06:57:58 / 12.12.2018 
Adana'nın sorunları masaya yatırıldı   |   4 ay önce bıçaklanan çocuk öldü   |   Yardım için durdu, bacağından vuruldu   |   Adana Demirspor: 1 - Giresunspor: 1   |   Yüreğir'de uyuşturucu operasyonu   |   Sipariş verdiği altınları çalmıştı   |   Çaldığı otomobille 10 kilometre kaçtı   |   Genç dansçı intihar etmiş   |   Cephanelik gibi ev   |   Dans şampiyonu balkondan düşerek öldü   |  
ANA SAYFA
   Adanahaber Özel
   Adana Güncel
   Ulusal Gündem
   Bölge Haberleri
   Ekonomi
   Dünya
   Siyaset
   Spor
   Sağlık
   Polemik
   Eğitim
   Bilim - Teknoloji
   Dini Hayat
   Kültür & Sanat
   Medya - Makale
   Künye
   Adana Tarihçesi
   Linkler
   Adana Protokol
   Video Galeri
Foto Galeri
Arşiv Arama
Tüm Haberler
ÇOK OKUNANLAR
İşte Adana'nın milletvekilleri
Dolmuşta feci ölüm
Erdoğan, Adanalılara seslendi
CHP - İYİ Parti ortak adayı Durak mı?
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
Adanalılar bu binaya çözüm istiyor
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
Dolmuşta sivil polis var
Kavgayı ayırmak isterken vuruldular
Adana'da olaylı gece
 ÇOK YORUMLANAN
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
CHP - İYİ Parti ortak adayı Durak mı?
Başkan Sözlü'den adaylık açıklaması
AK Parti’den büyükşehir için 8 aday adayı
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
Sözlü yaklaşan seçimleri değerlendirdi
Dolmuşta sivil polis var
Sözlü'den iddialı seçim çıkışı
Sözlü'den 'Cumhur İttifakı' çıkışı
MHP'den 'askıda ekmek' seferberliği

EMAİL ADRESİNİZ

Google
Web adanahaber
CHP – iYi PARTi ORTAK ADAYI AYTAC DURAK MI?
10.10.2018

CHP Genel Başkan Yardımcısı CHP’li Bülent Kuşoğlu, Aytaç Durak için ne dedi?
Ulusal Kanal’da program yapan usta gazeteci Sabahattin Önkibar,  eski Büyükşehir Belediye Başkanı Aytaç Durak’ın CHP – İYİ Parti ortaklığında aday yapılması gerektiğini vurguladı.

Adana’da bir yerel kanalda programa katılan CHP Genel Başkan Yardımcısı Bülent Kuşoğlu, Adana Büyükşehir Belediye Başkanlığı için “Aytaç Durak ağabeyimiz, bizden aday olmak istemesi bizi mutlu eder.” Dedi.

Bu haber 16229 kez okunmuştur.
Arkadaşıma Gönder
Yorum Ekle
Yazdır

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan ADANAHABER veya adanahaber.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Furkan tarafından 04.12.2018 22:29:44 tarihinde yazılmış
Bayramda adamın elini öpmeye gittim , çıkara çıkara 5 TL çıkarttı. söylesenize bu adamın Adana'ya ne hayrı olur???

Memet tarafından 29.11.2018 08:51:49 tarihinde yazılmış
Partili degilim ama en çok çalışan Zeydan karalar

tarafından 12.11.2018 10:39:16 tarihinde yazılmış
zeydan karalar adana ya yakısır iş yapan adam

Sabahat daglı tarafından 10.11.2018 22:32:52 tarihinde yazılmış
Orhan bayram Soner başkana Meclis üyesi olmak için haber yolladı. Belediye başkanlığı imkansız. Hayal görüyor

AKINCILAR tarafından 10.11.2018 10:27:27 tarihinde yazılmış
İyi Parti adayı İsmail Koncuk kesinlikle Mhp oylarını biraz da olsa böler. Bir işe yaramaz. Hüseyin Sözlü de bu yüzden gitmiş olur.....Geçen seçimde Adana'da İyi Parti Mhp'den fazla oy aldı çünkü.....Böylece bu kargaşa içinden rahatlıkla yerli aday gösterecek olan Akp Büyükşehiri alır.....Eğer Chp-Hdp ortak aday olursa Büyükşehiri onlar da alabiliyor.....Eğer Chp-İyi Parti adayı ortak olursa yine Büyükşehiri bu aday alıyor.....ÇOK AKSİYON DOLU BİR ADANA SEÇİMİ BİZİ BEKLİYOR.

