01:16:21 / 02.06.2020 
Rüzgar ve sıcak çiftçileri perişan etti   |   Genç kadın Taşköprü'nden düştü   |   Eczaneler 08:00-18:30 arası açık   |   1 ayda 5 motosiklet çaldılar   |   Adana'da iki grup arasında silahlı çatışma   |   Adana'da 3 kilo esrar ele geçirildi   |   AOSB'de ücretsiz servis hizmeti   |   4’üncü kattan düşen genç kız yaralandı   |   Otomobil aydınlatma direğine çarptı   |   Otomobil dereye uçtu: 3 yaralı   |  
ANA SAYFA
   Adanahaber Özel
   Adana Güncel
   Ulusal Gündem
   Bölge Haberleri
   Ekonomi
   Dünya
   Siyaset
   Spor
   Sağlık
   Polemik
   Eğitim
   Bilim - Teknoloji
   Dini Hayat
   Kültür & Sanat
   Medya - Makale
   Künye
   Adana Tarihçesi
   Linkler
   Adana Protokol
   Video Galeri
Foto Galeri
Arşiv Arama
Tüm Haberler
ÇOK OKUNANLAR
Dolmuşta feci ölüm
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
Erdoğan, Adanalılara seslendi
İşte Adana'nın milletvekilleri
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
CHP - İYİ Parti ortak adayı Durak mı?
Adana'da evleri su bastı
MHP yeni adaylarını açıkladı
Ak Parti Adana adaylarını açıkladı
Ehliyet yenileme ne zaman bitiyor?
 ÇOK YORUMLANAN
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
CHP'nin Büyükşehir adayı Karalar
MHP yeni adaylarını açıkladı
Ak Parti Adana adaylarını açıkladı
CHP - İYİ Parti ortak adayı Durak mı?
İşçiye maaş yok festivale para çok
Başkan Sözlü'den adaylık açıklaması
AK Parti’den büyükşehir için 8 aday adayı
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
ASKİ'de işten çıkartmalar tartışılıyor

EMAİL ADRESİNİZ

Google
Web adanahaber
AK PARTİ'DEN MHP'YE ZİYARET
16.01.2019

AK Parti Adana İl Başkanı Şerif Güler, MHP Adana İl Başkanı Bünyamin Avcı’ya iadei ziyarette bulundu
 Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) ile Adalet ve Kalkınma Partisi’nin (AK Parti) oluşturduğu Cumhur İttifakı; Adana’da Büyükşehir Belediyesi’nin yanında 15 ilçenin tamamını kazanmayı hedefliyor.

AK Parti Adana İl Başkanı Şerif Güler, MHP Adana İl Başkanı Bünyamin Avcı’ya iadei ziyarette bulundu. İki partinin yönetim kurulundan üyelerin de yer aldığı ziyarette, yerel seçim çalışmaları üzerinde istişare edildi.

AK Parti Adana İl Başkanı Şerif Güler, “Cumhurbaşkanımız Genel Başkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın ve MHP Lideri Devlet Bahçeli’nin feraset ve basiretleriyle hayata geçirilen Cumhur İttifakı, ‘Önce Türkiye’ diyenlerin ittifakıdır. Cumhur İttifakı, bir Türkiye gönül ittifakıdır. Adana’da da ‘Önce Türkiye’ diyerek yola çıktık. Her geçen gün daha güzel ve daha kolay olacağına inanıyorum. Bu dönemde Cumhur İttifakı başta Seyhan ve Çukurova olmak üzere ilave ilçeleri de kazanacak ve bu seçimden güçlenerek çıkacağız. Hiçbir dünyevi arzu ve kaygı, ülkemizin önüne geçemez. Allah’ın izniyle Adana’da tüm belediyelerde Cumhur İttifakı’nın bayrağını dalgalandıracağız” diye konuştu.

