22:32:31 / 20.10.2017 
Tartıştığı ağabeyini öldürdü   |   Adanaspor evinde berabere kaldı   |   Adana'da jandarmadan servis denetimi   |   Cezaevi firarisi yakalandı   |   Kavşakta feci kaza: 1 ölü   |   Adana'da huzur uygulamaları devam ediyor   |   Ayakkabı imalathanesinde yangın   |   Asansör tamircisinin feci sonu   |   Sözlü'den istifalara yorum   |   Cephanelik gibi ev   |  
ANA SAYFA
   Adanahaber Özel
   Adana Güncel
   Ulusal Gündem
   Bölge Haberleri
   Ekonomi
   Dünya
   Siyaset
   Spor
   Sağlık
   Polemik
   Eğitim
   Bilim - Teknoloji
   Dini Hayat
   Kültür & Sanat
   Medya - Makale
   Künye
   Adana Tarihçesi
   Linkler
   Adana Protokol
   Video Galeri
Foto Galeri
Arşiv Arama
Tüm Haberler
ÇOK OKUNANLAR
ÇÜ Balcalı hastanesi devrediliyor
AVM'de bıçaklı saldırı
Kıskanç adam karısını öldürdü
Tamirci cinayetinde 'tecavüz' iddiası
24 saatte aynı yerde 3 kişi boğuldu
Adnan Oktar'dan Başkan Sözlü'ye
Tartışma kanlı bitti
Genç adam evinde ölü bulundu
Adana'da toplu taşımaya zam
Cezaevi firarisi yakalandı
 ÇOK YORUMLANAN
Adana'da toplu taşımaya zam
Alemdar Öztürk görevden uzaklaştırıldı
Satıcılarla zabıtalar birbirine girdi
Adnan Oktar'dan Başkan Sözlü'ye
Bayram Akgül'den öz eleştiri
Adnan Menderes Bulvarı asfaltlanıyor
Adana'da at mezbahanesine baskın
Adana’nın plajları yaza hazır
Sözlü, Bahçeli’ye projelerinin anlattı
ÇÜ Balcalı hastanesi devrediliyor

EMAİL ADRESİNİZ

Google
Web adanahaber
Hüseyin BAYRAK
Darbe bitti mi?
Hüseyin BAYRAK   -    info@adanahaber.com

 

 

ABD nin dünyanın kritik bölgelerinde dini cemaat kostümüyle örgütlenerek bu ülkelerin iktidarlarının yanında paralel bir yapı yani eş iktidar olarak örgütlediği yapılardan şu ana kadar başarılı olamayan (şimdilik) tek örgüt Fetö olmuştur.

Irakta Kesnizani tek vuruşta koskoca ülkeyi tek kurşun atmadan ABD askerine teslim etmeyi başarmış diğer taraftan Pakistan’da Tahir el kadri Mısırda Nur hareketi aynı şekilde tek darbeyle ülkesini ABD’ye teslim edebilmiştir.

Bu yapıların içinde kadro ve sermaye anlamında en güçlüsü olan Feto 3 darbe girişiminde de başarılı olamamıştır. Aslanı yaralı bırakmak istemeyen ABD bu anlamda Fetö’ye mutlak bir şekilde bir şans daha verip başaramazsa yapıyı tekrar gözden geçirecektir.

FETÖ’nun kanlı darbe girişimine ABD ve İncirlik başta olmak üzere iktidardan memnun olmayan ulusalcı Kemalistler sol kesimden de azda olsa destek gelmiştir.  Bu destek halen devam etmektedir.

Şimdi darbeyi başarısız kılan etkenlerin ortadan kaldırılmasıyla yeni bir deneme kaçınılmaz görünüyor. Darbeyi başarısız kılan etkenleri sıralayacak olursak;

!- Halkın özellikle cemaatlerin darbeye karşı canı pahasına karşı çıkmaları; bu etkenin ortadan kaldırılması için öncelikle ekonomik krizler çıkartılması geçim darlığından bunalan halkın darbeye sessiz kalması, geniş kesimlerde mağduriyetler oluşturulması haksız tutuklamalar ve haksız göz yummalar, FETÖ operasyonlarının amacının İslamcı sermeye ve İslamcı kadro tasfiyesine dönüştüğü algısının yayılması darbeye karşı direnci kıracaktır.

