06:45:10 / 20.01.2020 
Barda 30 şişe kaçak içki ele geçirildi   |   Adana'da kaçak sigara operasyonu   |   Adanaspor: 0 - Akhisaspor: 0   |   Vali Demirtaş'tan İdlib'e yardım çağrısı   |   Vatandaşları dolandıran 43 şahıs adliyede   |   Drift attı polise yakalandı   |   Yurt inşaatında iskele çöktü   |   Öğrenciler ilk karnelerini aldı   |   Çiftçinin sorunları Meclis'te   |   Aktaş şehit kızlarının velisi oldu   |  
ANA SAYFA
   Adanahaber Özel
   Adana Güncel
   Ulusal Gündem
   Bölge Haberleri
   Ekonomi
   Dünya
   Siyaset
   Spor
   Sağlık
   Polemik
   Eğitim
   Bilim - Teknoloji
   Dini Hayat
   Kültür & Sanat
   Medya - Makale
   Künye
   Adana Tarihçesi
   Linkler
   Adana Protokol
   Video Galeri
Foto Galeri
Arşiv Arama
Tüm Haberler
ÇOK OKUNANLAR
Ak Parti Adana adaylarını açıkladı
Adana'da evleri su bastı
Dolmuşta feci ölüm
İşte Adana'nın milletvekilleri
MHP yeni adaylarını açıkladı
CHP - İYİ Parti ortak adayı Durak mı?
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
Erdoğan, Adanalılara seslendi
Ehliyet yenileme ne zaman bitiyor?
 ÇOK YORUMLANAN
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
CHP'nin Büyükşehir adayı Karalar
MHP yeni adaylarını açıkladı
Ak Parti Adana adaylarını açıkladı
CHP - İYİ Parti ortak adayı Durak mı?
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
Başkan Sözlü'den adaylık açıklaması
AK Parti’den büyükşehir için 8 aday adayı
İşçiye maaş yok festivale para çok
ASKİ'de işten çıkartmalar tartışılıyor

EMAİL ADRESİNİZ

Google
Web adanahaber
KARALAR 'SÖZÜMÜZÜ TUTUYORUZ' DEDİ
30.12.2019

Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Zeydan Karalar, 'sihirli değneği bulacağız ve başarılı olacağız' dedi.
Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Zeydan Karalar, ağır borca ve aylık açığa rağmen, sorunları bir bir aşarak, halka hizmet için yoğun şekilde çalıştıklarını ifade etti.

Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Zeydan Karalar, CHP Kozan Olağan İlçe Kongresi’ne katıldı. Başkan Karalar, 4 buçuk milyar lira borç ve ayda 60 milyon açıkla teslim aldıkları belediyeyi, aradan geçen kısa süreye rağmen, söz verdikleri gibi açık vermeyen ve taşeron işçilerin maaşlarını ödeyebilen bir hale getirdiklerini söyledi.

Karalar, yılbaşı öncesinde taşeron işçilerin maaş alacağının kalmadığını kaydetti.

Elektrik ve doğalgaz maliyetlerinin olağanüstü artmasına karşın, suya indirim yaptıklarını vurgulayan Karalar, her türlü zorluğa ve geçmişten kalan ağır yüke rağmen, sorunları aşarak Adana’ya çağ atlatacaklarını belirtti.

Karalar; ‘Belediyelerin başarılı olması için sihirli değnek gerekiyor’ demişti bir vekilimiz. Belediyelerimizin başarılı olması sadece şehirlerimiz için değil, ülkemiz için hayati önem taşıyor. O sihirli değneği bulacağız ve başarılı olacağız.” dedi.
Bu haber 2784 kez okunmuştur.
Arkadaşıma Gönder
Yorum Ekle
Yazdır

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan ADANAHABER veya adanahaber.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Ramo tarafından 02.01.2020 16:59:43 tarihinde yazılmış
HEP BÜYÜK ŞEHİR KONUŞULUYOR YA SEYHAN BELEDİYESİNE NAKADAR BORÇLABIRAKTI BAŞKANINIZ Bİ SORUN BAKİM

