01:16:43 / 12.12.2019 
AFAD'tan 'Gönüllülük Projesi'   |   ADEO'da görev değişimi   |   Çocuklarda nezle ve gribe dikkat   |   Çukurova çiftçisi muza yöneldi   |   Bayan polisten çocuklara masallar   |   Yoksulun kefenini bile çaldılar   |   Adana'da FETÖ'ye şafak operasyonu   |   Köpek sandı yaban domuzu çıktı   |   Demirspor’da Altay hazırlıkları   |   Otel odasında sır ölüm   |  
ANA SAYFA
   Adanahaber Özel
   Adana Güncel
   Ulusal Gündem
   Bölge Haberleri
   Ekonomi
   Dünya
   Siyaset
   Spor
   Sağlık
   Polemik
   Eğitim
   Bilim - Teknoloji
   Dini Hayat
   Kültür & Sanat
   Medya - Makale
   Künye
   Adana Tarihçesi
   Linkler
   Adana Protokol
   Video Galeri
Foto Galeri
Arşiv Arama
Tüm Haberler
ÇOK OKUNANLAR
Ak Parti Adana adaylarını açıkladı
Adana'da evleri su bastı
Dolmuşta feci ölüm
İşte Adana'nın milletvekilleri
MHP yeni adaylarını açıkladı
CHP - İYİ Parti ortak adayı Durak mı?
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
Erdoğan, Adanalılara seslendi
Ehliyet yenileme ne zaman bitiyor?
 ÇOK YORUMLANAN
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
CHP'nin Büyükşehir adayı Karalar
MHP yeni adaylarını açıkladı
Ak Parti Adana adaylarını açıkladı
CHP - İYİ Parti ortak adayı Durak mı?
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
Başkan Sözlü'den adaylık açıklaması
AK Parti’den büyükşehir için 8 aday adayı
ASKİ'de işten çıkartmalar tartışılıyor
Sözlü'den iddialı seçim çıkışı

EMAİL ADRESİNİZ

Google
Web adanahaber
BÜYÜKŞEHİR VE İLÇELERİN 2020 BÜTÇESİ KABUL EDİLDİ
27.11.2019

Adana Büyükşehir Belediye Meclisi, büyükşehir olmak üzere 15 ilçenin 2020 gelir-gider bütçesini kabul etti.
Adana Büyükşehir Belediyesi Başkan Zeydan Karalar, katipler Cemal Demirdağ ve Sevil Can tarafından açılan Adana Büyükşehir Belediye Meclisi, Kasım ayı çalışmalarının son gününde başta büyükşehir olmak üzere 15 ilçenin 2020 gelir-gider bütçesini kabul etti.

Yaklaşık
2 saat süren ve günden dışı konuşmaların yapılmadığı meclis toplantısında Adana Büyükşehir Belediyesinin 2020 yılı gelir-gider bütçesi 2 milyar 436 milyon 441 bin lira olarak kabul edildi.

Belediyelerin gelir-gider toplam bütçesi 4 milyar 265 milyon 461 bin 200 lira olarak belirlendi.
 
Diğer ilçelerin bütçeleri ise şöyle belirlendi:
Seyhan: 600 milyon lira,
Yüreğir: 336 milyon 564 bin 700 lira,
Çukurova: 310 milyon lira,
Ceyhan: 115 milyon lira,
Sarıçam: 190 milyon lira,
Kozan 78 milyon lira,
İmamoğlu: 13 milyon lira,
Karaisalı: 32 milyon lira,
Karataş: 30 milyon 13 bin lira,
Pozantı: 22 milyon lira,
Feke: 25 milyon lira,
Yumurtalık: 25 milyon 300 bin lira,
Tufanbeyli: 23 milyon 400 bin lira,
Aladağ: 15 milyon lira,
Saimbeyli: 13 milyon 742 bin 500 lira.

ASKİ Bütçesi ise 1 milyar 145 milyon lira olarak kabul edildi.

Bütçelerin kabulünden sonra Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Zeydan Karalar tüm meclis üyelerine teşekkür ederek, tüm Adanalılara hayırlı olması dileğinde bulundu.
Bu haber 2881 kez okunmuştur.
Arkadaşıma Gönder
Yorum Ekle
Yazdır

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan ADANAHABER veya adanahaber.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BİR DOST tarafından 10.12.2019 20:25:10 tarihinde yazılmış
BAŞKAN HAYIRDIR SEN NEYİN KAFASINI YAŞIYORSUN. HEM İŞTEN ÇIKARTIYORSUN, SONRA TEKRAR İŞE ALIYORSUN. SANA OY VERECEĞİNİMİ DÜŞÜNÜYORSUN. SANA DOST OLARAK SÖYLÜYORUM NE KADAR SÖZLEŞMELİ VARSA İŞİNE SON VER. HALA SİNAN, TEOMAN VS. SÖZLÜNÜN ADAMLARI BELEDİYEDE. BELEDİYE HALA SÖZLÜNÜN BELEDİYESİ. BÖYLE GİDERSE 2024 AKP YE HAYIRLI OLSUN.