2 darbeyi engelleyen en önemli unsurlardan birisi de güçlü lider Tayyip Erdoğan’ın dik duruşu o halde bununda ortadan kaldırılması için ciddi çalışmalara hız verildiği görülmektedir. Bu anlamda kaçan ve halen yakalanamayan askerlere dikkat edilmesi gerekiyor. Bunların suikast timleri oluşturduğu aşikâr ve beklenen bir gelişmeydi.

Devletin çok sert bir şekilde yürüttüğü FETÖ operasyonlarından sonra siyasi partiler özellikle iktidar partisi ve iktidara yakın servis kontrolünde ki büyük cemaatler kripto Fetö üyeleri için bir sığınma evlerine dönüşmüş durumda. On binlercesi bu sığınma evlerinde her gün sabah akşam aldıkları fetva ile Fetö ye küfrediyorlar kapalı kapılar ardında şeytanları ile baş başa kaldıklarında ise fetö den af ve mağfiret diliyorlar.

Burada en sıkıntılı konumda olan Ak Parti. devlet Fetö illetinden kurtulmak isterken birileri de her ikisinden kurtulmak istiyor. Ak Parti kendi içinde operasyon başlatsa değdi değmedi misali kendisini dağıtacak. Kendi için de operasyon yapmayıp içinde ki kriptoları korumaya devam ederse bu defa vatandaşın güvenini ve desteğini kaybedecek. 2 yıl önceki hiçbir belediye başkanı yoktur ki bu terör örgütüne destek vermemiş olsun.  Hiçbir işadamı yoktur ki bu örgüte haraç vermemiş olsun

Şu anda kripto fetö kadrolarının en büyük amacı darbe karşıtı cepheyi dağıtmak ve bununla birlikte ekonomik kriz çıkartmak

En son darbe aynı yöntem ve aynı silahlar ile yapılması beklenmiyor Türkiye daha farklı tarz ve yöntemlere hazırlıklı olmak zorunda örneğin tesbih tanelerinin imamesi koparsa taneler darmadağın olur.  Tesbihin imamesi küresel emperyalizmin hedefinde ki isim

Bu yazı 6525 kez okunmuştur.
Arkadaşıma Gönder
Yorum Ekle
Yazdır
 
Yazarın Daha Önceki Yazıları

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan ADANAHABER veya adanahaber.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

tarafından 19.03.2017 10:38:11 tarihinde yazılmış
Sende editör olacak basımıza yılda iki kere yazı yazıyorsun biraz gündem yazıları yazsanız olmazmı habersitesinde yılda 3 yazıyla yılı bitiriyorsunuz güncel haberler diyorsunuz ?

Kemal beizorğlu tarafından 08.03.2017 10:28:10 tarihinde yazılmış
Cumhurbaşkanı ERDOĞAN. Cumhurun başı olarak mesulsun haberim yok kimse beni uyarmadı deme. Tüm yerel gazetelerin internet sayfalarına yazıyorum. 1000 gazete eder. Türkiyenin iç savaş enerji su sorununu çözecek projelerimi enerjimerkezim.blogspot.com ve kemalbeziroglu.wordpress.com adreslerinde sunuyorum

Naci tarafından 27.02.2017 12:59:25 tarihinde yazılmış
Kalem tutulmuş yazmaz olmuş.. GÜÇ adlı-konulu Kitabının yayını ile ilgili bir tarih bekliyoruz.

tarafından 05.02.2017 15:09:36 tarihinde yazılmış
Ya kaldır su yazıyı 2 sene oldu ne tembel adamsınız yılda 2 keremi yazı yazıyorsun

Nadir tarafından 20.01.2017 13:37:36 tarihinde yazılmış
Sayın BUDİST.. Aynen Katılıyorum... Senin gibi düşünenlerin sayısının artması dileği ile

