14:46:11 / 17.08.2019 
Baraj gölünde acı olay   |   Alkol tartışması kanlı bitti   |   Sahte bekçiyi gerçek polis yakaladı   |   Biberin salça yolculuğu başladı   |   Polisten bayram uygulaması   |   Zaimoğlu ailesinin acı günü   |   Levent Eriş takımı değerlendirdi   |   Adana sağlık turizminde hedef büyüttü   |   Elektrik çarpan leyleği makinist kurtardı   |   Parkta uyuşturucu satarken yakalandılar   |  
ANA SAYFA
   Adanahaber Özel
   Adana Güncel
   Ulusal Gündem
   Bölge Haberleri
   Ekonomi
   Dünya
   Siyaset
   Spor
   Sağlık
   Polemik
   Eğitim
   Bilim - Teknoloji
   Dini Hayat
   Kültür & Sanat
   Medya - Makale
   Künye
   Adana Tarihçesi
   Linkler
   Adana Protokol
   Video Galeri
Foto Galeri
Arşiv Arama
Tüm Haberler
ÇOK OKUNANLAR
Ak Parti Adana adaylarını açıkladı
Adana'da evleri su bastı
İşte Adana'nın milletvekilleri
Dolmuşta feci ölüm
MHP yeni adaylarını açıkladı
CHP - İYİ Parti ortak adayı Durak mı?
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
Erdoğan, Adanalılara seslendi
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
Adanalılar bu binaya çözüm istiyor
 ÇOK YORUMLANAN
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
CHP'nin Büyükşehir adayı Karalar
MHP yeni adaylarını açıkladı
Ak Parti Adana adaylarını açıkladı
CHP - İYİ Parti ortak adayı Durak mı?
Başkan Sözlü'den adaylık açıklaması
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
AK Parti’den büyükşehir için 8 aday adayı
ASKİ'de işten çıkartmalar tartışılıyor
Sözlü yaklaşan seçimleri değerlendirdi

EMAİL ADRESİNİZ

Google
Web adanahaber
İŞTE AK PARTİ'NİN ADAYLARI
24.01.2019

AK Parti İl Başkanı Güler, Cumhur İttifakı’na bağlı kalarak Büyükşehir’de Sözlü’nün destekleneceği açıklandı.
AK Parti’nin Adana’da belediye başkan adaylarının tanıtım toplantısında AK Parti İl Başkanı Şerif Güler, Cumhur İttifakı’na bağlı kalarak Büyükşehir Belediyesi’nde MHP’nin adayı Hüseyin Sözlü’nün destekleneceği açıklandı.
 
Adana’nın en büyük ilçesi olan Seyhan Belediye Başkan Adayı eski il başkanı olurken, Yüreğir Belediye Başkan Adayı Mehmet Fatih Kocaispir oldu.

AK Parti’nin Adana’da belediye başkan adaylarının tanıtım toplantısı, AK Parti Adana İl Binası’nda gerçekleştirildi.
AK Parti Adana İl Başkanı Şerif Güler, AK Parti Genel Merkezi’nin aldığı karar gereğiyle Adana’da Cumhur İttifakı olarak seçime gideceklerini, bu bağlamda Adana Büyükşehir Belediyesi’nde Milliyetçi Hareket Partisi’nin adayı olan Hüseyin Sözlü’yü destekleyeceklerini, Seyhan, Yüreğir, Ceyhan, Aladağ ve Tufanbeyli dışında kalan 10 ilçede de yine MHP’nin adaylarının destekleneceğini açıkladı.

Güler, Adana’nın 15 ilçesini Cumhur İttifakı ile buluşturacaklarını ifade ettiği aday tanıtım toplantısında, "Yüreğir ilçemizde partimizin kurulduğu günden bu yana görev alan gençlik kolları kurucusu Mehmet Fatih Kocaispir adaydır" dedi.

AK Parti’de Ceyhan Belediyesi’ne mevcut belediye başkan vekili Ali Alper Boydak aday gösterilirken, Aladağ Belediyesi’ne Mustafa Akgedik, Tufanbeyli Belediyesi’ne ise Remzi Ergü aday gösterildi.

Aday tanıtım toplantısına AK Parti Adana Milletvekilleri Tamer Dağlı ve Abdullah Doğru ile çok sayıda partili katıldı.
Bu haber 24987 kez okunmuştur.
Arkadaşıma Gönder
Yorum Ekle
Yazdır

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan ADANAHABER veya adanahaber.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Özcan tarafından 26.03.2019 06:59:57 tarihinde yazılmış
AKP bitmiştir. Aladağ GEDİK batak.. Son derece löküs 4x4 başkası üzerinden kiralık gösterdiği arabası ile millete tepeden bakmaktasın. %60 İYİ parti. kazanır. Karaisalı saadettin hoş güleryüzlü ama şansı az .. Durak alır %55 İmamoğlu Kadir... Seyhan Çukurova CHP Yüreğir AKP Sarıçam MHP-İyi Parti %50- Büyükşehir %65 Zeydan.. birçok AKPli ve MHP li ZEYDAN diyor.. Ülkede beka sorunu yok. Sadece bu yerel seçim.. Lütfen dürüst insanlara yada kötünün iyisine oy verin. HIRSIZ ARSIZ BECERİKSİZ ve BASİRETSİZlere oy vermeyin.. HERKESİN Belediye başkanı olacak olanlara OY verin...