MURAT tarafından 01.01.2020 09:12:13 tarihinde yazılmış
1 BİTMEK TÜKENMEK BİTMEYEN 1 YAVUZLAR KÖPRÜSÜ 2 BİTMEK TÜKENMEK BİTMEYEN 1 ALPARSLAN TÜRKEŞ KÖPRÜSÜ (SETİN ORASI) 3 BİTMEK TÜKENMEK BİLMEYEN 1 STADYUM 4 BİTMEK TÜKENMEK BİLMEYEN 1 TURGUT ÖZAL BULVARINDA Kİ ÜST GEÇİTLER 5 BİTMEK TÜKENMEK BİLMEYEN 1 OTOBAN GİRİŞ ÇIKIŞI TÜRKMEN BAŞI BULVARINDA YER 6 BİTMEK TÜKENMEK BİLMEYEN ASVALT ÇALIŞMASI YAPILMASI GEREKEN YERLER ÖRNEKLERİ BİR ÇOK CADDELERDE VAR ÇATALAN CADDESİ STADYUM ÖNÜ 7 BİTMEK TÜKENMEK BİLMEYEN DAHA İNSAATINA BİLE BAŞLANMADI AMA METRO 8 BİTMEK TÜKENMEK BİLMEYEN TURGUT ÖZAL BULVARI ÜZERİNDEKİ SU KANLARI VE BUNUN GİBİ BİR ÇOK ÖRNEKLERİ VAR...?

EMEĞE SAYGI tarafından 01.01.2020 00:55:53 tarihinde yazılmış
HAK YİYORSUN HARAM OLSUN SANA, İŞÇİNİN ÜÇKURUSU VAR ONUDA AVUKATLARA YEDİRTİYORSUN.

tarafından 31.12.2019 16:43:47 tarihinde yazılmış
Seçimden önce bir tane işçimizi dahi ekmeğinden etmiyecem deyip seçimi kazandıktan sonra işçileri haksız yere işinden eden , Adanaya aşırı yağmur yağıp sel olduğunda yağmurluk ve çizme giyip hiç bir şey yapmadan sel almış mahalleleri gezen tamamen tirbünlere oynayan kendi arap alevisi adamlarını kollayan ancak görünüşte kendini korumak için Atatürkçü görünen sevmediğimiz ve insanların Hüseyin sözlü ve maganda adamlarından nefret ettiği için oy verdiği ilk seçimde kesin aday yapılırsa tekrar seçilemeyecek işçi düşmanı bir büyükşehir belediye başkanı... Çıkardığı işçilerin bile mesajlardan görüldüğü üzere yasal olarak hakkettikleri ihbar tazminatlarını bile ödemediği anlaşılıyor... Adana inşallah ilk seçimde Cumhur ittifakının aday yaptığı iyi bir büyükşehir belediye başkanını seçecektir...

tarafından 31.12.2019 15:59:11 tarihinde yazılmış
Milleti memnun etmek ne kadar zor yıllarca Mhp, Akp kadrolaşmış Belediyede adamdan kendi kadroları iş bekliyor her gelen kendi kadrosuyla çalışır bu bir. İkincisi Akp hani Belediyelerede kadro vermişti madem kadro vermiş bu insanlar nasıl işten çıkartılabiliyor. Önce onu sorgulayalım sistem böyle devam ettiği sürece her seçim döneminde aynı şeyler olacaktır.

Issızca'lı tarafından 31.12.2019 14:22:25 tarihinde yazılmış
Devlet,Adana yönetimine el koyup,Bunları göndermediği sürece Adana'yı kimse düzeltemez...Kayyum atanan Belediyelere bakın takır Takır çalışıyor,Halk da memnun hizmette var.Adana'ya Kayyum atanmalıdır böylelikle Adana Büyük Şehir Belediyesi Ağlama duvarı olmaktan kurtarılmış olur.

Nadir tarafından 31.12.2019 10:24:37 tarihinde yazılmış
Sihirli deynek ÖMER ÇELİK O da hemen yanıbaşında.. İstediğini verdin.. istediğini al..

adanalı tarafından 30.12.2019 23:43:46 tarihinde yazılmış
sayın zeydan karalar biliyor musun belediye hizmet sektörü işcinin 2 aylık maaşını nasıl ödedin :) kredi ile vatandaşın 12 eylül zamanındaki gibi ekmek külübelerinde uzun kuyruklar belediye ötobüs seferlerini azaltarak bir yere varamazsın gerçiseçimden önce işinde gücünde ekmeğinin peşinde olan hiç kimsenin ekmeği ile oynamayacağım bu benim namus SÖZÜM demiştin bu saatten sonra söylediğinin hiçbir anlamı yok her söylemin boş

İhpar tazminat tarafından 30.12.2019 22:31:56 tarihinde yazılmış
İşten çıkarttıklarınızın ihpar tazminatını neden vermiyorsun Bizim cebimizde para mı var da avukat tutup dava açalım alacağımız üç kuruş para onu da avukata mı verelim ver şu ihpar tazminatımızı Allah seni nasıl biliyorsa öyle yapsın