"Önceliğimiz belediye değil, mili bekadır"
MHP Adana İl Başkanı Bünyamin Avcı da, “Genel Başkanımız Devlet Bahçeli’nin ve Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın temelini attıkları ve aziz milletimizin gönlünde büyümeye devam eden Cumhur İttifakı’nın önceliği asla belediyeler değildir. ‘Önce ülkem ve milletim’ ilkesiyle hareket ediyoruz. Ortak derdimiz milli bekanın teminidir. Cumhur İttifakı’nın yereldeki başarısı, Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi’ne çelikten bir zırh kazandıracaktır. Dolayısıyla Adana’da mutlak başarıya yoğunlaştık. Adana Büyükşehir Belediyemizin yanında 15 ilçeyi de kazanacağız. Hedefimiz 15 artı 1’dir. Allah’ın izni, kıymetli vatandaşlarımızın desteğiyle omuz omuza vererek bunu başaracağız” dedi.
Bu haber 3196 kez okunmuştur.
Arkadaşıma Gönder
Yorum Ekle
Yazdır

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan ADANAHABER veya adanahaber.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Mustafa 01 tarafından 22.01.2019 07:32:17 tarihinde yazılmış
Bu seçimde Cumhur ittifakı rahat kazanır. Herkes Zeydan diyormuş. Şu an Seyhan belidiye başkanı Zeydan Karalar söyleyin ne hizmet yaptı sayın gösterin. Belediye başkanı olduğu ilçeye ne hizmeti yaptı ?

Adananın ittifakı tarafından 20.01.2019 02:53:05 tarihinde yazılmış
Sözlü olmasında kim olursa olsun ittifakıdır Bakmayın siz yukardaki zatların çiçek alıp vermelerine Belli kendileri bile bu adaya oy vermeyecekler Ak partili MHP li seçmenin aklıyla alay etmektir bu siyaseten çokran bitmiş birine oy verin demek 31 mart 2019 günü seçimi kaybettiklerinde MHP liler üzülnesin zararın neresinden dönersek kardır diye şükür etsinlet bu kadroyla bir dönem daha geçirmek partiyi adanada esemesi okunmaz hale getirmek demektir Belkide Bahçelinin ajandası budur

Ali Kayalı tarafından 17.01.2019 18:18:13 tarihinde yazılmış
akape dışında aday kazanırsa görevde kalabilecek mi acaba ?

VATANDAŞ tarafından 17.01.2019 16:51:36 tarihinde yazılmış
BİR AKPARTİLİ OLARAK SÖZLÜYE KESİNLİKLE OY VERMEM AKPARTİLİLERİN ÇOĞUNLUĞU BU ŞAHSA OY VERMEZ DİYE DÜŞÜNÜYORUM, ÇÜNKÜ BENİM GİBİ DÜŞÜNENLER KESİNLİKLE OY VERMEZ, SEBEPLERİ O KADAR ÇOK Kİ SAY SAY BİTMEZ, ZEYDAN KARALAR AÇIK ARA KAZANIR, NEDENİ İYİ PARTİ VE HDP BENCE ZEYDAN KARALARI DESTEKLER SONUÇ TAHMİNİM ZEYDAN SEÇİMİ ALIR

kozanlı tarafından 17.01.2019 14:38:57 tarihinde yazılmış
hüseyin sözlü gecen seçimde chp oyları ile belediye baskanı seçildi ama bu sefer durum çok vahim bu yazımı buraya kaydediyorum zeydan karalar sözlüye hayatında yaşamadığı seçim hezimetini yaşatacak...

İBRAHİM tarafından 17.01.2019 12:04:15 tarihinde yazılmış
Bu söylemler boş söylemler bunun cevabını verecek olan Adana halkıdır.Bu güzel şehrin her tarafını seçim arifesinde rant uğruna inşaata çeviren bir belediyenin bu seçimde kaybetme olasılığı bir hayli yüksek görünüyor,ittifak dahi olsa akp seçmeninin bu seçimde hali hazır belediye başkanı adayını destekleyeceğini pek zannetmiyorum. bu ittifak Adana'da olmaz,Adana halkının bu şehire inşaat yığınından başka hiç birşey yapılmadığını görekecek kadar gözünün açık olduğunu düşünüyorum.

Adana ak tarafından 17.01.2019 02:07:44 tarihinde yazılmış
Akp Adana il başkanı Kozanlı iş adamı taban harekatının sesi Durmuş Ali yıldız getirilmelidir.

Ççç tarafından 17.01.2019 00:53:11 tarihinde yazılmış
AKP Adana ya hizmet yapmamak için aday göstermiyor. Hüseyin Sözlü nün kazanamayacağını herkes biliyor. Bilerek CHP adayı kazandırılacak ve mevcud hükümet Adana ya çivi çaktırmamaya devam edecek.Ankara , Konya , Antalya metrolarını Ulaştırma Bakanlığı üstlendi. Adana metrosunu üstlenmediler. Ömer Çelik ve Devlet Bahçeli nin Adana nın sorunları ile ilğilendiğini hiç görmedim.Havalimanı bakımsız , Otogar berbat , Metro fiyasko ...