bekir tarafından 25.03.2019 22:08:10 tarihinde yazılmış
dünün akpartilisi olark oyumuz zeydan karalara

Vatandas tarafından 21.03.2019 00:05:58 tarihinde yazılmış
Bir ak partili olarak oyum zeydan karalara.

TUZLALI tarafından 20.03.2019 13:23:06 tarihinde yazılmış
Adana'da bir şey değişecek her şey değişecek Hüso gidecek Zeydan KARALAR gelecek.

serhat tarafından 11.03.2019 11:57:07 tarihinde yazılmış
Adayların hepsi pırlanta Hayırlı uğurlu olsun...Umarım hepsi kazanır...Adana da AK Belediyecilik olmadığı sürece Köy vasfından kurtulamaz...Adanalı maalesef Takım tutar gibi Partilere oy veriyor...

BAKIŞ tarafından 07.03.2019 22:33:26 tarihinde yazılmış
GAZİANTEP BEL BŞK DİNLEDİM ÇOK UZATMADAN ŞUNU DEDİ YİNE BÜYÜK PROJELERİMİZ VAR SEÇİLİR SEÇİLMEZ ANKARAYI AŞINDIRACAĞIZ DİYOR YANİ İKDİDAR PARTİSİNİN BELEDİYE BAŞKANLARININ AVANTAJINI BİZ ADANALILAR YILLARCA ANLAYAMIYORUZ YASA ANLAMAK İSTEMİYORUZ KÖRLEMESİNE GİDİYORUK OY VERİYORUZ BURADA AKP NİN ADAY ÇIKARMAMASINI ÇOK ELEŞTİRDİM ULAN ŞU DEVLETİN NİMETLERİNDEN ADANA ADANALI NİYE NİMETLETMİYOR ŞİMDİ SÖZLÜ KALSA NE OLUR KARALAR KAZANSA NE OLUR BENCE KOCA BİR BOŞ 5 YIL.......

Ugur tarafından 06.03.2019 04:14:43 tarihinde yazılmış
Biz Akp seçmenleri Hüseyin sözlüye oy vermeyeceğiz

TUZLALI tarafından 05.03.2019 01:41:00 tarihinde yazılmış
Oy vermek vekalet vermektir.''Sana oy veriyorum sana güveniyorum.Çalmadan,çırpmadan,yalansız riyasız, hak ve adaletle Adanayı yöneteceğine kefil oluyorum''demektir.Bir tanıdığınız siz, söz verip ertesi günü inkar ederse bırak oy vermeyi selam vermezsiniz.Kötüye kendimden örnek vereyim.2014 Seçimlerinde H.Sözlü'ye oy verdim.''Yalancı ''dedi Savundum ''Geldikleri gibi giderler''dedi Savundum Ne yaptı Döndü uşak oldu.Siz siz olun Özüne sözüne güvenilir Çalışkan Adana hizmet görsün,Çalışanların hakkı verilsin diyorsanız Zeydan KARALAR'ı seçin.Saygılar...

Nadir tarafından 27.02.2019 17:24:51 tarihinde yazılmış
Özcan.. ne bu heycan.. Gomminist gomministttir. Koministin adil olması çalışkan olması müslümanın çalmasından yeğ midir diyorsun. Desene kominist müslümanca yaşamakta. Alın teri emek hakkı ve çalışkanlık .. Üretmek.. olacak şey değildir. Müslüman geçinen AKP MHP ve diğerleri elde avuçta ne varsa satıp yiyorlar. Hatta geleceğe ipotek koydurmaktalar. Şçyle düşününce KOMİNİZM bunların yaşadığı İSLAMdan daha iyi. Yada şçyle diyelim bunlar ya müslüman değil yada kominist değil. Bunlar yahudi hahamları gibi kendi islamlarını oluşturdular onu yaşamaktalar. Neyse kafayı yiyecem. EN İYİ DİN HAK DİN İSLAM dinidir. KURAN VE SÜNNETE UYUYOSA İSLAM İSLAMDIR DEĞİLSE ONUN BUNUN DİNİDİR.

