21:17:53 / 12.11.2019 
İl İstihdam Kurulu toplandı   |   Aslan'dan Aktaş'a ziyaret   |   Aladağ Kasımlı Barajı’nda sona gelindi   |   Adana'da DEAŞ operasyonu   |   Bangladeş Heyeti AOSB’de   |   Adana'da '10 numara' yağ operasyonu   |   Büyükşehir'de işçiler imar gündemde   |   Adana’da 205 bin fidan toprakla buluştu   |   Sınıfta bayılan kız öğrenci öldü   |   Hayalleri Adana'da son buldu   |  
ANA SAYFA
   Adanahaber Özel
   Adana Güncel
   Ulusal Gündem
   Bölge Haberleri
   Ekonomi
   Dünya
   Siyaset
   Spor
   Sağlık
   Polemik
   Eğitim
   Bilim - Teknoloji
   Dini Hayat
   Kültür & Sanat
   Medya - Makale
   Künye
   Adana Tarihçesi
   Linkler
   Adana Protokol
   Video Galeri
Foto Galeri
Arşiv Arama
Tüm Haberler
ÇOK OKUNANLAR
Ak Parti Adana adaylarını açıkladı
Adana'da evleri su bastı
Dolmuşta feci ölüm
İşte Adana'nın milletvekilleri
MHP yeni adaylarını açıkladı
CHP - İYİ Parti ortak adayı Durak mı?
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
Erdoğan, Adanalılara seslendi
Adanalılar bu binaya çözüm istiyor
 ÇOK YORUMLANAN
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
CHP'nin Büyükşehir adayı Karalar
MHP yeni adaylarını açıkladı
Ak Parti Adana adaylarını açıkladı
CHP - İYİ Parti ortak adayı Durak mı?
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
Başkan Sözlü'den adaylık açıklaması
AK Parti’den büyükşehir için 8 aday adayı
ASKİ'de işten çıkartmalar tartışılıyor
Sözlü yaklaşan seçimleri değerlendirdi

EMAİL ADRESİNİZ

Google
Web adanahaber
MURAT SANCAK'TAN VEDA SİNYALİ
20.10.2019

Adana Demirspor Kulübü Başkanı Murat Sancak, görevi bırakacağını açıkladı.
TFF 1. Lig'de dün Hatayspor'a deplasmanda 2-1 mağlup olan Adana Demirspor Kulübü Başkanı Murat Sancak, görevi bırakacağını açıkladı.

Murat Sancak, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Çok değerli Adana Demirspor taraftarı, başkanlığı aldığım günden itibaren tek bir hedefim vardı, siz değerli taraftarı mutlu etmek ve Adana Demirspor'u Süper Lige çıkartmaktı. Ailemi, dostlarımı, işlerimi ihmal etme pahasına ama olmadı olmuyor. Bu nedenle affınızı rica ediyorum. En yakın zamanda kongreyi yapıp, Adana Demirspor'u şampiyonluğa taşımak isteyen iyi bir yönetime devredip ve her daim Adana Demirsporlu olmaya ve desteklemeye devam edeceğime belirtmek istiyorum. Hepinizi çok seviyor ve Allah'a emanet olun. Hakkınızı helal edin" ifadelerini kullandı.
Bu haber 2663 kez okunmuştur.
Arkadaşıma Gönder
Yorum Ekle
Yazdır

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan ADANAHABER veya adanahaber.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BABAKEMAL tarafından 22.10.2019 06:45:22 tarihinde yazılmış
Başkan blöf yapmıyorsa ağlamalara yalvarmalara rağmen geri dönmez ise vay DS un haline....yeni mersin karabük sakarya kocaelispor vakası yakındır hazır olun.

tarafından 22.10.2019 01:51:07 tarihinde yazılmış
Adana sevindi valla ! Taraftarlar ? Adana sancak festivali olsun mu kutlayalımmı her yıl kurtuluşumuzu ...kebap festivali gibi rakı gibi .. bu gerçekten çok önemli ... 20 ekim ... sancak festivali .. halk kurtuluşunu adana kurtuluşunu kutlasın ? Yaşasın .. gitti.... Gidiyor ...

