiz nokta. Konya, kayseri,Antep, Maraş, Eskişehir gibi şehirlerin gerisinde borclu, mezmelelik bir şehir. İçinden nehir geçen icgölü olan Allah vergisi bir sehir ama insan eliyle üzerine güzel yapılmış hiç birşey yok. Merkez park hariç Trafik ve yol sorunu çözülememiş, parkları yeşil alanları çok ve düzensiz. Yürüyüş alanları yok denecek kadar az millet kaldrlarda eksoz dumanlarıyla yürüyüş yapıyor. İç göl nehir olmasına rağmen piknik alanları rezil, doğu batı aksı ulasım olarak otoban olmasın tafik bitik bu zaman zarfında içerisinde bir köprü yapmak okadar zormuydu. Kuzey Güney ulaşım olarak düzgün doğru bir tane cadde vardı oda insanların binemediği metroyla halletmişsin Türkeş bulvarı hasan Usta'dan itibaren valiliğe kadar su çıkmıyor yerin altından yapılsaydı valiliğe gelince su çıktığı için yerin üzerinden gidilseydi.Türkes bulvarı on numara bulvar olurdu. Ama nafile Berlin duvarı gibi...metro güzergahı. Yaptigin terminal ilkel, Menderes bulvarı iki araç zor geçiyor, çevreyolları yok. Vesselam Adana sayende mezmelelik bir beton yığını şehir. Tamam Karaisalı Karataş Kozan Pozantı kadirlililer yerli olsun diye sana oy verdiler ama yeter çek elini Adana'nın üzerinden elini. Tabi hala seni kala alan varsa.

serhat tarafından 03.08.2018 17:32:05 tarihinde yazılmış
Arkadaşın biri yazmış Aytaç Durak kimse tanımamış pedo bağlamış lar bırak zırvaları... Metro dan dolayı belediye esaret altında müsebbibi Aytaçtır... yirmi beş yıl Adanayı yöneten bırakta üç tane proje yapsın babası hayrına yapmadı.. Ben yurt ta oturuyorum karşıya araçla geçmek için binbeşyüz metre geri dönmek içinde o kadar üç km. yol yapıyorum.. Nereye hizmet yaptı? kendi arazileri de olan yere.. Müdürlük yapmış biliyoruz eski devirleri Arpalıkları yirmi beş yıl Yönetilen Adanaya bak birde Konya Gaziantep Kayseride bak herifler Modern şehir oldu Adana halen büyük köy.. Yüreği yetiyorsa bağımsız koyacak yada çen çen çene yapmayacak..

adanalı tarafından 30.07.2018 17:12:08 tarihinde yazılmış
adana metro mezarlığına döndü...maliyetini hala m illet ödüyor...bitiremiyor

adanalı tarafından 30.07.2018 11:42:54 tarihinde yazılmış
adana metro mezarlığına döndü...maliyetini hala m illet ödüyor...bitiremiyor

Ömer deniz tarafından 30.07.2018 01:36:54 tarihinde yazılmış
Adana yi yedin bitirdin.sonra aday oldun çekildin neden ? Bugün devlet gücüyle erdoğan kazandı demissin Hayır erdoğan ona inanan halkın gücü ile kazanmıştır Bu neden size zor geliyor Artık siyasetten ve adana dan uzak durun sizlerin sayesinde adana 20 yıldır köy oldu

tarafından 29.07.2018 20:25:04 tarihinde yazılmış
İyi parti Aytaç Durak a iyi gelecek

Adanalı tarafından 29.07.2018 14:20:41 tarihinde yazılmış
Bak ihtiyar madem marifet sende gel işte yakında seçimler de geliyor BAĞISIZ aday oluver de ne yapacağını bir görelim sana söz veriyorum OY umu o zaman sana vereceğim.

Fatih tarafından 29.07.2018 06:55:46 tarihinde yazılmış
Ulkenin en zengin insanciklarindan birisin daha neyin pesindesin onu anlamak zor

ReZZoo tarafından 28.07.2018 12:21:09 tarihinde yazılmış
Aytaç durak adanayı mahvettin. Siyasetini kendine sakla. İşine bakk

EMRAH ÇAKIR tarafından 28.07.2018 09:58:53 tarihinde yazılmış
Büyük başkan sen herşeyin en iyisini bilirsin ağzı olan konuşuyor senin bilmediğin birşey olmasa böyle doğru konuşmazsın ALLAHIM işini gücünü rast getirsin ...