özcan tarafından 27.02.2019 06:43:52 tarihinde yazılmış
Mehmet Fatih Maçoğlu' nu Adana Büyükşehir belediye başkanı olarak görmek istiyorum. En iyi sistemin kominizm olduğunu ne güzel gösterdi. Ülkücü olup, AKPKK lı olup, CHPKK lı olup, MHPKK lı olup reisci olup dindar olup çalmaktan ÇOK ama ÇOK Daha iyidir KOMİNİZM.. YAŞASIN KOMİNZM.. KAHROLSUN AMERİKA ve TÜRKİYEDEKİ DANIŞIKLI UŞAKLARI............... YAŞASIN HELAL LOKMA................. YAŞASIN ALIN TERİ ...............YAŞASIN HAKETMEK.............. KAHROLSUN HIRSIZLAR FIRILDAKLAR ve ONLARA GÖZ YUMAN AHALİ ..

Nadir tarafından 24.02.2019 12:14:01 tarihinde yazılmış
17,5 yıldır kendi kandırılan ve sizleri kandıran, her türlü dini, dini ritüelleri ve kıyafetleri siyaset malzemesi yapan, FETÖ ile yatıp PKK ile kalkan, ÜLKEYE üretim adına tek fabrika yapmayıp olan oncalarını satan; Tarımı -Hayvancılığı öldürüp SAMANI bile ithal eden, TSK ya KUMPAS üzerine kumpas kuran, Devletin tüm gizli kozmik bilgilerini FETÖ-PKK-SAADAT, IŞID gibi örgütlerle paylaşan, Halkı Askerlikten soğutan, Milletaç açıkken milyonlarca suriyeliyi maaşa bağlayıp ATM kuyruklarına sokan, Kendi vatandaşınıda VARLIK kuyruklarına sokan, Asgari ücretlilerin maaşına yapılan üç kuruşluk zammı çok görüp gözünüze dursun diyen, Ülkeyi ekonomik krizlerine sokan sonrada kriz miriz yok deyip UÇAN SARAY lar alan, Yandaşları için gece yarısı bankayı açıp beştebir fiyatına döviz satan, PARTİYE oy vermek ve bunun için NAMUS ve ŞEREFi üzerine AND içmek her AKP linin birinci görevidir. İyiki Varsınız. Siz olmasanız ne olurdu bu ülkenin hali..

Suskun tarafından 17.02.2019 23:26:35 tarihinde yazılmış
Bize Her şey müstehak......

Durak biliciyi destekledın tarafından 15.02.2019 21:56:32 tarihinde yazılmış
Durak mali biliciyi desteklesin abdullah çalışkanlada ittifak guclü ilçe ve meclis uyesı adaylarıyla secimi kazanma ihtımallerı cok yuksek olmazmı?

Hacı Coşkun tarafından 14.02.2019 19:02:39 tarihinde yazılmış
şöyle bir yorumları okudum da, yazıklar olsun be. Hala aytaç durak denen memleket düşmanını konuşan şuursuzlar var. bu durumda kim gelirse gelsin beter olsun be adana. lan herif adananın 100 senesini yedi bitirdi. bunamış gözü görmüyor hala bikbikbik ediyorsunuz ya şuursuz ya tımarhaneliksiniz. ya da dalga geçiyorsunuz.

durak bilici ve çalışkan tarafından 14.02.2019 17:18:04 tarihinde yazılmış
tekrar ediyorum adana siyasetinde bilinen aytaç durak mehmet ali bilici ve abdullah çalışkan birleşin ve alternatif sunun adanaya ve adanlıya, 2 kişiden birini tercih etmek durumunda mı kaldık diye düşünmüp duruyorum?

adanalı tarafından 14.02.2019 16:10:31 tarihinde yazılmış
sayın adaylar adana da ciddi eczanelerde ilaç krizi var ..hiç bir şey bulunmuyor ...hastalarımız muzdarip lütfen acil bi çözüm açıklayınız

Nadir tarafından 13.02.2019 05:57:04 tarihinde yazılmış
HIRSIZ HIRKIZI destekler. SATILDINIZ ey AKP liler.. Hırsızlığı mahkemelerce tasdiklenmiş TESCİLLİ Hırsıza satıldınız. Gerçi sizinde ondan aşağı kalır yanınız yok. Hırsızın hırsıza satışı caiz mi. Bu insan ticaretine girer mi? Devletin mallarını satıp yeme konusunda birbirinizle yarıştasınız. Ancak birbirinizin rekorlarını egale edebilirsiniz.

Akıncılar tarafından 11.02.2019 15:41:41 tarihinde yazılmış
Ufku dar adamlarla nereye kadar

zorundamıyız? tarafından 11.02.2019 09:40:08 tarihinde yazılmış
ya sözlü ya zeydan beki bu iki kişiyi tercih etmeyecek kişilere adanada alternatif sunmaları gerkeen aytaç durak,mehmet ali bilici,abdullah çalışkan, kazım özgan,cengiz özel,burhan onuk,recai doğan,bakın bu hareket hiç bir partiye karşı oluşmayacak sadece adanalıya b.şehir ve ilçelerde alternatif adayaların yolunu açacak,sn bayrak siz ne düüşünüyorsunuz sn zeydan yada sn sözlüyü seçmek zorundamı kalacağız?

