08:07:59 / 10.12.2018 
Genç dansçı intihar etmiş   |   Cephanelik gibi ev   |   Dans şampiyonu balkondan düşerek öldü   |   Kayıp şahıs trafoda ölü bulundu   |   Altınordu: 2 – Adanaspor: 0   |   O saldırgan adliyeye sevk edildi   |   3 katlı evde korkutan yangın   |   Demirtaş ve Çetin'nde saldırı açıklaması   |   Tefecilik operasyonunda 17 tutuklama   |   Dehşet anları böyle görüntülendi   |  
ANA SAYFA
   Adanahaber Özel
   Adana Güncel
   Ulusal Gündem
   Bölge Haberleri
   Ekonomi
   Dünya
   Siyaset
   Spor
   Sağlık
   Polemik
   Eğitim
   Bilim - Teknoloji
   Dini Hayat
   Kültür & Sanat
   Medya - Makale
   Künye
   Adana Tarihçesi
   Linkler
   Adana Protokol
   Video Galeri
Foto Galeri
Arşiv Arama
Tüm Haberler
ÇOK OKUNANLAR
İşte Adana'nın milletvekilleri
Dolmuşta feci ölüm
Erdoğan, Adanalılara seslendi
CHP - İYİ Parti ortak adayı Durak mı?
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
Adanalılar bu binaya çözüm istiyor
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
Dolmuşta sivil polis var
Kavgayı ayırmak isterken vuruldular
Adana'da olaylı gece
 ÇOK YORUMLANAN
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
CHP - İYİ Parti ortak adayı Durak mı?
Başkan Sözlü'den adaylık açıklaması
AK Parti’den büyükşehir için 8 aday adayı
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
Sözlü yaklaşan seçimleri değerlendirdi
Dolmuşta sivil polis var
Sözlü'den iddialı seçim çıkışı
Sözlü'den 'Cumhur İttifakı' çıkışı
MHP'den 'askıda ekmek' seferberliği

EMAİL ADRESİNİZ

Google
Web adanahaber
DİLENCİ DEĞİL EŞKİYA
12.10.2018

Adana’da bir dilenci park içerisinde ailesi ve arkadaşlarıyla gezmeye gelen vatandaşların önünü keserek para dilendi.
Adana’da bir dilenci park içerisinde ailesi ve arkadaşlarıyla gezmeye gelen vatandaşların önünü keserek para dilendi. Kameralara yansıyan görüntülerde dilencinin vatandaşların huzurunu kaçırması dikkat çekti.

Olay, Seyhan İlçesi’nde bulunan Merkez Park’ta meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, kimliği belirlenemeyen bir dilenci, park içerisinde bulunan banklarda oturan vatandaşlara, ‘Dua Kitabı’ satıyorum adı altında para almak için adeta yakalarına yapıştı. Dilenci para alana dek vatandaşların yanından ayrılmayarak insanlarını huzurun kaçırdı. Dilenci para aldıktan sonra, park içerisinde bulunan diğer bankların yanına giderek aynı yöntemle bir çok kişiyi rahatsız etmeye devam etti.

Türkiye’nin en büyük parkında vatandaşın huzuru yok
Türkiye’nin en büyük parkı olan Merkez Park içerisinde, dilenci şahıs bankta oturan vatandaşlardan para aldıktan sonra, park içerisinde yürüyen vatandaşların önünü kesti. Dilenci önünü kestiği vatandaşlardan para alana kadar peşlerini bırakmazken, para aldıktan sonra başka kişilere yöneldi. Park güvenliği durumu fark edince elinden sadece dilenciyi uzaklaştırmak geldi.

Daha sonra dilenci, güvenliğin olmadığı noktaya tekrar gelerek vatandaşları huzursuz etmeye devam etti.
Bu haber 2106 kez okunmuştur.
Arkadaşıma Gönder
Yorum Ekle
Yazdır

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan ADANAHABER veya adanahaber.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Erol tarafından 13.10.2018 11:46:02 tarihinde yazılmış
Adana Büyükşehir yani Sözlü Adanayı yönetemiyor !!!

AHMET BAYRAKÇI tarafından 13.10.2018 10:51:48 tarihinde yazılmış
KATILIYORUM HEPİNİZE. MC DONALTS A ÇOCUĞUMU GÖTÜRMEK İÇİN GİTTİM. İÇERİYE MASALARA KADAR GELİP DİLENİYORLAR KİMSE BİRŞEY DEMİYOR. DIŞARDA ARACA GİDERKEN YANDAN POLİS GEÇMESİNE RAĞMEN 3-5 DİLENCİ Mİ UYUŞTURUCU KULLANICISI , ÇOCUK YAŞTAKİ LİSELİ KIZLARI TACİZ EDEREK SIKIŞTIRIYOR. BU NASIL BİR DÜZEN? NE ÇALIŞANLAR , NE POLİS NE DE BELEDİYE HİÇ KİMSE KARIŞMIYOR. CAN GÜVENLİĞİMİZ SIFIR. FESTİVALE GELİNCE, MERKEZ PARKTA HERŞEY. MADEM ÖNEM VERİYORSUNUZ FESTİVALLERE, MERKEZ PARKA GÜVENLİĞİNE DE ÖNEM VERİN. SAYIN VALİMİZ, SAYIN BELEDİYE BAŞKANIMIZ, O YÜZDEN ADANA EN FAKİR ,EN DAĞ BAŞI, EN YOBAZ, EN KÜFÜRBAZ. ÇIKIN 200 KM DIŞARIYA HERKES BUNLARI KONUŞUYOR FESTİVALİ DEĞİL. HİNDİSTANDAN FARKIMIZ YOK.

