02:03:43 / 02.06.2020 
Rüzgar ve sıcak çiftçileri perişan etti   |   Genç kadın Taşköprü'nden düştü   |   Eczaneler 08:00-18:30 arası açık   |   1 ayda 5 motosiklet çaldılar   |   Adana'da iki grup arasında silahlı çatışma   |   Adana'da 3 kilo esrar ele geçirildi   |   AOSB'de ücretsiz servis hizmeti   |   4’üncü kattan düşen genç kız yaralandı   |   Otomobil aydınlatma direğine çarptı   |   Otomobil dereye uçtu: 3 yaralı   |  
ANA SAYFA
   Adanahaber Özel
   Adana Güncel
   Ulusal Gündem
   Bölge Haberleri
   Ekonomi
   Dünya
   Siyaset
   Spor
   Sağlık
   Polemik
   Eğitim
   Bilim - Teknoloji
   Dini Hayat
   Kültür & Sanat
   Medya - Makale
   Künye
   Adana Tarihçesi
   Linkler
   Adana Protokol
   Video Galeri
Foto Galeri
Arşiv Arama
Tüm Haberler
ÇOK OKUNANLAR
Dolmuşta feci ölüm
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
Erdoğan, Adanalılara seslendi
İşte Adana'nın milletvekilleri
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
CHP - İYİ Parti ortak adayı Durak mı?
Adana'da evleri su bastı
MHP yeni adaylarını açıkladı
Ak Parti Adana adaylarını açıkladı
Ehliyet yenileme ne zaman bitiyor?
 ÇOK YORUMLANAN
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
CHP'nin Büyükşehir adayı Karalar
MHP yeni adaylarını açıkladı
Ak Parti Adana adaylarını açıkladı
CHP - İYİ Parti ortak adayı Durak mı?
İşçiye maaş yok festivale para çok
Başkan Sözlü'den adaylık açıklaması
AK Parti’den büyükşehir için 8 aday adayı
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
ASKİ'de işten çıkartmalar tartışılıyor

EMAİL ADRESİNİZ

Google
Web adanahaber
CUMHUR İTTİFAKI İLK TOPLANTISINI YAPTI
28.01.2019

Cumhur İttifakı’nın miting havasında geçen Adana Aday Tanıtım Toplantısı’nın ardından AK Parti ve MHP heyetleri ilk kez buluştu.
Cumhur İttifakı’nın miting havasında geçen Adana Aday Tanıtım Toplantısı’nın ardından AK Parti ve MHP heyetleri ilk kez buluştu.

Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Hüseyin Sözlü, MHP Adana İl Başkanı Bünyamin Avcı, MHP Adana Milletvekili Ayşe Sibel Ersoy, Sarıçam Belediye Başkanı Bilal Uludağ ve Cumhur İttifakı’nın MHP’li Çukurova Belediye Başkan Adayı Yusuf Baş ile birlikte AK Parti Adana İl Başkanı Şerif Güler ve yönetimini ziyaret etti. Sözlü ve MHP Adana heyeti, AK Parti İl Başkanı Şerif Güler ve beraberindeki heyete aday tanıtım toplantısında göstermiş oldukları çaba için teşekkür ettiler.

Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren AK Parti İl Başkanı Şerif Güler, Cumhur İttifakı’nın Adana’da büyük bir sınavı başarıyla atlattığını ifade ederek bu süreçte fitneye fırsat vermeyeceklerini belirtti.

MHP Adana İl Başkanı Bünyamin Avcı ise bu birlikteliğin 31 Mart gecesi zaferle taçlanacağını söyledi.

Adana Büyükşehir Belediye Başkanı ve Cumhur İttifakı Adayı Hüseyin Sözlü'de cumartesi günü İstasyon Meydanına akın eden vatandaşların Cumhur İttifakı’nın anlamının Adana’da idrak edildiğinin ispatı niteliği taşıdığını belirtti.

Cumhur İttifakı’nın şeffaflığına dikkat çeken Başkan Sözlü, “Cumhur İttifakı’nın gizlisi saklısı yok ama zilletin vatanın bütünlüğüne kast edenlerle, Mehmetçiklere kurşun atanlarla rahmani bir birlikteliği olmadıkları için ittifakları gizli. Adanalı hemşerilerimiz buna fırsat vermeyecektir” dedi.