tarafından 09.02.2019 21:16:26 tarihinde yazılmış
CHP Belediyeye işçi doldururum sözü vermiyor işçi almam için mevcut işçileri işten çıkartmam gerek işçide çıkartmayacağına göre işçi alamam diyor Yani adamlar mevcut işçilerin refahını düşünüyor. Peki Sözlü ne yapıyor önceki seçimlerde ve şimdi herkese iş vaadinde bulunuyor Belediyeye bankomatçı doldurup maaş ödeyemiyor

Aytac duraka seslenıyorum tarafından 09.02.2019 19:37:17 tarihinde yazılmış
Aytac duraka seslenıyorum mehmet ali bilici buyuksehır abdullah calışkan seyhan destekle diğer ilçelerede guclu aday bu iş Allahın. İzniyle olur ......akpnın bşehır adayı yok yani itiifakın adayı var.Sn bayrak sende bır analiz et bu işi lutfen.

durumbu tarafından 08.02.2019 17:44:38 tarihinde yazılmış
Aytaç durak destekli siyasette yeri olan isimlerin kazanma şansı bana göre olur B.şehir mehmet ali bilici seyhan abdullah çalışkan,yüreği recai doğan sarıçam hüseyin bayrak çukurova ali tekin kozan kazım özgan , güçlü belediyemeclisi ve güçlü ilçe başkan adaylarıyla neden olmasın alternatif şart

gökhun tarafından 08.02.2019 10:39:59 tarihinde yazılmış
chp nin hizmetle işi yok insanları belediyeye doldurayım şakır şakır para ödeyim şu kafaya bak.........ula Adanayı b.. götürüyor

ille sözlü yada zeydanımı seçecik tarafından 08.02.2019 08:42:31 tarihinde yazılmış
bazen düşünüyporum oy kullanmaya gittiğimde mehmet ali biliciyi büyüykşehire seyhana abdullah çalışkanı,yazayım diyorum ?en azsından ikisinden birisini seçin önüne geçerim diye düşünnceler geliyor aklıma,,,,,mehmet ali bilici ve abdullah çalışkan elele vermeli aytaç durakda desteklesin,bakın seçimin sonucu me olabiliyor?

Hekimoğlu tarafından 07.02.2019 20:44:53 tarihinde yazılmış
Ne Cumhur, Ne Millet ittifakı. Zeydan Başkan gelecek paralarını personel Allahı'ın izniyle gününde alacak. Nokta.

BİLİCİ+ÇALIŞKAN VE DURAK DESTEĞİ tarafından 07.02.2019 15:36:24 tarihinde yazılmış
GÖNLÜMDEKİ BÜYÜK ŞEHİR ADAYI MEHMET ALİ BİLİCİ,ABDULLAH ÇALIŞKAN SEYHANA KOYSA ŞANSI OLUR.AYTAÇ DURAKTA DESTEKLESİN AKPNİN B ŞEHİR ADAYI YOK....İTİFAKIN ADAYI VAR, SN BAYRAK ALTERNATİF GEREK GİBİ

Nadir tarafından 07.02.2019 12:36:18 tarihinde yazılmış
Sayın Adanalı.. Bakın burası çok önemli.. Hatta bakın bakın burası çok daha önemli.. ve dahi hatta bakın bakın çok dikkatli bakın burası çok önemli.. Ülkenin ve milletin içine ettiniz..

Adanali tarafından 06.02.2019 22:08:12 tarihinde yazılmış
Cumhur itifaki çok iyi adayları var ve turkiyenin için çok pnemlo

Oy Yok tarafından 05.02.2019 22:55:45 tarihinde yazılmış
Bir yanda karalar diğer yanda sözlü ikiside fos Adananın kaderi bu olmamalı Gelmezmi şu memelekete bir haseki bir büyükerşen

2 adayıda istemeyen neyapacak tarafından 05.02.2019 14:55:56 tarihinde yazılmış
bence alternatif aday çıkmalı,iki kişiden birini tercih etme gibi bir durum oluyor gibi,bu durumada adanada aytaç durak mehmet ali bilici abdullah çalışkan gibi adana siyasetinde bilinen isimler yapmalı,aynı şey ilçe adayları içinde geçerli ?

tarafından 05.02.2019 12:19:37 tarihinde yazılmış
Şu sağ-sol o parti bu parti zihniyetini bir kenara bırakalım bu yerel seçim adaya oy verilir ki Zeydan Karalar Sözlüden bin kat daha başarılıdır iki Belediyenin hali ortada Sözlü Adanayı yedi bitirdi

Sağ Seçmen tarafından 04.02.2019 22:39:44 tarihinde yazılmış
Hüseyin sözlüye 100 oyum olsa vermem ama chp nin belediyeyi almasın diye istemeye istemeye içime sinmeyecek ama sözlüye oy verecem

iki kişiden birini seçmek zorundamı olmalıyız? tarafından 04.02.2019 17:03:36 tarihinde yazılmış
bana göre adana ya sn sözlüyü yada sn zeydan dan birini tercşih etme zorunda bırakılmamalı,alternatif bir liste olmalı,ben2 kişiden birini neden seçömek zorunda kalayım diye düşünmek sorunda kalmıyormuyum? a.durak mehmet ali bilici abdullah çalışkan vb adana siyasetinde yeri olan kişilerin bence alternatif üretmesi gerekir,bu şehre hizmet etmek için....