Adss tarafından 17.01.2019 00:18:57 tarihinde yazılmış
Burdaki yorumlara bakiyorumda hepsi hayal urunu.chp nin adanada kac belediyesi varda bu hedefe engel olacak.bu hedef tum ilcelerde ittifak olacaksa buyuk ihtimalle tutar.belki karatas haric olur.ama bence by sefer ordada supriz olacak.ama gonul isterdiki sozlu yerine ak parti buyuksehirde ittifak adayi koysaydi.

Hacı Coşkun tarafından 16.01.2019 23:50:21 tarihinde yazılmış
ipliğin pazara çıktı vahçeli...

Zaphan tarafından 16.01.2019 23:31:02 tarihinde yazılmış
Adana cumhur ittifakı adayı abdullah çalışkan olursa kazanma şansı yüksek aksi halde olacak tüm senaryoda seçimi zeydan açık ara alır...benden söylemesi

OĞUZ tarafından 16.01.2019 22:55:51 tarihinde yazılmış
REİSİMİZ RECEP TAYYİP ERDOĞANI KARŞILAMYAN BİR ADAMA BENDEN OY YOK.

SERDAR tarafından 16.01.2019 22:54:24 tarihinde yazılmış
SÖZLÜYÜ BELEDİYE İŞÇİLERİ SANDIĞA GÖMECEK. BAYRAMI PARASIZ GEÇİREN İŞÇİLER UNUTMADI O GÜNLERİ. KADROLU İŞÇİLERİN MAYIS 2018 DEKİ İKRAMİYELERİNİ ÖDEMEDİ SÖZLÜ, MAAŞLARINA BEŞ YILDIR ZAM YAPMADI. AKP KENDİ ADAYINI GÖSTERSEYDİ BÜYÜK ŞEHİRİ ALIR. AMA SÖZLÜNÜN HİÇ ŞANSI YOK. ZEYDAN KARALARA HAYIRLI OLSUN ŞİMDİDEN. İŞÇİYE SAHİP ÇIKAN HER ZAMAN KAZANIR.

Serhat tarafından 16.01.2019 22:45:21 tarihinde yazılmış
İlçeleri bilmem ne olur lakin Sözsüz ile hezimet olur...Umarım ben yanılırım..Aklı başında birileri anket yaptırırda sözsüz sen bir an önce vazgeçer....Sözsüzden insanlar nefret etti artık....Sayın MHP li yetkililer lütfen halkın arasına girin sorun sözsüz hakkındaki insanların düşüncelerini ...Hani hep derler siyasette iki kere iki dört etmez diye bu mantıkla bakın...Sözsüz efendi sende kendini biliyorsun birileri demeden sen çekil Adana kurtulsun senden....

Nadir tarafından 16.01.2019 21:40:31 tarihinde yazılmış
Ancak hile korku ve satınalma ile alırsınız. Bir hanede 300 kişi yazarsanız alırsınız. 250 yetmez

Uğur tarafından 16.01.2019 21:19:19 tarihinde yazılmış
İşsizlik %12, millet borca batmış perişan, memleketi Suriyeliler Afganlar zaptetmiş ekmegimizi almışlar. Bahçeli de pkk ile 4 sene öncé açılım ayağına masaya oturan TC nin onurunu ayaklar altına alan Bahceliyle kol kola girmiş. Yahuuuu Bahçeli sen Adana lı falan olamazsın harbi olamazsın. Bu toprakların altında yatan Adanalılarin kemikleri sızlar. Ettiğin yeminler verdiğin sözleribu Adanalı unuttu mu zannetin???? Nerede onur, seref???

Seçmen tarafından 16.01.2019 20:51:25 tarihinde yazılmış
mhp sözlü derse .Ak parti Adanada hayatının şokunu yaşayacak bakalım izmir ak partiyi kurtaracakmı......Ak parti seçmeninin ciddi bir çoğunluk oyunu iptal edecek..mesela ben....