Ahmet Altay tarafından 09.12.2019 00:28:20 tarihinde yazılmış
Bir yıl oldu halk için hiç bir proje hiç bir icraat yook ancak çook borç var peki bu borcu kim yaptı Aytaçç Durak,Zihni,Aldrmaz,Hüseyin Sözlü peki hala bu adamların kadrolarıyla artıkları Birgül Ağdemirle,Oktay Karakuş la ve diğer kadrolarıyla iş tutuyorsun hiç bir yerde chp yokken her yerde ben chp liyim diyenleri görmüyorsun.Zeydan herşey kontrolünde zannediyorsun da Chp de sana hayırdır kardaş bu nasıl iş diyecek Kadrolar da çook çabuk örgütlenip sana hayırdır sen belediye bşk oldun bizde bu partinin kahrını cefasını çektik denmiyecek mi? Görecegizzz

tarafından 06.12.2019 21:11:44 tarihinde yazılmış
Bir Büyükşehir personeli hemşerin ve bir zamanlar fanatik destekçin olarak yazıyorum bu liyakatsız kadrolarla hiçbir yere gidemezsin başkan maalesef MHP döneminde böyle zulüm görmedi insanlar böyle gidersen 4.5 yıl sonra Fatih Mehmet Kocaispire hayırlı olsun Büyükşehir.

yıl tarafından 05.12.2019 16:37:50 tarihinde yazılmış
Bacanak, asfalt belediyeciliği Adana'ya yetmez imar belediyeciliğine geçmek gerekir yaşanabilir bir Adana için trafik,ulaşım, metronun Adana'yı sarması lazım. Çarşıdaki keşmekeşliği ortadan kaldıracak projeler lazım, bacanak kendin için konuşabilirsin sana asfalt yeter ama Adana'ya yetmez günü kurtarma değil geleceği kurmak olmalı, bu vizyon, proje, Zeydan'da var mı? Yine bize afişler, konserler ve reklamlar düştü.

yıl tarafından 05.12.2019 10:07:31 tarihinde yazılmış
"Herkes ortaokul mezunu olduğunda ülkede yoksulluk diye bir kavram kalmaz." Kemal Kılıçdaroğlu

BACANAK tarafından 03.12.2019 21:56:41 tarihinde yazılmış
ZEYDAN BACANAK KİMSYS ACIMA, ACIRSAN ACINACAK HALE DÜŞERSİN. ÖRNEK SÖZLÜ ŞİMDİ MİLLET KIÇIYLA GÜLÜYOR. 15.000 KİŞİYİ BELEDİYE YE İŞE ALDI AMA KİMSE OY VERMEDİ. BACANAK SANA TAVSİYEM 01 MART 2014 TEN SONRA İŞE GİREN SÖZLEŞMELİ VE TAŞERONUN ALAYINI İŞTEN ÇIKAR. KALAN PERSONELİN MAAŞINI GÜNÜNDE ÖDE, BİRAZDA EMEKÇİLERE ZAM YAP. HİZMET OLARAK DA ASFALTA AĞIRLIK VER. 2024 HAYIRLI OLSUN BACANAK. ALLAHA EMANET, SENİ SEVİYORUM...

tarafından 03.12.2019 14:15:13 tarihinde yazılmış
Sadece reklam, afiş, afiş,afiş, poster,poster, poster, icraat yok

Bahadır tkgöz tarafından 02.12.2019 19:03:17 tarihinde yazılmış
Zeydan işler iyi gitmiyor bir an önce toparlan ve bir an önce adananın sorunlarına eğil.yoksa bu böyle gitmez .

en tarafından 02.12.2019 11:48:14 tarihinde yazılmış
Zeydan ayırımcılığa afişlerle başladı.24 Kasım öğretmenler günü afişleri ayırımcılık sadece kendi gibi düşünen kişileri Asınıfı yapmış bunun B si C si d si var mı?

Serhat tarafından 01.12.2019 11:36:27 tarihinde yazılmış
AST yorum yapmak için yorum yapmak sen gibi yandaşlara yakışır...Öncesinde de aynı idi Ben Sözlüyü onlarca kez eleştirdim ben iki Dönemde Sözlüye Oy vermedim ...Sözlü de SU pahalı dedi düşürdü gittiğinde Gördük ki Yüzde Elli Artmış..Peki sizin Sözlüden ne farkınız var? Geleli dokuz ay olmuş halen sözlü ile uğraşıyorsunuz...Sana şunu ifade edeyim şu ana dek sözlüyü arattınız ...Benin partimde yok hiç bir parti üyesi de değilim Sözlüde çok yanlışlar yaptı Karalarında şu ana kadar yaptığı doğru iş yok...Zeydan Başkan geldiğinden bu yana SU yüzde On zamlanmış sen bana MASAL anlatıyorsun işine bak...