ADANALI tarafından 14.01.2017 01:02:16 tarihinde yazılmış
HAKSIZ TUTUKLAMALAR VE GÖZ YUMMALARLA HALKIN SAYIN CUMHURBAŞKANINA KARŞI VE HÜKÜMETE KARŞI TEPKİ ALMASINI ALLAH TEKRARINI GÖSTERMESİN AMA TEKRAR BÖYLE BİR DURUM OLURSA HALKIN 15 TEMMUZDAKİ GİBİ DARBEYE KARŞI DURMAMASINI HEDEFLEDİKLERİNİ SÖYLÜYORSUNUZ.ŞU ANDA BU KONUMDA OLAN VE KENDİNİ HİÇ BİR YERE (OHAL NEDENİYLE) İFADE EDEMEYEN LER VAR BUNLARLA İLGİLİ BİR ARAŞTIRMA YAPIP BU MAĞDUR EDİLEN İNSANLARA TERCÜMAN OLUP BU MİLLİ MÜCADELEYE DESTEK VERMEYİ DÜŞÜNMÜYORMUSUNUZ FETÖCÜ ALÇAK KÖPEKLERİN KİRLİ OYUNLARINI BOZMAK İFTİRALARLA MAĞDUR EDİLEN İNSANLARI DESTEKLEMEK VE KRİPTO FETÖCÜLERİ İFŞA ETMEK İÇİN SİZ VE SİZİN GİBİ KALEMİ KUVVETLİ BİRİKMİŞ BİLGİ VE TECRÜBEYE SAHİP İNSANLARA EN ÇOK İHTİYAÇ DUYULAN ZAMANDA BU SİZİN ASLİ GÖREVİNİZ OLMALI

Osman Gülnar tarafından 28.12.2016 00:23:58 tarihinde yazılmış
son günlerin en dogru ve gerçekçi tespiti kutlarız

budist tarafından 27.12.2016 02:38:15 tarihinde yazılmış
Degerli arkadaşlar adanada fetoşçulara dokunulmamasi sayin hüseyin bayragin da tüm çevresinin sadik satilmiş amerikan piçleriyle dolu olmasi sebebiyle... sayin bayrak kelimelerin gazabindan korktuğu için kalemden uzak duruyor.. ona demişler ki bak bizim arkamizda terörist amerika ve avrupa var bu adam yani tayyip tek başina tüm avrupa ve amerikaya karşi fazla duramaz mutlaka başı ezilecek...! Tabii sayin bayrak da eskiden beri bu köpeklerin bölgesinde büyüyünce.. kainat orospusunun sadik pezevenklerinin de hiçbir hukuki müdahaleye maruz kalmadigını görünce bu uyarilari dikkate almakta fayda var diyor ve suyun durulmasini bekliyor.. adam hakli mit hala bu kopeklerin elinde.. emniyet istihbarat bunlarda eski ak partili elli tane milletvekilleri eski ak parti il ilçe yöneticileri hepsi ayni takim.. huseyin bayrak ne yapsin..?? Adanali eski ülkücülere şu soruyu sormak istiyorum milliyetçilik satilmiş köpeklere hizmet etmek ...midir..?? Benim 40 yil abim babam dediğim insan amerikan köpeği çikarsa ben ne yapayim..?? Bir pezevenk bile benim gözümde satilmiş hainden daha kalitelidir.. ölçü açik kafirlerden dost edinenler bizden degildir..!! Sayin bayrak sen de tarafini belli edeceksin susmak kabullenmek demektir.. ben tayyibi asla ama asla içime sindirmiş degilim bu ülkede bu götoşlara heryeri o açtı ama şuan bulundugu konum ve eylemleri sebebiyle kesinlikle desteklenmeli.. onun güçlü ilerlemesi tarafimizdan sağlanmali.. bu bizim millet olarak varolma savaşımızdır.. bu ülkedeki satilmişlari en iyi biz biliriz.. himmet toplayanlari da istihbarat toplayanlari da emniyet abilerini sinmiş kamufle olmuş satilmişlari da biz biliriz .. devletin bir bildiği vardir deyip susuyorsak bu hesabı burada bırakacagiz anlaminda yorumlanmasin bu milleti bu ülkeyi allah adiyla soyan piçlerin zamani gelince hesabini biz görecegiz.. ister amerikan orospusu olsun ister alman istihbaratina çalişan sözüm ona vekil reisler olsun hiçkimsenin yaptiğı yanina kalmayacak.. onlar birbirlerini yesinler kalan hainleri de biz temizleriz insanlari itibarsizlaştirmakla zulümle sindirmeye çalişmakla yandaşlara ihaleler verip güç dagilimini sağlamakla hükmedilemez...!! Hain görmek isteyenler parayı takip etsin.. milliyetçi görmek isteyen ise aç sefil kıvrananlara baksin... lüks villalarda evinin ikinci katina asanaör yaptiran hem amerikan kopegi fetoşa hemdw seyyidimin vekilligini yapip kazancini ikiye katlayan uyanik abilerime allah sizin belanizi versin diyorum.. şerefsiz satilmiş köpekler..allah belanizi versin... gerçekten sebebini bilmiyorum ama benim beddualarim tutuyor.. degerli kardeşlerim çevrenizde bir orospu çocugu varsa bedduayi hakeden beni arayin... saygilar hürmetler..