Ziyaretin sonunda birlik beraberlik fotoğrafı çekildi.
Bu haber 2693 kez okunmuştur.
Arkadaşıma Gönder
Yorum Ekle
Yazdır

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan ADANAHABER veya adanahaber.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

ZÜBÜK tarafından 04.02.2019 22:07:11 tarihinde yazılmış
Kemal Sunalın bir filmi vardı ZÜBÜK. Rahmetli o günlerden bu günleri görüyormuş.

baglanmam tarafından 31.01.2019 13:55:52 tarihinde yazılmış
dün chp ile ittifak yaparken işine gelince en temiz parti idi şimdi neden iftiralar atarsın sözlü.adanalı merttir sildiğini siler bir daha arkasına bakmaz.başkalarına iftira atarak kazanacağını sanıyorsa boşaaaaa, insanlar gözünü açtı artık.akp ye reise söylemediğin söz, yapmadığın aşalayıcı hareket kalmadı.ne olduda biranda reis sever oldun.tabiki menfeaat seçimden sonra yine eski sözlü olacaksın biliyoruz.

Serhat tarafından 31.01.2019 08:32:51 tarihinde yazılmış
Adana nin beş yılı gitmişti önümüzdeki beş yılıda gitti maalesef...İster sözlü ister zeydan kazansın Adana geriye gidecek...Tüm siyasi partiler Adanadan elini çekmişler ne haliniz varsa görün diyorlar...chp de zaten belediyecilik yok her yer pislik yollar çukur Sözlü dersen Reklam yıldızı ...

Hakan çelik tarafından 30.01.2019 21:05:32 tarihinde yazılmış
Hüseyin Sözlü kesenin ağzını açmış 1000 oy söz veren aşiret liderlerine 500000 tl ödeme yapıyormuş sanki cebinden mi ödüyor 100 liralık işi 500 liraya yandaşına ihale veriyor 300 tl geri cebine koyuyor.ceyhanda tesbitli yakalanmadımı? Adana nasıl en borçlu büyük köy oldu böyle,çalmaya devam etmek için çaldığı paraların bir kusmıyla oy satın alıyor.Ceyhanı 3 dönem böyle kazanmış,Allah Adanalılara yardım etsin.kene gibi bu adamdan kurtulmak zor.

Bu adayla tarafından 30.01.2019 18:00:28 tarihinde yazılmış
Toplanın gidiyorsunuz

Guven Kaya tarafından 29.01.2019 23:43:06 tarihinde yazılmış
Cumhurbaşkanı bile gelmedi.Adanayi gözden çıkardılar.bu adaylar çok kötü.chp seçimi alır.Adana 10 yil geriye gider.

tarafından 29.01.2019 23:15:02 tarihinde yazılmış
Cukurovali sadece maasmi. Kadrolu iscilerin sekiz aydir ikramiyeleride duruyor..

AKINCILAR tarafından 29.01.2019 21:17:51 tarihinde yazılmış
Siyasetten anlamayanlar yazıyor aşağıda..... Hdp'nin taş çatlasa Adana Büyükşehir'de 100 bin oyu var en fazla. Beş sene önce 89 bin oyları vardı. Bir beş sene sonra da en fazla 120 bin olur taş çatlasa. Bu da Zeydan Karalar'ın oyunu çok fazla etkilemez. Aytaç Durak'ın bile bu Adana'da oyları Hdp'den en az 2 misli fazla çıkar. Abartıyorsunuz yok Aski'yi alacaklar zehirleyecekler falan vs. Saçmalamayın.....Ayrıca İyi Partililerin Sözlü'yle bir sorunu yok bence. Bahçeli'yle anlaşamıyorlar. Sözlü'ye oy verecek bence bu İyi Partililer. Zaten Akp oyunun da yarısı Sözlü'ye gitse bile en az 200.000 fark atar Sözlü. İstanbul'da Ekrem İmamoğlu, Ankara'da Mansur Yavaş, İzmir'de Akp alır ama Adana için Sözlü diyorum. İyi Partililerin Adana'da Sözlü varken Zeydan Karalar'a oy atacağını sanmıyorum. Ne Mhp'liyim ne Chp'li.....

Mehmet Öztürk tarafından 29.01.2019 13:12:17 tarihinde yazılmış
Dünyayı tersine döndürmeye uğraşınız boşuna.Araba bozuk.Sürücü güveni yitirmiş.Bu araba bu sürücü ile hedefe varamaz.