Mustafa.Y tarafından 09.11.2018 22:41:54 tarihinde yazılmış
İbrahim özdiş inşaat mühendisi düğünümüzde yanımızda hastanede yanımızda,cenazemizde yanımızda her türlü sorunumuzda yanımızda bence Adana ya yakışır inşaallah genel merkez halkı yanıltmaz.Adanaya hizmet edecek gerçek aday

Ugur durna tarafından 09.11.2018 22:34:33 tarihinde yazılmış
Orhan bayram aday olamaz CHP kaybeder

Savaş yıldız tarafından 07.11.2018 20:31:18 tarihinde yazılmış
Orhan bayram imkansız aday olamaz CHP aynı hatayı bir daha yapmaz

Ufuk tekin tarafından 07.11.2018 00:02:02 tarihinde yazılmış
Orhan bayram yüregirde CHP yi 3 parti yaptı. Şimdide çıkmış Çukurova’ya aday oluyor

vatandaş tarafından 02.11.2018 18:42:34 tarihinde yazılmış
Eskiye rağbet (itibar) olsaydı, bit pazarına nur yağardı. ADANA FATMA GÜLDEMET SARI YENİ ADANA YENİ BELEDİYE BAŞKANI

necmi tarafından 31.10.2018 19:07:55 tarihinde yazılmış
Sayın Durak, Yaklaşık 30 yıl Adana Büyükşehir Belediye Başkanlığı yaptınız, Peki...parklar hariç adanaya ne hizmetiniz oldu? Adananın sorununu çözdünüzmü? Şu eseride Aytaç Durak yaptırdı diye bileniniz varmı? Adnan Menderes diyecekseniz orasını Selahattin Çolak ın eseri....Ve utanmadan birde adaymı olacaksın. Yürü be densiz....Sayın sözlü daha 5 yıl olmasına rağmen yoksun bütçeyle sizden daha fazla hizmet yaptı ancak onunda çevresi hırsız...artık adana hırsız olmayan hizmet edecek bir aday istiyor arkadaşım....

01li tarafından 31.10.2018 10:52:25 tarihinde yazılmış
Yüzbinlerce suriyeliyi Adanaya yerleştiren AK PARTİye birdaha oy moy yok eğer AKP kazanırsa mültecilerin ardı arkası kesilmez üstüne birde vatandaş yapılırlar o yüzden kimse AKP adayına oy vermesin de kim kazanırsa kazansın Sözlüye bile razıyız

İsmet yüksel tarafından 29.10.2018 01:07:11 tarihinde yazılmış
Büyükşehir Zeydan Karalar Seyhan Ahmet adıgüzel Çukurova Mekin Şahin Sarıçam celal güvendir bunu yazın bir yere

Adanalı Hüseyin tarafından 28.10.2018 12:43:59 tarihinde yazılmış
Yiğidi öldür hakkını yeme diye söz vardır.adananaya hizmet etmişmidir eyvallah etmiştir.Ama yeter artık adam yaşlandı ALLAH sağlıklı ömür versin Lakin çok yaşlandı artık ADANA ya Aytaç beyden hayır gelmez.Kaldıki ADANA da adammı kalmadıda birileri Aytaç DURAK diyor.Eğer ADANA nın halen bir değer yetiştiremeyip de aytaç beye kaldıysa vah adanam vah.İllaki ak partiye alt etmek içinse ki öyle gözüküyor halen bazı akılsızlar ADANA yı düşünmüyor.yazzııkkk adanama çooook yaazzzıııık.içimizdeki beyinsizler yüzünden düştüğü hallere bak.Hafta sonu şanlı urfadaydım inanınkı adanayı şanlı urfayla kıyaslıyamazsınız. vesselam

mehmet ata tarafından 26.10.2018 09:14:44 tarihinde yazılmış
isabetli bir karar olur aytaç beyin yanında ve emrındeyim

adana tarafından 24.10.2018 21:54:28 tarihinde yazılmış
Abdullah Çalışkan Ak Parti

bayram tarafından 21.10.2018 11:46:42 tarihinde yazılmış
Adanalı olarak seni çok arıyoruz başkanım yada gelen gidenimi arattırıyor acaba bilemedim ama aday olursan ailem ve sevdlklerimle yanında olacamızdan emin ol BÜYÜK BAŞKAN