Serkan Tonguç tarafından 12.10.2018 23:38:14 tarihinde yazılmış
Merkez parkın bir benzeri Adana merkez otogarıdır. Dilenciler ve seyyar satıcıların yolculara eşkiya gibi davranması akıllara zarar. Bu başıboşluğun türkiyedeki tek örnek şehri Adanadır. Sanırsınız belediye ile ortak çalışıyorlar

adanada siradan biri tarafından 12.10.2018 21:12:45 tarihinde yazılmış
arkadaslar su guvenlik gorevlileriyle ugrasmayi birakin adamlar uc kurusa calisiyo onuda belediyeden alamiyor bunun cozumu genell kolluktur hem cagil olmayip 5188 de guvenligin ne denli yetkilerinin kisitli olduhuna bakin cagilce yorum yapipta 3 kurus kazanan insanlara mani olmayin bi supheli durumda genell kolluga haber verin orda yorumda salla basi al masi diyen adam o zama bi zahmet sende guvenlik ol demekki kapasiten okadar sınırlı hem o adam birine karissa orda guvenlikte silah yok bise yok sen guvenligi polis belledin galiba.

adanalı_01 tarafından 12.10.2018 17:57:50 tarihinde yazılmış
ZATEN ÇOK SIK RASTLAN OLAYLARDAN BİRİSİ ÇİÇEK SATMASINDAN TUTUN UYUŞTURUCUDAN FUHUŞA KADAR UZANIYOR GÜVENLİKLER DESEN KAPALI KONTEYNER DA TELEFONDAN FİLİM İZLİ VİDEO İZLİYOR DEVRİYE ATAN YOK O GÜZELİM PARKTA BULUNAN SURİYELİLER ZARAR VERMEYE SÖKMEYE KADAR GİDİYOR VATANDAŞ GÜVENLİĞİ UYARINCA NE YAPALIM HANGİSİNE DUR DİYELİM DENİLİYOR VE AKŞAM HAVA KARARINCA FUHUŞ BAŞLIYOR ZATEN TEDBİRİ ALMASINI ÖNEMLE RİCA EDERİM BİRDE OKUL VE CAMİ ÖNÜ OLMASINA RAĞMEN

astalavista tarafından 12.10.2018 17:07:31 tarihinde yazılmış
bunlardan her yerde çoğaldı zaten.atm önleri istasyon yüreğir otogarı çevresi parklar trafik ışklarıhele biri var ağzı beyaz maskeli tüberküloz hastasıyım diyerek milleti kandırıyor taşı sıksa suyunu çıkartır .kesinlikle kuruş vermeyin.bide yol param şu kadar eksik kaldı numaraları var onada dikkat edin.adamlar avanta para için her türlü sahtekarlığa başvuruyor.

gonca gül tarafından 12.10.2018 12:53:11 tarihinde yazılmış
MERKEZ PARK BİZİM DEĞİL DEĞİL ZATEN SURİYELİLER VE DİLENCİLERİN BİR GÜN GİDİP OTURAMADIK ŞU PARKTA SURİYELİLER İŞGAL ETMİŞ ÜSTÜNE DİLENCİLER HA BİRDE ZAMPARA DOLU İŞİMİZE YARAMIYOR MERKEZ PARK MAALESEF.

Arda tarafından 12.10.2018 10:41:47 tarihinde yazılmış
Güvenlikçiler dükkanı kapatın gidin üçtane dilenciyle baş edemiyorsunuz

Ferhat tarafından 12.10.2018 10:17:17 tarihinde yazılmış
Oradaki güvenliğin görevi ney.onu öğrenmek istiyorum.zaten kavga olunca polise haber veriyor. Vel asıl sallabaşını al maaşını ne verirlerse eyi verdiler.

vatandaş rıza tarafından 12.10.2018 09:02:16 tarihinde yazılmış
Güvenlik nerede ? belediyenin güvenlikleri yatmasın çalışsın.

NEDENİ NE ? tarafından 12.10.2018 08:51:57 tarihinde yazılmış
Nedenini yazayım.... O PArktaki güvenlik arkadaşlar sürekli bir köşede oturup sigara içip ve cep telefonlarında oyunlar oynayıp sosyal medyada gezdiği için olabilirmi ? ... ayrıca haberde neden yazmıyorsunuz... merkez parkın hemen dibinde POLİS MERKEZİ olduğunu ve oradaki polislerinde hiç parkta dolaşıp müdahale etmediğini...... PArk Resmen Başı boş , Hemde yanında bir polis merkezi bulunmasına rağmen......

alperen tarafından 12.10.2018 08:42:46 tarihinde yazılmış
güvenlik görevlileri görevlerini yerine getirmiyor merkez parkta..

Ali Kayalı tarafından 12.10.2018 08:28:22 tarihinde yazılmış
Hayırdır. Şimdi de laik mi oldunuz? Düne kadar her kaza yapan araçta nedense bira şişesini hoop diye çıkarıyordunuz.

 
 
 
EDİTÖR
Hüseyin BAYRAK
Hüseyin BAYRAK
Sapık linçleri doğrumu?
YAZARLAR
Elif NİSA

Yüksel MERT
Yüksel MERT
Harput

Metin DOĞRUYOL

KONUK YAZARLAR
Abdurrahman DİLİPAK
Abdurrahman DİLİPAK
Bu durumda oyumuzu kime verelim?

Kübra Sezen DORA

Hasan TÜLÜCEOĞLU
Hasan TÜLÜCEOĞLU
Batılılaşma Sendromu

Geçerli bir anket yok!

 
İLETİŞİM

İSTATİSTİK
Aktif Ziyaretçi: 
3406
Bugün Gelen: 
19697
Toplam Ziyaretçi: 
296156162