Nadir tarafından 26.12.2016 18:38:51 tarihinde yazılmış
Yazı yazmaktan korkanlar yada korkutulanlar mı var acaba.. Hüseyin bayrak ne oldu sana. OHAL de gümbürtüye gitmekten mi çekinmektesin.......

tarafından 15.12.2016 14:50:13 tarihinde yazılmış
Bir yorumu 10 gündemi analiz ediyorsunuz editör bey...bu arada yazarlarınızı değiştirmeyi hiç düşünmüyormuşsunuz ?...

tarafından 14.12.2016 18:46:49 tarihinde yazılmış
Değiştir artık su yazıyı 3 ay oldu bide editörüm dıye ortada geliyon bin tane olay oldu huseyın bayrak uyuma izinli falanmışsın

baharadana tarafından 14.12.2016 14:11:15 tarihinde yazılmış
ben busiteye hüseyin bayrak beyin yazılarını okumak için bakıyordum.Madem yazmıyor bende protesto ediyorum özellikle bu günlerde yazmamasını ve beşiktaştaki şehitlerimizle ilgili yazmamasını ve tepki vermemesini kınıyorum.vesselam

tarafından 13.12.2016 12:33:00 tarihinde yazılmış
Bitti uyan huseyın bitti uyanabilirsin

Hasan Toksöz tarafından 07.12.2016 18:16:17 tarihinde yazılmış
AİLE SOSYAL POLİTİKALAR ADANA İL MÜDÜRLÜĞÜNDE FETÖ OPERASYONU TAM OLARAK BAŞARIDIR. HER NE KADAR GEÇ KALINMIŞ OLSA BİLE EN AZINDAN YAPILDI. SATIN ALMACILAR BAŞTA OLMAK ÜZERE TAMAMI FETÖ SUÇ ÖRGÜTÜNE SEMPATİ DUYAN HAİNLERDİR

Nadir tarafından 23.11.2016 14:19:05 tarihinde yazılmış
OHAL nedeniyle yorumlara sansür uygulanmakta sanırım..

ayhan tarafından 14.11.2016 22:21:20 tarihinde yazılmış
allah tayip erdoğanı başımızdan eksik etmesin ovar oldukça türkiyenin herbir ferdi seve seve arkasında gidecektir şunuda görmeklazım dışarıyı birkenara bırak butopraklarda ekmek yiyen ama kuyukazanlarıda ister sakallı olsun istersakalsız olsun kellesinden nar acına sallandırmakisterim işallah ogünleryakın idamgeliyor

Nadir tarafından 13.11.2016 12:20:57 tarihinde yazılmış
İnternet sitesini boşverip inşaat sitesine tüm gününü ayıran hüseyin bayrağı kınıyorumm

Naci tarafından 22.10.2016 13:26:01 tarihinde yazılmış
Ne demiş Bayburtluu.. Bayburt Bayburt olalı böyle zulum görmedi.... Adnaa adana olalı ne olup???

adanalı tarafından 22.10.2016 04:02:42 tarihinde yazılmış
lütfen sayın bayrak şu adana trafiğine ve bitmez tükenmez elektrik kesintilerine özellikle yağmurlarda heleki o trafik lambaları hemen sönmezmi adana sanki korku filmi oluyor...artk bunlara lütfen deyininiz