adanalı cabo tarafından 21.10.2019 11:46:44 tarihinde yazılmış
kendimi bildim bileli adanademirsporluyum başkada takım bilmem geldiği zamandaki borcu bıraksın ole gitsin borcu 3 katına cıkarıp ben bu işi yapamıyorum diye gitmek olmaz ama olur pardon ihanetin başkenti adana

defol tarafından 21.10.2019 10:27:45 tarihinde yazılmış
defooooollllll

Ads_0101 tarafından 21.10.2019 09:52:00 tarihinde yazılmış
Evet inşallah gidersin geldiğin günden beri sürekli bir tehditler magandalık sırtını bir yerlere vererek bağırıp çağırıp şunu asarım bunu keserim diyerekle olmuyor bu işler bir kere zaten verileriniz hiç yok tamam çok paranız olabilir ama zaten alınan futbolcular kimsenin babasının Hayri parasıyla alınmıyor ads bunları hak etmiyor umarım birgun iyi bir yönetim ve iyi Çalışkan beyefendi bir başkan gelir umarım bir gün elbet birgun mafya ağzıyla değil gerçekten yüreği koymuş bir başkan gelir ..

Şehmuz tarafından 20.10.2019 19:07:05 tarihinde yazılmış
Elinden gelen her şeyi yaptı.ama olmuyor.çıksın kendimi oynasın.

tarafından 20.10.2019 15:18:49 tarihinde yazılmış
Buraya da boşa zaman ayırıyorsunuz zaten ! Olmuyor olmuyormuş ? Sizle evet olmuyor yanlış yanlış hocalar futbolcular .. olmıyor tabi para harcayıp birinimi getirdiniz .. tanıkla torpille iş yapılıyor ... çok iyi olmuş .. tesekkür ederiz

tarafından 20.10.2019 15:13:16 tarihinde yazılmış
Tebrikler .. çok isabet olmuş

vatandaş rıza tarafından 20.10.2019 15:12:11 tarihinde yazılmış
en sonunda olacaı oydu. Yazık oldu gariban demir spor taraflarına. Zaten zenginle fakirlerin parasını yiyerek zengin olurlar.

One tarafından 20.10.2019 13:41:11 tarihinde yazılmış
Olumlu olarak takıma ne kazandırdın ki helallık istiyorsun. Hep yanlış transferler , yanlış hoca tercihleri , boş konuşmalar , vizyonsuzluk , stadı dahi bitirilemeyen sahipsiz Adana , bu sorunları dahi gündeme getiremeyen başkanın ADS da ne işi var. Bir an önce güle güle...

Mehmet Öztürk tarafından 20.10.2019 12:24:04 tarihinde yazılmış
Murat Sancak,doğru konuşuyor ama yanlışın nerede olduğunu araştırdı mı acaba?Başarılı olan kulüpler araştırdı mı?Başarılı teknik adam nasıl olur araştırıldı mı?Geçmişlerine bakıldı mı?Yabancı takımlar oyuncu değiştirince hemen belli oluyor.En iyi oyuncular Demirspor'da,ama helva yok.Avrupa'da antrenörlük kurslarını başarı ile bitirmiş genç çalıştırıcı bulun.Demirspor'un önüne kimse geçemeyecek.

yavuz kk tarafından 20.10.2019 11:04:55 tarihinde yazılmış
Başkanım sizlik bir problem olmadığını düşünenlerdenim.Sahaya çıkıp sizin oynayaak haliniz yok.Takımda ruh yok nedense başkanım, saygılar.

 
 
 
EDİTÖR
Hüseyin BAYRAK
Hüseyin BAYRAK
YAZARLAR
Elif NİSA
Elif NİSA
Dindar Gençlik

Yüksel MERT

Metin DOĞRUYOL

KONUK YAZARLAR
Prof. Dr. Banu KUMBAK AYGÜN

Hasan TÜLÜCEOĞLU
Hasan TÜLÜCEOĞLU
Garp Yolu

Geçerli bir anket yok!

 
İLETİŞİM

İSTATİSTİK
Aktif Ziyaretçi: 
1965
Bugün Gelen: 
49897
Toplam Ziyaretçi: 
319751812