01:14:49 / 08.04.2020 
Karataş Belediyesi tarım işçilerini unutmadı   |   Tufanbeyli için 4 bin gıda kolisi hazırlandı   |   Köylüler koronaya böyle önlem aldı   |   Yüreğir Belediyesi pazarlarda maske dağıttı   |   İlçelere tek gün pazar kurulacak   |   Kenevir serasına güldüren savunma   |   9’uncu kattan atlayarak intihar etti   |   Adana’da sokak ortasında infaz   |   Aracı yandı hayatını zor kurtardı   |   Virüsle mücadelede Şehir Hastanesi farkı   |  
ANA SAYFA
   Adanahaber Özel
   Adana Güncel
   Ulusal Gündem
   Bölge Haberleri
   Ekonomi
   Dünya
   Siyaset
   Spor
   Sağlık
   Polemik
   Eğitim
   Bilim - Teknoloji
   Dini Hayat
   Kültür & Sanat
   Medya - Makale
   Künye
   Adana Tarihçesi
   Linkler
   Adana Protokol
   Video Galeri
Foto Galeri
Arşiv Arama
Tüm Haberler
ÇOK OKUNANLAR
Dolmuşta feci ölüm
İşte Adana'nın milletvekilleri
CHP - İYİ Parti ortak adayı Durak mı?
Adana'da evleri su bastı
MHP yeni adaylarını açıkladı
Ak Parti Adana adaylarını açıkladı
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
Ehliyet yenileme ne zaman bitiyor?
Erdoğan, Adanalılara seslendi
 ÇOK YORUMLANAN
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
CHP'nin Büyükşehir adayı Karalar
MHP yeni adaylarını açıkladı
Ak Parti Adana adaylarını açıkladı
CHP - İYİ Parti ortak adayı Durak mı?
İşçiye maaş yok festivale para çok
Başkan Sözlü'den adaylık açıklaması
AK Parti’den büyükşehir için 8 aday adayı
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
ASKİ'de işten çıkartmalar tartışılıyor

EMAİL ADRESİNİZ

Google
Web adanahaber
KARALAR: 1 - ADANA: 0
20.12.2019

İşçilere maaşlarını ödemeyen Büyükşehir Belediye Başkanı Karalar’ın paraları festivallere yatırdığı ortaya çıktı.
İşçilere maaşlarını ödemeyen Büyükşehir Belediye Başkanı CHP’li Zeydan Karalar’ın paraları festivallere yatırdığı ortaya çıktı. Göreve gelir gelmez işçi kıyımı ile gündeme gelen Başkan Karalar 8 ayda 2 binden fazla işçinin işine son verdi.

Bir yandan işinden kovulma tehlikesiyle karşı karşıya kalan belediye çalışanları diğer taraftan 8 aydır düzenli maaş alamadıkları için büyük sıkıntı içerisine girdi.

Karalar, Adana Büyükşehir Belediyesi Meclis oturumunda ödenek sıkıntısı yaşadıklarını dile getirerek işçilerin maaşını ödeyemediğini iddia etti.
 
KOZA’YA 4 MİLYON ÖDEME
Ancak, Elektronik Kamu Alımları Platformu’nda (EKAP) duyurulan ihaleler CHP’li Karalar’ın söylediklerini çürüttü. CHP’li Karalar sadece “26. Adana Altın Koza Film Festivali Organizasyonunun Düzenlenmesi Hizmet Alımı” ihalesi için AC Prodüksiyon Yapım ve Organizasyon Hizmetleri Anonim Şirketi’ne 4 milyon 794 bin lira ödeme yaptı.
 
ÇİÇEK FİDESİNE BİNLERCE LİRA
Film festivalini diğer festivaller takip etti. 10 gün süren “Adana Lezzet Festivali İçin Çadır Kurulması Hizmet Alımı İşi” ihalesi için yüklenici firması olan Loca Spor Eğitim Organizasyon Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi’ne 299 bin 640 lira ödendi. Yine 2 aylık süreyi kapsayan “Çiçek Fidesi ve Saksılı Çiçek Alımı İşi” ihalesinde yüklenici firmaya belediye kasasından 724 bin 50 liralık harcama yapıldı.

CHP’li Başkan Karalar’ın israf tablosu bununla da sınırlı kalmadı. EKAP’da duyurulan “29 Ekim Cumhuriyet Bayramı Kutlamaları Hizmet Alımı” ihalesi için yüklenici Metin Bulut’a 10 günlük hizmet bedeli için 255 bin lira ödendi.

HAYVANLARA 180 BİN
Karalar göreve geldiği 8 aylık süre içerisinde işçilerin maaşlarını ödemek yerine belediye bütçesini sokak hayvanlarına ayırdı.