Zahit dogan tarafından 27.07.2018 21:03:58 tarihinde yazılmış
Yıllardır merak ettiğim tek şey nasıl kafayı yenir diye düşündürdüm bu adam esastan kafayı tam npksansız yemiş ya

tarafından 27.07.2018 19:18:21 tarihinde yazılmış
kardesim aytac durak adanaya emek vermis bir baskandir..siz daha dunyada yokken devlete millete hizmet etmeye calismis biz dunyada yokken koy hizmetlerinde mudurdu...eski adanaya bakin yeni adanaya bakin...adanadaki butun yetkili yetkisiz herkes yeni adanada oturuyor..kenan evren...adnan menderes ....turgut ozal .. suleyman demirel bulvarlari...dilberler sekisi....ic gol ve rekreasyon alanlari..merkez camiinin yerinin diyanete saglanmasi...esgi genelevin pislik bir haldeydi tasinmasi ve bir cok eser camilerin bakim onarimi merkez parkin yapimi aytac durakin eseridir...bitmedi sayayim...aoualand tesisleri...yuregir belediyesi binasinin yapimi....kirmizi belediye otobuslerinin adanaya saglanmasi ve daha bir cok eser aytac beyin eseridir...metroda eksikler olabilir...belediyenin su halde bu halde olmasi aytac beyin sucu degildir...tayyip erdogan basbakanimizken soz vetdi ama maalesef metronun maddi manevi yukunu ulastirma bakanligi devir alacakti olmadi....aytac durak 5 defa secilirken sizler bebektiniz pedo bagliyordu anneleriniz.. selahattin colak...ayhan sarioglu..bulent ozulku...mehmet ali bilici..abdullah torun..bu gibi adaylari geride biraktimi birakti...yendimi yendi daha neyin hesabini yapiyorsunuz..hazimsiz likyapmaya gerek yok..turkiyede rekor kirmis tek baskan aytac beydir...mhp ye seref vermisti ama sayin bahceli kiymetini bilemedi.

O_BİR_01 tarafından 27.07.2018 19:08:30 tarihinde yazılmış
Sen önce çık şöyle bir sinanpaşa gez yavuzlarda gez bir boyunu görelim. ayrıca sofulu çöplüğünü orayada bekleriz çay içmeye

Adana0183 tarafından 27.07.2018 17:09:18 tarihinde yazılmış
Adana yillarca faydasi olmayan bu zat kalmis ahkam kesiyor sana kimse saygi duymuyor adanamizi yedin bitirdin bi metro yaptin kime yaptin neye yaptin hangi sehirde bu kadar anlamsiz bi metro var? golun iki yakasini baglayan kopru yaptin sozde tabii ki asil amacin kendi arazilerine deger katmakti...Senin Allah katinda yatacak yerin yok...Adana halki seni cok guzel aniyor sen merak etme

Halil tarafından 27.07.2018 17:05:54 tarihinde yazılmış
Adana'nın yüz karası hala utanmadan sıkılmadan el altından adaylık çağrısı yapiyor utanmaz arlanmaz yazik ki hala seni gundemde tutanlara yazıklar olsun

vedat çelik tarafından 27.07.2018 15:49:17 tarihinde yazılmış
siyaseti iyi okumak gerekir,dışarda kalanlar,kenarda kalanlar,boşta kalanlar,haliyle iktidarda kalanlara karşı aynı köşede buluşurlar.

İbrahim paşa tarafından 27.07.2018 14:56:13 tarihinde yazılmış
Ben Sayın Durak'ı hesap ve siyaset adamı olarak bilirdim ama yanılmışım. Aklını başına al vazgeç Bu topuklu Madamdan

CUMALİ KARACA tarafından 27.07.2018 14:25:27 tarihinde yazılmış
bu ayaklardan Recep Tayyip Başkanın oldugu ülkede paça olmuyor aytaç dedeciğim.gene her seçim döneminde oldugu gibi o bilindik numaraları yapacaksın ama bu kez yemez be annem.diyeceksin ki meral akşener gece beni aradı başkan adayımız sensin dedi diyeceksin.Demirtaş mapusatan gece kaçmış evime geldi bir çay içtik halkarın kardeşliği için adayımız sensin dedi elimi öptü diyeceksin.gene kılıçdaroğlu beni genel m erkeze çagırdı gizlice gürüştük adanada senden başka adayımız yok hayırlı olsun dedi diyeceksin.mhp göz kırpıyor seni seviyoruz ekibini topla hazırlık yap adayımız sensin dedi diyeceksin.daha neler neler diyeceksin ama adana halkı sen konuştukça daha çok eglenecek.bu seçim gerçekten de çok egleeceğiz.hele bir de yakınlarda adana da anket yaptırdım halkın %80-85 i beni istiyor demen yok mu?dedimya çok egleneceğiz.