Cukurovali tarafından 29.01.2019 11:45:23 tarihinde yazılmış
aşık olmussa celladına bır millet ıster ezan dinlet ıster çan dinlet itiraz etmiyorsa sürü gibi millet ona müstahaktır herturlü zillet büyüksehırde calısıp emek harcayanlar sözüm matikcilerın adresi belli zaten bu sözlüye tekrar oy verirlerse ınsallah daha beter olurlar hala 1 maası ıcerde tutuyor

adanademirsporlucumali tarafından 29.01.2019 10:28:53 tarihinde yazılmış
Hdp Adana tek şartla zeydan karaları destekliyor ASKİ yi alacaklar milleti zehirleyecekler

çağlar tarafından 29.01.2019 08:12:41 tarihinde yazılmış
Ak partinin %70 i Sözlüye oy vermez . Baba Zeydan KAZANACAK ! Belediyede bu bedel ödemiş pantolon mafyalarından kurtulacak inşallah . Ak parti Adanada kendini bitirdi aday çıkarmadı ama hiç sanmam sözlüyede çalışacaklarını zaten adamların adanada adayları yok ilçelerine çalışırlar .

Şehmuz tarafından 28.01.2019 21:54:57 tarihinde yazılmış
Birbirlerine Bağlama Çekiyorlar.

tarafından 28.01.2019 20:15:12 tarihinde yazılmış
Sözlü hani yolsuzluğu bitiyordun hani Erdoğan'a geldikleri gibi giderler diyordun eski HDP li Figen Yüksekdağ ile akraba olduğun biliniyor ne hemen yörünge değiştirdin

Vatandaş tarafından 28.01.2019 20:12:33 tarihinde yazılmış
Senin zillet dediğin terörist diye hitap ettiğiin insanlar sana 2014 seçimini kazandırdı Böyle konuşmaya devam et millet sana gereken cevabı 31 Mart’ta verecek

AKINCILAR tarafından 28.01.2019 20:02:30 tarihinde yazılmış
İstanbul'u Ekrem İmamoğlu alacak Banko. Ankara da Chp'ye gitti.....Adana'da Sözlü banko % 60

Nadir tarafından 28.01.2019 17:59:29 tarihinde yazılmış
Devlet ve belediye imkanları sizin için feda olsun.. Seçim çalışmalarınızda İŞGAL ettiğiniz makamları ve devletin imkanlarını tepe tepe kullanın..

Nadir tarafından 28.01.2019 17:48:00 tarihinde yazılmış
Taşıma ve besleme kalabalık

Adanali tarafından 28.01.2019 17:27:20 tarihinde yazılmış
Adamsınız turkiyenin teminatı

Adana tarafından 28.01.2019 16:22:52 tarihinde yazılmış
Adana cumhur ittifakın yapmacık bir ittifak olduğunu tüm Adana halkı biliyor. Adana Turkiyenin 2.borçlu ili. 5 aydır maaş alamayan personel.yapilan hizmet sadece otobüslerde resim asmak. Kadersiz Adana

arif olan tarafından 28.01.2019 16:18:03 tarihinde yazılmış
geldikleri gibi gitmediler, gitmedikleri gibi bu milletin neleri götürdüler de geri getirmediler!ama her zaman almayı iyi bildiler..TC mizi aldılar, ANDIMIZI aldılar, MHP mizi aldılar..!şimdi de aklımızı almaya çalışıyorlar ki bunu daha düne kadar bizden olduğunu söyleyen meğerse ülkücülüğümüzden geçinenler eli ile yapmaya çalışıyorlar..!alırsınız alırsınız...3/1

inanmak yok tarafından 28.01.2019 16:10:07 tarihinde yazılmış
andımızı okumanı özledik hüseyin başgan!!lütfen okur musun cesaretin varsa..???

 
 
 
EDİTÖR
Hüseyin BAYRAK
Hüseyin BAYRAK
Siyasiler ve Yalan
YAZARLAR
Elif NİSA

Yüksel MERT

Metin DOĞRUYOL
Metin DOĞRUYOL
Korona Virüs Afişlerde

KONUK YAZARLAR
Hasan TÜLÜCEOĞLU
Hasan TÜLÜCEOĞLU
Pozitivizm ve Dindarlar

Geçerli bir anket yok!

 
İLETİŞİM

İSTATİSTİK
Aktif Ziyaretçi: 
77
Bugün Gelen: 
4318
Toplam Ziyaretçi: 
331140566