H.Aslan tarafından 30.12.2019 21:05:21 tarihinde yazılmış
Sayın Başkan özlü sözlerle geçirdin 9 ayını çivi çakmadın.imamoğlunun arkasında gezmekle.arada birde Adana’ya uğrayıp işçi çikarttın.çabuk geçer 4 sene

Objektif Seçmen tarafından 30.12.2019 20:44:32 tarihinde yazılmış
TUBİTAKTANMI YOKSA ASELSANDANMI GELDİN DÜNYA BANKASI HİÇ DEMİYORUM...ÇUKOBİRLİK YANİ BİR MASA ETRAFINDA 5 KİŞİNİN OTURDUĞU YER ...BAŞKA SÖZE GEREK YOK GEÇMİŞ OLSUN BİZLERE...

tarafından 30.12.2019 20:42:59 tarihinde yazılmış
Götür seversin didi ha alta kalanın canı çıksın diyen gibi sistem öyle artık

Serhat tarafından 30.12.2019 18:28:19 tarihinde yazılmış
Başkan sihirli değnek var ...Tüm sosyalist komünistler sosyal medya hesaplarında paylaşım yaparlar Bisiklet ile Toplu taşıma ile mesai ye gidip gelen siyasetçi tiplerini... Belediyede ne kadar makam aracı binek tip araç var SAT hepsini Bin bisiklete Tüm Türkiye ye ve dünyaya örnek ol bende alkışla yayım seni...Bu sayede belediye de borç kalmaz ...Yandaşlar zıplar şimdi Diyanet te de makam aracı var diye... Diyanet te de tüm Devlet kurumlarında da tek bir Adet makam aracı istemiyorum ne Müftü nün altında nede Belediye başkanın ın altında makam aracı olmasına karşıyım...Bir ilde Sadece Valide Makam aracı olur onun harici boştur ....

tarafından 30.12.2019 18:15:24 tarihinde yazılmış
Sayın Karalar alaaddinin sihirli lambası vardı küçükken o eskidi. Ne belediye de çalışıyorum nede bir partili. Vatandaşım. Ailemde var çalışanlar hemde kadrolu işçi çıkıyorsunuz paraları tıkır tıkır ödüyoruz diyorsunuz ancak içeride biriken mesaji vs gibi alacakları ödemiyorsunuz. Hangi söylenene inanacağız. Hayatımda en son yapacağım şeyi yaptım kendimce hür irademle oy verdim CHP ye. Amacım farklılık yaratmaktı. Aynı tas aynı hamam devam ediyor sa ki ediyor bu yılın diğer zamanları da var derim.

Vatandaş tarafından 30.12.2019 17:59:51 tarihinde yazılmış
Sn.zeydan. aslında siz chp ıçın değil. Mhp ıçın çalışmış oldunuz.onlar işçi aldı onlar yedi.ama siz.partiden 1 kişi bile ışe almadınız..

salkım tarafından 30.12.2019 16:10:38 tarihinde yazılmış
Seçim zamanı değnekten, sihirden bahseden yoktu, Adana gibi başkan her şeyi hallediyordu. Ne oldu da şimdi bir fakir edebiyatı öldük bittik mavalları okunuyor. Evet Sözlü iyi bir yönetim göstermedi fakat unutmayalım ki bir çok chp li Akp gelmesin diye bir şey değişince her şeyin değişeceğini sandı, Adana gibi başkana kanmak gibi. Zeydan bey'in taktiği şu borç içinde bir belediye, işçi maaşlarını ödeyemeyen bir belediye ,israf içinde,şişirilmiş kadroları olan bir belediye ve onu kurtaran, düzlüğe çıkaran Adana gibi başkan. Hdp'si, İp'i hepsi destekliyor bir sonraki seçimi de zaten alırım. Fakat Adana'nın sorunları çözüm bekliyor. Trafik, kentsel dönüşüm, ulaşım (Metro, toplu taşıma) yaşanabilir bir şehir A sınıfı ayrımcılığın olmadığı bir CANIM ADANA. Bütün bunlar konser, afiş, festival, reklam belediyeciliği ile olur mu? Onu zaman gösterecek.

hamza tarafından 30.12.2019 15:02:01 tarihinde yazılmış
bütün belediyeler başarılı olurken neden karaisalı belediyesi başarısız oluyor bunun incelemesi lazım değil mi?

yazıklar olsun sana tarafından 30.12.2019 14:51:01 tarihinde yazılmış