20 günlük “Sahipsiz Sokak Hayvanlarının Tedavilerinde Kullanılmak Üzere İlaç ve Tıbbi Malzeme Mal Alımı” ihalesi için yüklenici firma olan Bolu Ted Ecza Dopos İlaç tarım Hayvancılık İnşaat Sanayi Ticaret Limited Şirketi’ne 179 bin 222 liralık ödeme yapıldı. Karalar bununla da sınırlı kalmadı. 2 Aralık günü “Kedi ve Köpek Maması Alımı” ihalesine çıktı.

Belediyeye yüklenici firmaların mama alımı için tekliflerini sunduğu ve belediyelerin teklifleri değerlendirme aşamasında olduğu öğrenildi.

Haber: Haber7
Bu haber 18775 kez okunmuştur.
Arkadaşıma Gönder
Yorum Ekle
Yazdır

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan ADANAHABER veya adanahaber.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Rasim Sürer tarafından 22.01.2020 09:58:17 tarihinde yazılmış
Hizmete değil yemeye gelmiş.

BACANAK tarafından 17.01.2020 20:58:04 tarihinde yazılmış
BACANAK SANA NE İÇİRİYORLAR ANLAYAMADIM. SÖZLÜNÜN BLELDİYE YE ALDIĞI SÖZLEŞMELİLER BELEDİYEDE FİNK ATIYOR. AMA HALA SEN BUNLARIN İŞİNE SON VERMEDİN. SÖZLEŞMELERİNİ İMZALADIN. SENİN GİDİŞİN GİDİŞ DEĞİL. BACANAK KENDİ DÜŞEN AĞLAMAZ. SÖZLÜNÜN TAYFASINI TEMİZLEMEDEN BELEDİYE HALA SÖZLÜNÜN ELİNDEDİR....

Hacı Coşkun tarafından 17.01.2020 00:20:55 tarihinde yazılmış
derhal bu haberi manşetten kaldırın. ayıptır, bu kadar da husumet olmaz. kime hizmet ediyorsunuz???

asibey tarafından 15.01.2020 16:00:10 tarihinde yazılmış
Adana 05 çocuğunu 7000 tl ye dersaneye yazdırmışsan bu başkanın suçumu devletin eğitim politikasının suçumu? Ben iki çocuğumu birden 2 yıl dersaneye yolladım allahın bir kuluna da eyvallah etmedim.Ama bu hükümete defalarca lanet ettim niye mi? Okullarda müfradat adam gibi olsa sınavlarda adalet olup sorular çalınmasa ne senin çocuğunun nede benim çocuğumun dershane ihtiyacı olmazdı.Sen buna üzüleceğine esas olan adaletsizliğe üzül AKP adanayı asla büyükşehir belediyesi olarak alamaz sende yandığınla kalırsın.hele bir 4 yıl bekle belki seninde menfaatlerin yürür.Ben 2750 tl maaşla 2 çocuk okutuyorum yurt çıkmadı burs çıkmadı evim kira başka hiçbir gelirim yok şimdi zeydan başkanın suçumu devletin suçumu yoksa benim hiç bir yerde bir adamımın olmamasının suçumu? Esas sizin gibileri allaha havale etmek lazım.

Ali Doğru tarafından 13.01.2020 17:54:26 tarihinde yazılmış
Türk Bayrağını dalgalandırsın yeter dedim, dalgalandırıyor.. Laikliği korusun yeter dedim.. Koruyor Kültürüme sahip çıksın dedim.. Çıkıyor Hırsızlık yapmasın dedim.. Yapmıyor... Demekki oyumu doğru yere vermişim.. Bu arada belediye işçi bulma kurumu değil, 1 kişilik işe belediye kesesinden 3 işçi alanlar utansın.. Ha festival mi dediniz.. İşte o tamda Belediyenin işidir Biz Adanalılar olarak Adamımızı bulduk İçimiz rahatmı rahat..

Adana05 tarafından 13.01.2020 08:37:27 tarihinde yazılmış
Oy vereceğimiz aday yok diye sana verdik iyi dediler hoş dediler zeydan üzmez kimseyi işini gücünü yapar dediler verdik oyumuzu. 4000 tane adanalı emekçiyi işten çıkarttın. 1 yıldır şehirde olumlu yönde bir şey otobüs 10 dakikada gelirde yarım saat bekliyoruz otobüs sayısını düşürüp mazottan tasarruf etmiş. Halk ekmeğe zam geldi. Vergileri arttırdı. çocuklarım ücretsiz dershane eğitimi alıyordu onuda kapattı yıllık 7000 tlye yazdırdım şimdi. Oy verdiğime o kadar Pişmanımki. 4 sene sonra Ak parti alır adanada adanalı bıktı artık yazık şu adanaya.