Hakan çelik tarafından 16.01.2019 20:46:09 tarihinde yazılmış
Doğru söylemiş fakat olacakların tersini söylüyor 0 belediye alacaklar 16 belediye de seçim kaybedecekler yeter artık Adana’yı çete ve mafyanın yönetmesini Tayyip kabul edebilir Adanalılar kabul etmiyor.

Erkan tarafından 16.01.2019 20:41:52 tarihinde yazılmış
Akpartiye bugune kadar oyverdim bu saattensonra asla kendisine hakaret eden bir belediye baskanina asla vermem yazik bu nasil bir siyaset

Cafer AYDOĞAN tarafından 16.01.2019 20:38:39 tarihinde yazılmış
Uzun lafa gerek yok, Aç tavuk rüyasında darı görürmüş.

Ali mete tarafından 16.01.2019 19:52:19 tarihinde yazılmış
15+1 hemde Hüseyin sözlü ile. Ancak hamsi kavaga çıkarsa olur

Şehmuz tarafından 16.01.2019 19:17:46 tarihinde yazılmış
Cumhur itifakı O sizin dediğiniz.Gazoz Ağacı o da adana'da yetişmez...

ADANALI tarafından 16.01.2019 16:23:41 tarihinde yazılmış
ÖNCE DEVLETİM VE MİLLETİM DİYORSANIZ AK PARTİ ADAY ÇIKARSIN İŞÇİNİN MAAŞINI ÇOK DEYİP DÜŞÜRMEYE ÇALIŞAN AYLARCA ÖDEYEMEYEN BİR KİŞİYİ İŞÇİLERİ DEVİRECEK ÇÜNKÜ İŞÇİLERİN CANI ÇOK YANDI SIKINTI HALA DEVAM ETMEKTE HABERİNİZ OLAA....BİRDE SYN.C.BAŞKANIM SİZİ ADAM YERİNE KOYMAYIP KARŞILAMAYA GELMEYEN SÖZLÜYÜ KENARA KOYARSANIZ SEVİNİRİM. J.SARIEROĞLU...…..

tarafından 16.01.2019 16:13:21 tarihinde yazılmış
Biraz destekli sallayın hepiniz koltuk sevdalısısınız Bahçeli ve Erdoğan arasındaki çıkar ilişkisi sona erince birbirinizi yemeye başlarsınız

Mehmet Öztürk tarafından 16.01.2019 15:52:46 tarihinde yazılmış
Millet ittifakı adayını açıkladı.Zeydan Karalar.Yapılan anketlere göre açık ara önde.Cumhur ittifakının açıklanmış adaylarını göremedik.Neye göre 16-0 anlayamadım.Ceketimi koysam kazanırım düşüncesi ise bu geçmişte kaldı.Hemşehrim Hüseyin Sözlü'nün kazanma şansı sıfır.Seçim kazanmak için bir çaba sarfetmediği ve geleceğini düşünemediği için kazanamayacaktır.Daha önce CHP'nin desteği ile kazanmıştı.Adaylar açıklandığı zaman düşüncelerimizi belirtiriz.

Adanalı Mustafa tarafından 16.01.2019 14:31:00 tarihinde yazılmış
Agam bizimle egleni.Adana'yı ve Adanalıyı tanımayan insanların bir yerlere gelip böyle konuşmaları tribünlere oynamaktan başka bir şey değil. Adanalının istemediğini, sırf aga istiyor diye kimse oy verip başkan yapmaz.

Adanalı tarafından 16.01.2019 14:22:41 tarihinde yazılmış
Adanada 1 tane belediye alırsanız şükredin.Pardon soğan 5,patates 6,turpun 3-4,etin 60 tl ...olduğunu unutup cumhur ittifakına oy vereceğiz bekleyin.

 
 
 
EDİTÖR
Hüseyin BAYRAK
Hüseyin BAYRAK
Siyasiler ve Yalan
YAZARLAR
Elif NİSA

Yüksel MERT

Metin DOĞRUYOL
Metin DOĞRUYOL
Korona Virüs Afişlerde

KONUK YAZARLAR
Hasan TÜLÜCEOĞLU
Hasan TÜLÜCEOĞLU
Pozitivizm ve Dindarlar

Geçerli bir anket yok!

 
İLETİŞİM

İSTATİSTİK
Aktif Ziyaretçi: 
1798
Bugün Gelen: 
2866
Toplam Ziyaretçi: 
331139114