Hakan tarafından 20.10.2016 21:46:51 tarihinde yazılmış
Anketi gecerlı hale getirseniz ..bu yazarların 3 ay boyunca bayat alıntı gereksız yazılarını okumak zorundayız ??? Sorarmısınız kaç kışı memnun Adana'da daha işinin ehli uzmanlık alanı olan yorum yapabilen bu sekıldekı alıntıları saçma gereksiz Adanalıya bişe katmayan yazıları okumak zorundamıyız okadar insan var kültürlü bi yazı yazıyorlar 3 ay ortada yoklar gazetelerde yazılar günlük ve güncellen burası neden bayat haberleri gündemden uzak alakasız şeyleri aylarca tutuyor hangı yazar köşe yazarının yazısı 2 günden sonra kalır ??

Nadir... tarafından 17.10.2016 09:18:07 tarihinde yazılmış
OOOO darbe biteli aylar oldu..Kesnizani, Bahai, Moon fetö çözüldü.. yeni yetmeler islamoğlu, saraç , şenocak vs. AKP ye yamandı. Yenileri türetilmekte, semirtilmekte, zamanı gelince sürülecek meydana.. Adil Öksüz mürtedde arsa bakalı yıllar oldu.. hala darbenin ne olduğunu çözemeyeli seneler geçti.. Birinci dünya savaşının nedeni MUSUL eksenli üçüncü dünya savaşı başladı başlayacak.. sen hala bir yazı yazmadın.. Ne oldu Derin güçler seni de mi tırstırdı..Lütfen YENİ YAZI.

yunuz yılmaz tarafından 14.10.2016 13:33:25 tarihinde yazılmış
bu gün emin çölaşan BİLE darbeyi kim yaptı belli değil ve on binlerce masum ,mağdur ve vatan haini oldu demiş. bi tane müslüman çıkıpta bu gerçekleri söyleyemiyor. yazıklar olsun sizin gibi gazetecilere. bu kadar masum adanalı sanayici ve iş adamı suçsuz yere hapiste .masum olduklarını bildiğiniz halde hangi biriniz sahip çıktınız. yarın yanlarına reklam almak için gidersiniz ama. islamcı sahtekarlar masumları göz göre göre yakmaya razılar. dinin neresinde masumlar cezalandırılır diye bir ilke var. yazık size .atın kalemlerinizi kırın kalemlerinizi. bu akıl tutulması bitince hiç biriniz sahnede olmayacaksınız ama hakiki dindar varsa içinizde hakkı hakikati çıksın söylesin.

Nadir tarafından 13.10.2016 08:50:37 tarihinde yazılmış
İbn-i sebeler, ibn-i teymiyeler, mollaabduhlar, seyyid kutuplar, ali suaviler, said-i kurdiler, yaşar tunagörler, fetolar, mustiler, vs.. bitmez.. Bize bizden görünenlerden gelir ne gelirse.. Akıllanmazssak daha çok çekeriz..

kurnazdan tarafından 10.10.2016 09:12:22 tarihinde yazılmış
1-Darbenin gerçekleşmesini kim istiyorsa,onun oylarını sol bir partiye kanalize etmek istemişsin,ulusalcılar solcular,Atatürkçüler darbeye destek verdi demekle. 2-H.Sözlünün Ceyhan spor için hiltonda verilen yemekte seçimden önceki devlete meydan okuduğu video maşallah bu sitede çok yayınlandı.......senigidi seni ,seni gidi beni bilmez seni.fotosunu çektim

adanalı tarafından 09.10.2016 18:30:10 tarihinde yazılmış
terörün gerçekten bitmesi lazım fakat aynı zamanda ekonomi de çok önemli,sayın bayraktar mesela putin ziyareti Çukurova narenciye ekonomisi için gerçekten çok önemli bir konu ve umarım ciddi çekilde dile getirilir....