Ali Yılmaz tarafından 04.02.2019 08:48:07 tarihinde yazılmış
Ben merak ettim bir önceki Cumhur başkanlığı seçiminde Recep Tayyip Erdoğan'a miting alanına izin vermeyen Hüseyin sözlü ye akpliler nasıl oyverecek artı mhplilerde Tayyip Erdoğan sevmeyen bir kısım var bu ittifakı nasıl karşılayacak Hüseyin sözlü 5 sene Adana'ya ne yapmış koskoca askiyi bil borç batağına koymuş e npahali suyu Adana'ya icirtmiss trafiği halledeceğim dedi adliye önünü görmüyor galiba nasılsa karışık orası gülü güle sözlü hoşgeldin Zeydan Karalar baskanim

Nadir tarafından 02.02.2019 14:10:11 tarihinde yazılmış
SAYIN SİTE YÖNETİMİ Sadece AKP ve MHP nin haberini yapmaktasınız. Sizin diğerlerinden farkınız yok. Firavun zihniyetine hizmet etmektesiniz..

ALTERNATİF LİSTE tarafından 31.01.2019 13:50:36 tarihinde yazılmış
aytaç durak destekli mehmet ali bilici abdullah çalışkan vb isimler belediye seçimi için alternatif liste oluşturabilirler,mesala demokrat parti olabilir,güçlü belediyebir meclis üyesi ve ilçe başkanlarıyla bu iş olur. bence olması gerekir.alternatif olsun belkş yine hüseyin bey yada zeydan kazanabilir ama alternatif olmalı bence ve alternatifinde iddiası buyuk olur gibime geliyor

MR_KUŞDEMİR tarafından 31.01.2019 11:15:45 tarihinde yazılmış
ak parti karaisalı da deli cumaliyi dahi aday yapsa deli cumalinin çeketi dahi şu anki başkandan kat kat oy alabileceği halde cumhur ittifakı adı altında tekrar aday yapılırsa bu ilçe halkı da asla aptal olmadığını Veli CAN DURAK beyi rekor oyla seçmek için canla başla çalışacaktır.Tüm Ak partili seçmenlerin ortak görüşü de aynı yönde 5 yıl boyunca eleştirdiğimiz başkana elimiz de kırılsa asla oy vermeyiz diyorlar. Veli Can DuraK için hayırlı olsun diyorlar.Genel merkez böyle bir karar almakla ilçede intihar etti diyorlar.

ali can tarafından 31.01.2019 10:14:26 tarihinde yazılmış
sözlü ne hizmet etmişki aday yapıyonuz zor kazanır.

Mehmet tarafından 31.01.2019 00:33:12 tarihinde yazılmış
Adana yıllarca akpartiye oy verdik bundan sonrası oy yok Fikret yeni yıllarca il başkanı yaptı ne yapmış adanada Seyhana aday oluyor SAYIN Ömer Çelik Adana’nın böyle olmasının sebebi adanaya bir faydası olmadı verilecek oyumuz yok bundan sonra

Çecelili tarafından 30.01.2019 12:35:15 tarihinde yazılmış
Duraklar nerede ise tersini yapmak lazım Adananın .... .... Karaisalımı kaldı geride tekrardan bir yerlerden filizlenmek isterler eğer köle olacak iseniz verin durak a oyunuzu ben karşısındaki kişiye oy verecem

GÜVENÇ SEÇMENİ tarafından 29.01.2019 10:41:11 tarihinde yazılmış
KARAİSALI KARAİSALI OLALI 5 YILDIR BÖYLESİNE KÖTÜ YÖNETİLMEMİŞTİR MAALESEF.CUMHUR İTTİFAKI İLÇEDE ESKİ BAŞKANLA DEVAM KARARI ALMAKLA AYAĞINA KURŞUN SIKMIŞTIR.VELİ CAN DURAK DEVRİ ŞİMDİDEN İLÇEMİZE HAYIRLI OLSUN.GİRDİRLİ ,ÇEVLİK ,ÇUKUR ,MARAŞLI,GÜVENÇ,EMELCİK.,GÜVENÇ,BEKİRLİ ,AYAKKIF,KOCAVELİLER,ÇATALAN BAŞTA OLMAK ÜZERE TÜM KÖYLERDE EN AZ %60-70 OY ALACAKTIR VELİ CAN DURAK.BELEDİYE HAK ETTİĞİ GİBİ DÜRÜST VE ADİL YÖNETİLECEKTİR.VELİ CAN DURAKA ÇOK BÜYÜK İLGİ VAR İLÇEDE.AK PARTİLİ SEÇMENLER DİYORLAR Kİ ESKİ BAŞKANI 5 YIL BOYUNCA TÜM YANLIŞLARINI ELEŞTİRDİK ŞİMDİ NASIL OY VERECEĞİZ O ELİMİZ KIRILIR GENE DE VERMEYİZ DİYORLAR.