AAA tarafından 21.10.2018 11:36:28 tarihinde yazılmış
AYTAÇ DURAK ADAY OLURSA PARTİSİ ÖNEMLİ DEĞİL OYUM ONUNDUR

Naci tarafından 20.10.2018 20:01:10 tarihinde yazılmış
En azından dürüst ve çalmayan biriydi. Şimdiki AKP ve MHP ve CHP siyonist uşakları mevzuata uygun götürdüklerini varsaymaktadır.. Adil bir sistemde bunların hepsi yargılanacak. Bence mevcutlardan çok iyi bir başkan

özadanalı tarafından 20.10.2018 03:19:32 tarihinde yazılmış
yazıktır ya ...şunun dile getirilmesi bile adanaya zarar

Azime turhan tarafından 19.10.2018 23:55:31 tarihinde yazılmış
Ayıp 82 yasinda

adanalı tarafından 19.10.2018 13:10:37 tarihinde yazılmış
AYTEÇ DURAK ın yaşından haberleri yok sanırım,adam 80 yaşında adanaya ne verebilir.saçma sapan konuşuyorlar

adana tarafından 18.10.2018 19:02:27 tarihinde yazılmış
yazık ya 84 yaşında...allah akıl fikir versin

muhammet demir tarafından 18.10.2018 16:35:34 tarihinde yazılmış
adana için hayırlısı olsun ama imamoglu için kadir altunköse kesin kazanır hangi partiden olursa olsun geçen seçimde yanıldık tekral iyade edecegiz kadir başkanı görevine

ahmet tarık tarafından 18.10.2018 15:01:48 tarihinde yazılmış
bir de biraz para harcayıp şu siteyi biraz iyileştirin ya

ahmet tarık tarafından 18.10.2018 14:58:40 tarihinde yazılmış
adam 80 yaşında seçim zamanı 81 eğer süreyi bitirirse 86. Ondan nemalananlar Adanayı mahvedip 3.lükten 8.liğe düşürenlerdir. Şimdiye kadar kim aday ettiyse suçlu onlardır.

Ahmet Narin tarafından 17.10.2018 17:11:24 tarihinde yazılmış
Adana.da Belediye Başkanı olacak ADAM kalmadı galiba.

Tinyuğ tarafından 17.10.2018 15:46:45 tarihinde yazılmış
Önşartsız ; HÜSEYİN SÖZLÜ olmalı.(Başarılı ya da başarısız ayrı konu.)

vatandaş rıza tarafından 16.10.2018 15:32:09 tarihinde yazılmış
Bİr chpden aday olmadıgı kalmıştı zaten ordanda olsun tam olsun. Yalnız 80 yaşına gelmiş bir adam adanaya ne verebilir onuda düşünmek lazım.

Adana tarafından 15.10.2018 22:17:24 tarihinde yazılmış
Aytaç durak bi ayağın çukurda ne başkanlığı yaş kemale erdi artık. Hastahanelerden bu tarafa geldiğin Yok. Ne başkanlığı yahu iş bitmiş Aytaç’ta.

adanalı tarafından 13.10.2018 15:58:41 tarihinde yazılmış
bu haber heralde şaka .

hulki tarafından 13.10.2018 14:09:36 tarihinde yazılmış
en büyük aytaç durak

mehmet ata tarafından 13.10.2018 14:08:56 tarihinde yazılmış
ben chp veya iyi partili değilim ak partiliyım aytaç durak aday olsun şerefim namusum üzerine yemin ederim oy verecem verdırecem

Azime turhan tarafından 13.10.2018 11:59:20 tarihinde yazılmış
Aytaç dede

Adanalı Mustafa tarafından 13.10.2018 11:46:57 tarihinde yazılmış
Chp aday olarak Zeydan Karalar'ı çıkarırsa; Adanalının sağı solu hepsi oy vereceğinden ve Adana'da tek ayrım yapmayacak kişi olarak,çalışkan olarak Zeydan Karalar kazanır. Ayrıca Chp'yi bitim kadar da sevmem.