Fatih tarafından 30.11.2019 13:49:00 tarihinde yazılmış
Ne bekliyordunuz chdp den onu merak ediyorum.. Daha beter olacak canım adanam daha beter

ast tarafından 29.11.2019 10:31:52 tarihinde yazılmış
serhat mart ayını değil öncesinide kontrol et kaç senedir bu uygulama var her ay açıklanan enflasyon oranına göre su oranına gelir anayasa mahkemesi kararına göre yorum yapmak için yapma

Koray tarafından 28.11.2019 22:29:14 tarihinde yazılmış
Isci sayisi fazla cikarmam gerek Arkasina 500 kisiyi ise almak Bide bizim cumhur ittifakinin meclis uyeleri bu adama borclanma yetkisi veriyor yaziklar olsun hepinize hanginiz ne kadar nemalandi u zeydondan

tarafından 28.11.2019 21:51:39 tarihinde yazılmış
Belediye otobüs sayısını arttırıp körüklü otobüs alacağına otobüsleri seferden çekerek vatandaşı saatlerce durakta bekletiyorlar. Parayı çarçur etmeyin de şu ulaşım sorununu çözün.

tarafından 28.11.2019 14:57:51 tarihinde yazılmış
Hizmet sıfır.

Serhat tarafından 28.11.2019 10:25:06 tarihinde yazılmış
Sözde SU ya yüzde otuz indirim yaptınız değilmi? Herkes Mart faturasını bulsun kontrol etsin ....Mart ayı SU Birim fiyatı 3,55,30...Kasım Ayı SU birim fiyatı 3,88,47...Mart ayı ON ton su ELLİBEŞ TL.Kasım ayı ON ton SU ALTMIŞ TL..Yandaş CHP liler cevap vermekte serbest...

ADANALI tarafından 28.11.2019 09:17:23 tarihinde yazılmış
MAAŞLARI VERİN ARTIK 3 AY OLDU BU ÇALIŞANLARIN HALİ NEDİR DİYE SORAN VARMI?BİRDE DALGA GEÇER GİBİ YARIM MAAŞ VERELİM DİYOR GELEN GİDENİ ARATIYORMUŞ YALAN DEĞİL VALİ BEY GÖREVLERİNİZİ HATIRLAMAK İÇİN YUKARIDAN İZAHAT MI ALMAK ZORUNDASINIZ MAAŞ VERMİYOR ATAYIN KAYYUMU ADANA TÜRKİYEDE ÖRNEK OLSUN.

Serhat tarafından 28.11.2019 08:14:10 tarihinde yazılmış
Bütçe hayırlı olsun demek isterdim lakin şu ana kadar Hayırsız işler gördük..Bütçe muazzam ama Bu Belediye bu bütçeyi çarçur eder ..Trafik keşmekeşi için çözümünüz nedir? Hava kirliliğine ne çözümünüz var? Caddeleri ne vakte kadar asfalt lamayı düşünüyorsunuz?Borç çok bunu biliyoruz azaltmak için çözümünüz nedir? Borç aldığınız parayı nereye harcadınız?Bu kadar borç var trilyonlarca para neden şenlik festival afiş için harcanıyor buradan kimler nemalanıyor? Belediye personeli fazla deyip binlerce gariban işten çıkarılırken Beşyüz yeni personel neden alındı bunların vasıfları nedir ? Araç israfı ne zaman sonlanacaktır Makam araçları ne zaman satılacak Daha önce sosyal medya hesaplarında verdiğiniz örnekler gibi bisiklet ile toplu taşıma araçları mesaiye gidip gelmeyi ne vakit göreceğiz? Buyrun yandaş CHP liler de cevap verebilir.. Zeydan başkan ne vakit makam aracını satıp Kendi aracı yada bisiklet ile mesaiye gelecek?

tarafından 27.11.2019 21:32:53 tarihinde yazılmış
bırakın belediye otobüslerini geri çekmeyi saatlerını geri çekmeyi milleti mağdur ediyorsunuz sonea tasarruf ne tasarrufu be

tarafından 27.11.2019 20:08:34 tarihinde yazılmış
Tabin ya götür seversin didi ha

Koray tarafından 27.11.2019 19:38:08 tarihinde yazılmış
Iscinin alın teri kurumadan maasini oderim die secim oncesi konusuyordun zeydon 3 aydir maas alamiyor isci hani verdigin sozler 7 aydir tek bi icraatin var gariban isciyi kapi onune koymak

 
 
 
EDİTÖR
Hüseyin BAYRAK
Hüseyin BAYRAK
YAZARLAR
Elif NİSA

Metin DOĞRUYOL
Metin DOĞRUYOL
Düşenin Dostu Ol

Yüksel MERT

KONUK YAZARLAR
Prof. Dr. Banu KUMBAK AYGÜN

Hasan TÜLÜCEOĞLU

Geçerli bir anket yok!

 
İLETİŞİM

İSTATİSTİK
Aktif Ziyaretçi: 
1339
Bugün Gelen: 
2294
Toplam Ziyaretçi: 
321441303