sn hüseyin bayrak görüşünüz lütfen tarafından 29.01.2019 09:34:45 tarihinde yazılmış
ALTERNATİF LİSTE tarafından 25.01.2019 08:55:42 tarihinde yazılmış YAZIDĞIM İSİMLERE DİKKAT EDİN AYTAÇ DURAK DESTEKLİ BÜYÜK ŞEHİR FLAŞ ADAYI MEHMET ALİ BİLİCİ,, ADANANANIN GÜÇLÜ İSMİ ABDULLAH ÇALIŞKAN,SEYFETTİN YILMAZ, KAZIM ÖZGAN, CENGİZ ÖZAL ,HÜSEYİN BAYRAK VB GÜÇLÜ İLÇE BAŞKAN ADAYLARI VE MECLİS ÜYELERİYLE ADANALIN ÖNÜNE ALTERNATİF ADAY OLDUKLARINDA NE OLUR??????

Cumali Coşkun tarafından 28.01.2019 11:47:37 tarihinde yazılmış
bu adaylarla ittifak karaisalıda büyük hezimete uğrar.Karaisalı da Veli Can Durak rekor oyla seçilir.mevcut başkan Sadettin Aslan ile devam diyerek Mhp karaisalıda intihar ettti.Veli Can Durak %75 oyla seçilir.ilçede çok büyük tabanı var.Mevcut başkana ilçe ve köylerinde çok büyük tepki var anlatamam.İLçemize hayırlı olsun.İnşalah ilçede herşey İYİ olacak.

Ahmet Dal tarafından 28.01.2019 11:16:32 tarihinde yazılmış
Ýüreğir bölgesi Adananın hizmet alamamış,bir bölgesiydi,Mah.ut Çelikcan'hizmetle tanıştı.Ne yapacağı belli olmayan bir aday ile Yüreğire yazık oldu.

tarafından 28.01.2019 10:02:18 tarihinde yazılmış
Seçimler kıyasıya geçecek Zeydan Karalar marka değeri yüksek bir isimdir Belediyesinin borcu yok tıkır tıkır işliyor diğer tarafta kör topal yürüyen Büyükşehir Belediyesi borç batağında taşeron firmalar para alamıyor işçi maaşı desen Allaha emanet heryer bankomatçı dolu. Vatandaş ideolojik davranmazsa hile hurda dönmezse Zeydan Karalar rahat alacaktır.

Kurucular tarafından 27.01.2019 22:53:55 tarihinde yazılmış
Akp il başkan adayımız Durmuş Ali yıldız, bu partinin ilk kurucularından

Memduh öktenoğlu tarafından 27.01.2019 21:12:06 tarihinde yazılmış
Ceyhan sayın sözlüyle nasıl şaha kalkıp avrupayi bir şehir olduysa adanada avrupanın ilk sıralarına sayın sözlüyle girecektir.oylar elbette sayın sözlüye.Hüseyin Sözlü tarihi farkla açık ara büyükşehir başkanı olacaktır.düşünsenize ak parti ve mhp oylarını toplayın zaten çok rahat sözlü kazanıyor.Sözlüye hayırlı olsun.Zeydan Karalara en az 300 bin oy fark atar

İlyas01 tarafından 27.01.2019 20:07:39 tarihinde yazılmış
Aladağ Adayi Halil Şahan olsun Herşey iyi olacak

Yuregirli tarafından 27.01.2019 11:00:03 tarihinde yazılmış
Celikcan ve özer özdeş ve çetin gardasim kara bir tulbent alın ağıt yakın...çok üzgünüz...hadi size biraz istirahat.....

tarafından 27.01.2019 00:43:23 tarihinde yazılmış
ak parti uyesiyim sözlüye oy verirsem elim kırılsın inşallah...geçmiş olsun adana chp ye peşkeş çekildi sözlü alçağı kazanacağına zeydan alsın adanayı oy vermesemde gönlümden geçen budur

tarafından 26.01.2019 22:36:24 tarihinde yazılmış
Son seçimlerde Adana'da 1. Çıkan parti 5. Sıradaki partiyi destekliyor böyle saçmalık mı olur AKP'li seçmenin bu seçimde iyi bir ders vermesi gerekiyor vatandaş koyun değil

HASBEL KADİR tarafından 26.01.2019 21:46:40 tarihinde yazılmış
AKP ve MHP kendi çıkarlarını korumak için kendilerine oy vermeyenlere zillet deyip hakaret ederse millet de sandıkta tokadı atar.Adana'da Cumhur ittifakının hiçbir adayı koltuğunda başarılı bir icraat tablosu gösteremedi.Yıllardır Ak Parti'ye oy verdim ama artık yeter.Şu beeriksiz ve dirayetsizler grubuna oyumu verip heba edemem.Adana'da Zeydan Karalar,açık ara önde.MHP'nin,Ak Parti'nin adayları anca komedi filminde oynar.Bir şey değişti,her şey kötüleşti.