Ada tarafından 12.10.2018 21:34:13 tarihinde yazılmış
İnşallah olur oyumuz boşa gitmemiş olur

VOLKAN SÖKER tarafından 12.10.2018 14:46:39 tarihinde yazılmış
BENCE ADANAYA GENÇ DİNAMİK VE HALKIN İÇİNDEN BİRİ OLMALI

tolga tarafından 12.10.2018 14:01:14 tarihinde yazılmış
öZLENEN DURAK GELİYORRRRRRRRR

Sahipsiz Adana tarafından 12.10.2018 12:23:13 tarihinde yazılmış
Memelekette başka adam mı kalmadı. Yalan haber yaparak şu haber değeri olmayan adamı gündeme taşımayın ya.

AHMET ÜNALDI tarafından 12.10.2018 10:41:54 tarihinde yazılmış
65 YAŞINDAN SONRA BİR MAL SATMAK İÇİN DOKTOR RAPORU ALMAK GEREK. 80 YAŞINA GELMİŞ AYTAÇ DURAK ALZHEİMER OLMUŞ DİYE DUYDUM, GÜLDÜRMEYİN BENİ... ADANA'DA BAŞKA ADAM MI YOK!!!!

Ferhat tarafından 12.10.2018 10:13:22 tarihinde yazılmış
Adana ya zeydan KARALAR yakuşır.hem memlekrtin insanı hem de alma şansı çok. Ama zeydan başkan aday olmak istemiyor.niye riske girmiyor.zaten yeri sağlam.

yusuf adanalı tarafından 12.10.2018 09:59:14 tarihinde yazılmış
hüeyin sözlü oylarını böleceğin ve kaybetmesi için sana oy verecem bu sefer yeterki hüseyin sözlü adanadan gitsin çünkü sen hğseyşn sözlüyü adanaya bela ettin şimdi temizle ikinizde tarihe gömülün gidin

Dumlupınar tarafından 12.10.2018 03:32:12 tarihinde yazılmış
Aytaç durak CHP den olur yada olmaz bilemem ama bildiğim tek şey CHP de mevcut belediye başkanları içinde sadece Zeydan Karalar aday olacak onun dışındakiler genel merkez tarafından üstleri çizildi. Özellikle soner çetin için ayhan barut ve Burhanettin bulutun genel başkana dosya sunduğu söyleniyor

Ahmet ANTEPLİ tarafından 11.10.2018 19:49:54 tarihinde yazılmış
Bu nasıl bir hırstır.20 sene Belediye başkanlığı yaptın.Adana da bir eserin yok.Adana seninle 20 yıl geriye gitmiştir.Yaşın yetmişi geçmiş birazda Allah yoluna git belki ıslah olur gözün doyar.Siyasi partilerin halen bu şahsın adını telafus etmesinide anlayamıyorum Adana da adammı kalmadıda halen bu siyasi mefta konuşuluyor.İnşallah iktidar bu sefer Adana ya gereken ilğiyi alakayı gösterip ciddi bir aday gösterirde.Adanada iktidar 16 yılın telafisi yapacağı hizmetlerle telafi eder.Saygılar.

Hacı tarafından 11.10.2018 18:30:57 tarihinde yazılmış
Aytaç Durak yaşın olmuş 80; yeter artık alemi ahiret için çalış, hayır hasenat yap, bir vakit olsun namazını kaçırma, kaza namazlarını kıl, kul haklarını helalleş,fakirleri doyur, evlenemeyenlerin yuvasını kur, kısacası ahirete yatırım yap sayın abim.

misisli tarafından 11.10.2018 18:12:30 tarihinde yazılmış
ZEYDAN KARALAR

cengiz yılmaz tarafından 11.10.2018 17:45:58 tarihinde yazılmış
metro yaptın hiç bir yere gitmiyor borcu dünyalar kadar adana büyükşehir belediyesinin gelirinin yarısı borcuna kesiliyor senin yüzünden ne olur düş adana nın yakasından hasta herif

Mhp li tarafından 11.10.2018 17:30:15 tarihinde yazılmış
Ada olursa desteklerim.

Ali Avşar tarafından 11.10.2018 17:16:31 tarihinde yazılmış
Durak'ı seversiniz sevmezsiniz , oy vermişsiniz ya da vermemişsiniz... Ama tek gerçek var: Durak'ın hakkı gasp edilmiştir. Çok lafını ettiğiniz milli iradeye darbe vurulmuştur... Seçilmiş birini al aşağı ettiler. Oylarınızın değeri yok dediler.