Budist tarafından 28.09.2016 16:54:58 tarihinde yazılmış
Değerli kardeşlerim bizde bir laf vardır.. S.......aşağ Kasım paşa..!! Bence bu ifade tam yerini buldu..!! Bu millet bu güne kadar ne fırıldaklar gördü şimdi bunca silah bunca imkanları olmasına rağmen bi bok yiyemeyen bu çapulculara mı meydanı bırakaçak..?? Benim küçük isa seyyidin çükünü yesinler..!! Bu satılmış köpekler kıçlarını bile yıkama iradesi gösterebilecek kapasitede degiller.. Allah ordularını yiğitlerden, mert, delikanlılardan kurar..!! Böyle satılmış köpekleri de kanalizasyona akıtır...bitirir allah dostlarının başı öne eğiktir, mert ve dürüsttürler, orospuluk bilmezler her nimete ELHAMDÜRİLLAH derler, ümmete kurşun sıkanlara ümmetini korumak adına bedenlerini siper ederler her türlü zulme tebessümle kanaat eder, sabır gösterir, yanlış anlaşılabilecek bir durumda asla durmaz, kafirlerle işbirliği yapmazlar...!! Bir de bu fırıldaklara bakın orospular bunların yanında evliya kalır.. Uyanık olun milletim bu götoşlar kime iyi diyorsa bilin ki o allah düşmanıdır..!! Kendi halkına bomba yağdırıp hendi evlatlarını katledenlerin ümmetle asla bir bağları olamaz onlar olsa olsa amerikanın orospusu olur...!!

Yalçın Karaoğlu tarafından 28.09.2016 15:47:09 tarihinde yazılmış
Hüseyin Bayrak bey: Arada bir yazılarınızı okuyorum. Sizde zaten arada bir yazıyorsunuz. Fetö darbesine hükümetten memnun olmayan kemalist ve ulusalcılar da destek vermiştir, hala da bu destekleri devam ediyor. Yazmışsınız. Tam bir saçmalık. Saçmalıktan da öte maksatlı, ön yargılı, bir şeyi tersten görme mantığına en güzel bir örnek bu yorumunuz. Yahu ulusalcıların Aydınlık gazetesini her gün takip ediyorum. Hükümete fetö konusunda açık destek veriyorlar. Hem de ilk darbe saatlerinden bu yana. Kemalist kesimlerden kim destekliyor, fetö darbesini bir örnek verir misiniz? muhafazakarlık adına ille de kemalist- ulusalcılık düşmanlığı yapmak zorunda mısınız? Kitleye oynayan Zübük filmindeki cami mi, okul mu yaptıralım diyenler gibisiniz. Oy devşirmeye çalışan siyasetçi misiniz? Yok. Çok basit çok. Bilinç altınız karışık.

Abdullah bereket tarafından 27.09.2016 21:52:10 tarihinde yazılmış
Kardeşler arkadaşlar Darbeyi 250 şehid rabbim hepsine rahmet etsin 2000 yaralı işlemi önlendi... Haberi olmayan cumhurbaşkanı başbakan içişleri bk genelkurmay bşkn mı önledi hayır kim Allah sebeblerini yaratarak önledi... yani yanisi şu; Eğer biz Rabbimiz e gerçek manada kul olursak kulluğun gereklerini tam manasıyla yerine getirirsek bundan sonra yetmiş dalgada gelse farketmez.... Ama biribirimizle çekişmeye dalavereye torpile kamplaşmaya devam edersek Allahda bize yardım etmez ve gideriz bu gerçek. Aklımızı başımıza alalım. Bize bizden ve Allahtan başka dost yok. Vesselam

Naci tarafından 26.09.2016 19:22:14 tarihinde yazılmış
Millet Darbeye karşı durdu.. Neden.???.27 mayısda 12 eylülde kuzu olan millete ne oldu??.. Arkasında Fetö olduğunu bildiği için. Fetö zaten darbeden önce özellikle AKP döneminde millete darbe üzerine darbe indirdi.. Korku imparatorluğu vardı. Darbe yapıp başa geldiklerini düşünün.. Kendilerinden başkasına yaşam hakkı tanımazlar. Bunu en iyi millet biliyor.. ŞİMDİ gelelim saadete.. fetö ve arkasındakiler bu milletin ve halkın yaptıklarını yanına mı bırakacak.. Düşünüyorlar dır birşeyler.. Acaba ne planladıklarını bir bilen var mı? yada ne yapacaklarını öğrenmeye çalışan var mı? Darbeeyi ENİŞTEDEN haber alan bir sistem ne kadar ümit vadetmekte. Dışardan mengeneye alınmaya başlıyacaz.. Pakistana, Türki cumhuriyetlere her ne kadar dostumuz kardeşimiz desenizde güvenmeyin.. Araplara zaten hiç güvenmeyin.. Devlet olarak Türkiyeye yardım etmekten korkarlar. Halkları içindeki belirli bir kesim gönülden destek verebilir. .... düşünmek bile istemiyorum ama Durum Vahim. Bu millet 1. dünya savaşında çok kayıplar verdi.. 2 dünya savaşında kenarda durduk.. ama çıkabilecek savaşta mutlaka GALİP gelmemiz lazım. Plan ona göre yapılmalı..