Adana tarafından 26.01.2019 19:21:06 tarihinde yazılmış
Hüseyin sözlü 4 senede ne hizmet ettin ki sana oy moy yok

Berat Ertan tarafından 26.01.2019 18:11:26 tarihinde yazılmış
Sözlü ve bu adaylarla Adana cehape ye hediye edildi.Adana nin 5 yılı daha heba oldu.Cumhurbaşkanı bile aday tanıtımına gelmeye tenezzül etmedi.Işte çallı Adana nin hali...

Forza tarafından 26.01.2019 11:16:11 tarihinde yazılmış
Size hayirli olsun bir akp li olarak yolunuz açık olsun ama bu secimde bizden size oy yok. H.Sözlüye oy vermem Istanbul, Ankara, İzmir için Adanayı peşkeş çektiniz.

Ferhat tarafından 26.01.2019 09:05:01 tarihinde yazılmış
Koskoca mahmut çelikcanı yediniz.öyle güzel bir insanı.bu akp neyin peşinde acaba.bu da demektirki tayyip bey adana dan vazgeçmiş.

Muallim tarafından 26.01.2019 00:13:47 tarihinde yazılmış
Adana bu adayları hiç hak etmiyor,ak partili olarak asla sözlüye oy vermeyeceğim bu adam üzerinde nasıl mutakabata varıldı anlamak çok güç

........ tarafından 25.01.2019 22:07:25 tarihinde yazılmış
Akp Adana il başkanlığına Kozanlı işadamı Durmuş Ali yıldız getirilmesi gerek akp yı il ve ilçelerde tekrar toparlayacak bir başkan

Fatih atik tarafından 25.01.2019 15:02:24 tarihinde yazılmış
Tayyip Erdoğan bitirdin adanayı sözlüye oy yok zeydan kazanır ak parti hiçbiride vermez sözlüye

Adanalı tarafından 25.01.2019 14:59:40 tarihinde yazılmış
Eğer lütfen haberciyseniz yazdığımız yayinlarsinz

Aladagli tarafından 25.01.2019 13:10:37 tarihinde yazılmış
Halil sahan kazanir

FEYZULLAH tarafından 25.01.2019 11:20:00 tarihinde yazılmış
WALLAHİ BİLLAHİ ADANA YİNE GEÇMİŞTEKİ GİBİ GERİYE GİTTİ GÜZEL ADANAYA YİNE YAZIK YİNE KAZZIK ATILDI KÖYÜMÜZE HOŞGELDİNİZ :( :( :( GEÇMİŞ OLSUN ADANALILAR ALLAH HEPİMİZN YARDIMCISI OLSUN

Şehmuz tarafından 25.01.2019 10:52:13 tarihinde yazılmış
Akparti (merkez) adana'dan vazgeçmiş.inanın buna.

VAH meleket tarafından 25.01.2019 10:15:19 tarihinde yazılmış
ŞU HALE BAK AKP ADANADA SIFIR ÇEKMİŞ BİR PARTİYE TESLİM OLDU HEMDE HAKINDA SORUŞTURMA AÇILMIŞ İHALEYE FESAT VS VS BARİ ADAYI DEĞİŞMİŞ OLSAYDI ZEYDANA HAYIRLI OLSUN ADANADA CUMHUR UN İŞİ ZOR AKP ACİLEN ESKİDEN YÜNETİMDE GÖREV ALMIŞ KİŞİLERİ BULACAK KURULUŞNDAN BU YANI GÖNÜL ALACAK KAPI KAPI GEZECEK YOKSA İŞİ ZOR

YILDIZ tarafından 25.01.2019 09:52:17 tarihinde yazılmış
Hüseyin Sözlü'ye kendi partilileri oy vermezken biz nasıl verelim. Kimse kusura bakmasın!

Gökhan Tahinci tarafından 25.01.2019 09:48:16 tarihinde yazılmış
Büyükşehirde Zeydan Seyhanda Fikret Yeni.Adana halkının ittifakı budur.

Reis Sevdalısı tarafından 25.01.2019 09:44:29 tarihinde yazılmış
Fikret YENİ İl başkanı iken kaç seçim kaybetmiş bu adamın Adana da seveni yok halktan kopuk bir insan Seyhan Belediye Başkan Adayı yapılarak var olan AK Parti oyları da yoık edilmeye çalışılıyor. Yazık Günah . Yok muydu Vizyon sahibi bir insan.