VATANDAŞ tarafından 11.10.2018 16:24:26 tarihinde yazılmış
AYTAÇ DURAKTAN HALEN BİR ŞEYLER BEKLENİYORSA VAY ADANA NIN HALİNE TÜKENMİŞSİNİZ ARTIK BIRAKIN

AKINCILAR tarafından 11.10.2018 14:55:47 tarihinde yazılmış
Adana'nın en sevdiğim ilçesinin insanları Karaisalılar. Ama Aytaç Durak 80 yaşında. Belki başka bir genç Karaisalılı aday olursa alabilir ortak gösterirlerse.....Ama benim tahminim Adana'yı Akp alır.

Huzur tarafından 11.10.2018 12:20:57 tarihinde yazılmış
Yaptığın malları fakir fukaraya dağıt camiden çıkma devamlı dua et ALLAHIM YAPTIĞIM GÜNAHLARIMDAN BENİ AFFEYLE ÖNÜNE GELEN HER VATANDAŞDAN HELALLİK AL YOKSA DİĞER TARAF DÜŞÜNEMİYORUM BİLE

Mahalleli tarafından 11.10.2018 12:02:44 tarihinde yazılmış
Yaaa adanayi 50 yıl geriye götürmüş biri Aytaç durak o gitti. Hüseyin sözlü geldi.. oda ayrı bir musibet oldu Adana'ya... Ayrıca Adana Rövanş yerimi Ring mi.... Ne Aytaç durak nede sözlü Adana'ya faydalı olmadı olamaz.. bu isimler dışında gerçekten hizmet edecek aday bulunmalı... Adanalı Tükürdügünü yalamaz...

Murathan tarafından 11.10.2018 11:43:00 tarihinde yazılmış
Baskan sana bugune kadar oy atmadım ama sözlüyü gördükten sonra sen zemzem suyuyla yıkanmissin yakisir oyum sana helal olsun

Batur tarafından 11.10.2018 10:56:39 tarihinde yazılmış
Adanaya En büyük kötülüğü bu ne idüğü bellisiz metro yapmakla yapan Sayın Aytaç Durak bence birazda torun sevsin , Adana hala bu siyaset eskilerine kaldıysa buda Adanalının ayıbı

Hüseyin Yılmaz tarafından 11.10.2018 10:51:17 tarihinde yazılmış
" Eskiye rağbet olsa bit pazarına nur yağardı." Bence artık Aytaç Durak devri kapanmalı.Genç, enerjik,iş yapma isteği olan, adı hiçbir şaibeye karışmamış bir aday gösterilmeli.Ben yerel seçimlerde büyük ihtimalle İyi partinin adayına oy vereceğim.Diğer partilere oyumun gitmesini istemiyorum.Aytaç Durak'ı vb.aday göstererek kafamızı karıştırmasınlar.

mhp tarafından 11.10.2018 10:28:31 tarihinde yazılmış
mhp ülküçülüm ama bu secimde mhp huseyin sözlüye oy vermeyecegiz veredirmeyecegiz 5 yıl işçi rezil eti yeter ha chp zeydan karaları aday yapsın basımızla gövdemizle zeydan deriz adam gibi adam zeydan

Mehmet Öztürk tarafından 11.10.2018 10:27:13 tarihinde yazılmış
Bahçeli'nin partisi devrini tamamlamış,H.Sözlü'de başkanlığını noktalamıştır.Adnana'yı bir Adana daha yapacak arkasında yığınlar olan bir aday çıkar diye umutla bekliyoruz.İnşallah herkesin güvendiği kişilikli,cebini değil de vatandaşını düşünen biri bende varım diyecektir.

Hasan gülşen tarafından 11.10.2018 10:22:15 tarihinde yazılmış
Chp aytaç bey e ihtiyaç duysa duysa KARAİSALI BElediye başkanlıgına gösterir bu nedenle fazla para harcama aytaç amca

Ayhan ışık tarafından 11.10.2018 10:18:12 tarihinde yazılmış
Aytaç bey gerçekten büyükşehir filan düşünmesin bilgi ve becerisi bu saaten sonra KARAİSALI belediyesini yönetmeye belki yeter.Çünkü adanayı bu hale aytaç bey in yanlış yönetimi getirdi