salih doğru tarafından 27.07.2018 14:18:59 tarihinde yazılmış
of of offffffffff yazmaktan bıktım usandım.bu AYTAÇ DURAKIN hiç mi yakını yok .hiç mi akrabası asker arkadaşı hiç mi bir çantasını felan taşıyan birisi yok.hiç mi komşusu felan yok akıl ihsan verecek.aklını başına al sen belediye başkası felan değilsin diyecek.konuşmalarınla kendini de aileni de rezil ediyorsun diyecek hiç mi bir allahın kulu yok yakınlarında.bu adam konuştuça batıyor.kendisini rezil ediyor.hiç mi torunlarına bak artık namaza başla tespih çek allah allah de diyecek hiç mi allahın kulu yok yaknında.ben 60 yaşındayım Allaha hergün dua ediyorum.allahım beni aytaç durakın durumuna düşürme diye.

tarafından 27.07.2018 12:46:30 tarihinde yazılmış
Aytaç dede yine hikayeleri òtturmissun ama artık 81 yaşındasın bırak bu isleri

Uzman tarafından 27.07.2018 12:13:59 tarihinde yazılmış
sende iyi partide Bitik

sessiz çoğunluk tarafından 27.07.2018 11:08:35 tarihinde yazılmış
gündemde kalabilmek adına 40 takla atmayı nasıl başarabiliyorsunuz.helal olsun büyük başkanlık bu olsa gerek.

Ceyhan'lı tarafından 27.07.2018 10:54:22 tarihinde yazılmış
Eski başarılı günlerindeki seçim sonuçlarını rakamlarıyla yazması Durak'ın adaylık isteyeceği anlamına geliyor. Durak, yerel seçimlerde İyi Parti'den Belediye başkan adayı olursa hiç şaşırmayın.

açık toplum tarafından 27.07.2018 10:44:00 tarihinde yazılmış
yav he he.Sen Adana nın içine ettin meral de türkiye nin içine geç bunları takavut .

Sarıhamzalı tarafından 27.07.2018 10:43:20 tarihinde yazılmış
Aytaç Durak doğru söylemiş.Akşener başkanlığa dahada büyük bir heyecanla devam etmeli.Benim merak ettiğim Aytaç Durak kuşu görmeden taşı atmaz. Bu konuşmasının altında ne hesaplar yatıyor onu merak ediyorum.

serhat tarafından 27.07.2018 10:29:32 tarihinde yazılmış
Durak sen şu Adana nın kalbine soktuğun metronun hesabını ver... yaptığın güzergah bir işe yaramıyor Belediye borç yüzünden n esaret altında... ben şahsım olarak yurt mh. karşıya geçmek için binbeşyüz metre fazla yol gidiyorum araba ile.. Hizmet yaptığın yerlere yaptın Yüreğir i öksüz bıraktın Sinan Paşa senin yüzünden ne halde.. Çıkıp konuşma yüreğin yetiyorsa sen geç iyi partiye sen döndün durdum parti parti.. Ayıptır ya azcık saygım vardı sana seni çok savundum bir çok ortamda ama harbiden sen siyaset çi değilsin.. yirmibeşi yıl yönetilen şehirlere bak birde senin yönettiğin adana ya bak çık halkın içine seni nasıl eleştiriyorlar gör gözünle duy kulağınla

 
 
 
EDİTÖR
Hüseyin BAYRAK
Hüseyin BAYRAK
Sapık linçleri doğrumu?
YAZARLAR
Elif NİSA

Yüksel MERT
Yüksel MERT
Harput

Metin DOĞRUYOL

KONUK YAZARLAR
Abdurrahman DİLİPAK
Abdurrahman DİLİPAK
Bu durumda oyumuzu kime verelim?

Kübra Sezen DORA

Hasan TÜLÜCEOĞLU
Hasan TÜLÜCEOĞLU
Batılılaşma Sendromu

Geçerli bir anket yok!

 
İLETİŞİM

İSTATİSTİK
Aktif Ziyaretçi: 
3458
Bugün Gelen: 
19791
Toplam Ziyaretçi: 
296156256