Ahmet Narin tarafından 26.09.2016 10:13:34 tarihinde yazılmış
Ey emperyalistler ve onların itleri vatan hainleri Yüce ve Büyük Türk Milleti ne rehavete kapılıyor nede unutuyor.Şimdi daha tecrübeli dahada tedbirli.Bunda sonra kalkışacaksanız önce mezarlıkta yerinizi ayırtın.Bundan sonra eli boş kimse sokaklara çıkmayacak yani bir elde Bayrak bir elde SİL....Korkmadık korkmuyoruz.Bu Büyük Millet tankıda durdurur F.16 yıda.Ey vatan hainleri daha 2.5 ay oldu unuttuğumuzu sanmayın.Allahın izniyle etrafımızı daha çok bilgilendirip daha çok kenetleniyoruz.Bu AKP ye yöneticilik yapacak çok değerli ve vatansever insanımız var buna inanın.Biraz kenarda duruyorlar ve yakından takip ediyorlar.Yeterki AKP önce temizliğe kendinden başlasın.Menfaatçılar gitsin yerine tankların üstüne çıkacak yiğitler gelsin.Bekliyoruz.

Nadir tarafından 26.09.2016 08:03:19 tarihinde yazılmış
Darbeler bitmez... sahi bu darbe midir.. kii?? Hala darbe zırva kalkışma diyorsunuz.. Bu biraz kurcalayınca İSLAM-HAÇLI savaşı gibi de gözüksede, aslında İSLAM-SİYONİZİM savaşıdır. Koskoca osmanlı yıkıldı kukla devletçikler kuruldu.. Siyonizme hizmet eden iki devletten biri siyonizmin esaretinden kurtulma emaresi gösterdi.. mesele budur. Tüm dünyayı HALLAÇ pamuğu gibi attırıp ŞEKİL vermeye devam çalışmasıdır. .. Düşmanlarınız gelip içinizdekileri sizden birilerini mankurtlaştırır..Size karşı kullanır.. Değer yargılarınız değişir..Çıkar birileri HAÇLI işgali o kadar kötü bişi değil diye zırvalar.. Ssiz siz olmaktan çıkarsanız. Psikolojik olarak RAM olmaya hazır olursanız. Her türlü piyonluğa hazırsınız demektir. Darbelerin bitmesi temenni edilir Ama bitmesi insanlığın bitişi demektir. Kavga biterse insanlık bitmiş demektir. İYİ-Kötü kavgası biterse insanlık bitmiş demektir. İyilerin tabii İSLAM a göre GALİP gelmesi ümidiyle.. Allah iyilerin YAR ve YARDIMCISI olsun..

 
 
 
EDİTÖR
Hüseyin BAYRAK
Hüseyin BAYRAK
Üniversiteler Geleceği Karartır
YAZARLAR
Yüksel MERT

Bekir Fevzi YILDIRIM
Bekir Fevzi YILDIRIM
Babalık Böyle Birşey!

KONUK YAZARLAR
Hasan TÜLÜCEOĞLU
Hasan TÜLÜCEOĞLU
Firavun’un İmanı

Fuat TÜRKER
Fuat TÜRKER
Kur’an ve Sanat-I

Geçerli bir anket yok!

 
İLETİŞİM

İSTATİSTİK
Aktif Ziyaretçi: 
687
Bugün Gelen: 
77168
Toplam Ziyaretçi: 
255547441