Ahmet altın tarafından 11.10.2018 10:14:04 tarihinde yazılmış
Chp nin yetişdirdiği bir sürü deger varken aytaç bey i aday gösterecegini düşünmek dahi hayal kaldı ki aytaç bey adanayı 20-25 yıl zaten yönetti ve sonuç ortada büyük kasaba adana bu hale aytaç bey getirdi zihni aldırmaz dense belki ama onada gerek yok seyhan belediye başkanı zeydan karalar olacak büyükşehir adayı aytaç bey i isterse karaisalı belediye başkanı olarak chp den gösterelim

? tarafından 11.10.2018 10:11:41 tarihinde yazılmış
Başka adam yok mu kardeşim bu şehirde biz bu adamlara gebe kalıyoruz. Bu zamana kadar ne yaptı ki bundan sonra ne olacak? Türkiyenin en büyük köyü haline getirdiler güzelim Adana yı

AKINCILAR tarafından 11.10.2018 10:04:58 tarihinde yazılmış
Adana'yı Akp alır......

Tanrı Dağlı tarafından 11.10.2018 09:58:52 tarihinde yazılmış
Mevcut belediye başkanlarının hepsini topla 5 le çarp bir Aytaç Durak etmez.. Etmedi zaten bugüne kadar. Ülkücü diye gelip memleketi soyulmuş soğana çevirenler, her yeri işgal ettirenler Adananın yüz karasıdır. Aday olsun hep destek tam destek Aytaca

Adana Sevdalısı tarafından 11.10.2018 09:54:56 tarihinde yazılmış
100 tane oyum olsa bir tanesini vermem Adananın rezil olmasının baş müsebbibi birde mesaj atmışş sütten çıkmış akkaşıkmış gibi aklı başında olan artık ikdidar partisinin adayını getirtir oturtur koltuğa Belediyeye parti teşkilatlarından bir tane adam almaz ehil insanlarla iş yaparlarsa belki toparlanırız yoksa Adananın başka şansı yok

Kozan tarafından 11.10.2018 09:14:55 tarihinde yazılmış
Alzhaimer çok kötü bir hastalıktır. allah başa vermesin.

erkan adanali tarafından 11.10.2018 08:26:07 tarihinde yazılmış
Allh yazdiysa bozsun rabbim aytac durakgibi bir felaketi adanaya nasip etmesin adanayi 10 yil geriye goturmussun hal adayliktan bahsediliyo gidinde gazi antabi gezin konyayi gezin calismak nasil gorun yaziklarolsun doymayan kursaklara

Nadir tarafından 11.10.2018 05:58:17 tarihinde yazılmış
Söylediklerinde haklısın. AKPK ve MHPK DURAK ın hakkını gasbetmiştir. ÖMER ÇELİK VE HÜSEYİN SÖZLÜ ŞAMPANYA PATLATARAK KUTLAMIŞTIR: HALFETİLİ Bahçeli Çelik ve sözlü işbrliği ve FETÖ Maşası ile DURAK Uzaklaştırılmıştır. Bu DURAK ın suçu yok anlamınada gelmesin.

TUZLALI tarafından 11.10.2018 00:37:34 tarihinde yazılmış
Ben C.H.P li değilim Ama ön seçim yapılırsa Seyhan Belediye Başkanı Zeydan KARALAR aday olur Bence kazanma şansı da yüksek.

Mustafa Demir tarafından 11.10.2018 00:23:46 tarihinde yazılmış
Bakın Aytaç Durak adı artık CHP lileri bezdirdi bırakın bu işleri artık. CHP li seçmen Aytaç Durağa asla oy vermez . Geçen yerel seçimde hiç çalışılmadığı halde Arıkanla %25 oy alınmıştı Durakla yüzde 10 oy alamaz zira CHP li seçmen oyunu bilinçli kullanır ve istemediği adayı kesinlikle seçmez. Adananın 30 yılına damga vuran Durakla Adana 2 şeritli yollar,metro ucubesi, en değerli yerlerde Durak inşaatlar, arsası değerlensin diye yollar nasıl kişiye göre şekillenmiş hepsini gördük. Adanayı bu kaosa bir daha kimse sokamaz,yeter artık. Durak 80 yaşına gelmiş bir insan otursun evinde torunlarını sevsin.

Mehmet tarafından 11.10.2018 00:23:09 tarihinde yazılmış
Baskanimin arkasındayız..olursa aday destekleriz