ALTERNATİF LİSTE tarafından 25.01.2019 08:55:42 tarihinde yazılmış
YAZIDĞIM İSİMLERE DİKKAT EDİN AYTAÇ DURAK DESTEKLİ BÜYÜK ŞEHİR FLAŞ ADAYI MEHMET ALİ BİLİCİ,, ADANANANIN GÜÇLÜ İSMİ ABDULLAH ÇALIŞKAN,SEYFETTİN YILMAZ, KAZIM ÖZGAN, CENGİZ ÖZAL ,HÜSEYİN BAYRAK VB GÜÇLÜ İLÇE BAŞKAN ADAYLARI VE MECLİS ÜYELERİYLE ADANALIN ÖNÜNE ALTERNATİF ADAY OLDUKLARINDA NE OLUR??????

Nadir tarafından 25.01.2019 07:18:33 tarihinde yazılmış
AKP adanadan ümidini kesmiş..

Kemal gür tarafından 25.01.2019 01:01:57 tarihinde yazılmış
Kocaispir Yeni Boydak 3 üde zayıf

Hakan çelik tarafından 25.01.2019 00:03:33 tarihinde yazılmış
Akp-MHP ikilisi koltukları için herşeyi yaparlar birde kendi bekalarını ülkenin bekası diye milleti kandırmaya kalkıyorlar, Adana’yı size yedirmeyeceğiz Adana’da bir tek aday var oda Adana’nın ortak adayı Zeydan Karalar okadar.

Sümer mah tarafından 24.01.2019 23:11:56 tarihinde yazılmış
Seyhanın bir mahallesi kadar tufanbeyli ile aladağ ak partinin diğer taraflarda BİTİK Sayın başkan tayyip erdoğan Adanalıları çiddiye almıyor bende bundan sonra ak partiye oy vermeyeceğim oyum Tak Tak Tak bakın sandıklara ne kadar Tak Tak Tak oy çıkacak göreceğiz

çukurovalı tarafından 24.01.2019 22:40:47 tarihinde yazılmış
Ak Partide bir cüruh var her yere onlar aday olur ama Adanalı bu sefer bunu hesabını sandıkta soracak geçmiş olsun seyhan geçmiş olsun yüreğir tabiki mhp nin çukurova adayıda evlere şenlik bu adaylarla zayıf sözlü nasıl oy alabilecek

Adanali tarafından 24.01.2019 22:25:46 tarihinde yazılmış
Sayın cumhurbaskani ve ak parti yönetimine teşekkür ediyoruz..memur ve işçilerini aladağ ve celemlilere sürgün eden ve diktatorce yöneten başkan ve yönetimi istemiyorduk...başkan celikcan engelli bir mimari ve zabıta halime hanımı mühendis cemil sunduk u resmen işkence yapmıştır...bununda vebali büyüktür...halime bay sali mhp li diye diğerlerinde keyfi olarak 18 ay sürgün verdi...bunu celemli halki ve aladağ da yaşayanlar iyi biliyor...vicdaniniyla başbaşa bırakıyoruz kendilerini..mhp li diye zabıta halime hanima baskı yapan sayın celik can şimdi ittifak oldu...nasıl olacak...mhp ve ak parti kardeş oldu....cumhur ittifakına sende oy vermeyecekmisin....sn.celik can daha bu işin vebali var...

Ali oruc tarafından 24.01.2019 21:55:13 tarihinde yazılmış
Bu adam ehlibeyt bi zad

Objektif Seçmen tarafından 24.01.2019 21:53:52 tarihinde yazılmış
Yüreğirde düşecek seyhanda zaten umut yok Bölge ile ilgisiz adaylar Mhp sözlüyle devam ederse ADANA chp nin olacak buda bahçeli ile erdoğana DERS olacak Büyükşehir chp Seyhan chp çukuroca chp yüreğir chp sarıçam mhp

Aladagli tarafından 24.01.2019 21:48:26 tarihinde yazılmış
Aladagda akgedik kazanamaz

Osman karabulut tarafından 24.01.2019 21:29:34 tarihinde yazılmış
O zaman adana başkanlığı ZEYDAN KARALARA hayırlı olsun. Hayatında CHP ye hiç oy vermemiştim bundan sonrada vermem diyordum Ama bu sefer oy vereceğim hemde hilal bıyıklarıma rağmen

Deniz tarafından 24.01.2019 21:27:14 tarihinde yazılmış
Adana'ya yani bizlere geçmiş olsun hoş geldin Zeydan..

 
 
 
EDİTÖR
Hüseyin BAYRAK
Hüseyin BAYRAK
YAZARLAR
Elif NİSA

Yüksel MERT

Metin DOĞRUYOL

KONUK YAZARLAR
Prof. Dr. Banu KUMBAK AYGÜN

Hasan TÜLÜCEOĞLU

Geçerli bir anket yok!

 
İLETİŞİM

İSTATİSTİK
Aktif Ziyaretçi: 
2187
Bugün Gelen: 
45438
Toplam Ziyaretçi: 
315154846