Adanali tarafından 10.01.2020 08:33:22 tarihinde yazılmış
helal olsun işte belediye işte başkan adana solok köpeği açık hava müzesi oldu yollar delik deşik

BACANAK tarafından 07.01.2020 21:41:36 tarihinde yazılmış
Bacanak dalton kardeşlerin(sözlü) adamları belediyede. Daha neyi bekliyorsun. Bütün sözleşmelileri çıkar. Sözlünün müdür ve daire başkanlarını o koltuklara oturtma. ACIRSAN ACINACAK HALE GELİRSİN.

mah tarafından 07.01.2020 08:24:28 tarihinde yazılmış
Ada sen 3,5 kat trilyon ne kadar haberin var mı? Türkiye'nin gayri safi milli hasılası 2019'da 914 milyar 699 milyon, 16 milyonluk şehir İstanbul'un bütçesi 23,8 milyar lira öyle ne söylersem olur, ne dersem gider diyerek sallamayınız lütfen.

İhbar tazminatı tarafından 06.01.2020 23:36:00 tarihinde yazılmış
İşten çıkarttın bari ihbar tazminatı ver Allah’a havale ediyorum seni Zeydan Allah seni nasıl biliyorsa öyle yapsın

adanalı tarafından 06.01.2020 22:44:09 tarihinde yazılmış
lütfen hizmet artık

yıl tarafından 06.01.2020 09:25:02 tarihinde yazılmış
Halkçı başkan seçimden önce verdiği sözleri tutsun ne kadar işçinin ekmeği ile oynadı onu açıklasın.Adana :0 Yalan:2

Ada tarafından 05.01.2020 10:15:07 tarihinde yazılmış
Sonunda güneş gözlüğü takıp hava atmayan halkçı başkanımız oldu sözlü denen illeten kurtulduk ha birde sözlü denen illet 3.5 katrilyon paranın hesabını versin

aydın tarafından 04.01.2020 07:38:51 tarihinde yazılmış
TÜM İŞÇİLERİN MAASI ODENDİ 200 TL DE HARÇLIK VERİLDİ

BACANAK tarafından 03.01.2020 20:16:02 tarihinde yazılmış
Bacanak iyi gidiyorsun.

Emir ardahan tarafından 01.01.2020 19:54:21 tarihinde yazılmış
Zeydan pişmanlıktır 4 sene kaldı zeydannnn

İhbar tazminatı tarafından 30.12.2019 22:35:48 tarihinde yazılmış
İşten çıkarttın bari ihbar tazminatı ver Allah’a havale ediyorum seni Zeydan Allah seni nasıl biliyorsa öyle yapsın

kurtuba tarafından 30.12.2019 13:29:21 tarihinde yazılmış
Festival, konser, afiş,reklam belediyeciliği çokkk güzel oluyor.

Objektif Seçmen tarafından 26.12.2019 13:50:47 tarihinde yazılmış
BU ŞEHİR 50 YILDIR KABİLEYETSİZ KİŞİLER TARAFINDAN YÖNETİLDİ ..GELENLERİN YALAMALARI YALAKALARI BURADA YAZIP DURURLAR OYSAKİ ÜÇ KURUŞ MENFAATLERİ İÇİN KOCA ADAN'AYA ZARAR VERİRLER....

Akın tarafından 26.12.2019 10:59:12 tarihinde yazılmış
Enazından soymuyor bu kenti! İşçi maaşından vurmaya çalışıyorsunuz ama sözlü döneminde özellikle kaybedeceğini anlamasıyla seçim öncesi bir ton adam alındı belediyeye ve bir sürü insan çıktı diplomasız bankamatik çalışanı ! Kendide geldiğinde işçi çıkarıp buralara bu insanları getirdi! Festivaller sayesinde bu şehir kazanıyor ! 1 koyuyor 10 misli alıyor bunu herkes biliyor bu kente bir çok döviz ve para girişi oluyor !!!

tolga tarafından 26.12.2019 09:09:43 tarihinde yazılmış
Sayın Hemşehrilerim yıllardır söylüyorum bakın en güzel ders verme yeri sandık o yüzden kimseye oyunuzu vermeyin yada iktidarda kim varsa o na verin ki bahanesi olmasın şunu yanlış anlamayın mevcud iktidar için demiyorum para yok şu yok bu yok borç çok bu bahaneleri üreten şeçilenlere de şunu söylüyorum İSTİFA ET A4 kağıt parasından korkuyorsanız ben vereyim çok zor birşey değil istifa etme işi

şeref kurtoğlu tarafından 25.12.2019 19:42:21 tarihinde yazılmış
iktidarın belediyeleri yıllarca yandaşa rant sağladılar yolsuzluklar,kişiye özel imar düzenlemeleri,üç kuruşa peşkeş çekilen belediye arazileri say say bitmez ama kimse ne eleştirmeye cesaret edebildi nede iki satır gazetelerinde yazdı.hep sustular...muhalefete sallamak kolay devletin hakimi var savcısı var yasal olmayan ne varsa vatandaşta dahil gider suç duyurusunda bulunur şikayetini yapar öyle kulaktan dolma asparagas haberlerle değil, yazıktır avanta maaş almak hangi müslümanlığa sığar,yandaşlarla şişirilmiş kadrolar kıyak sözleşmeliler iş yapmadan parayı götüren müteahhitler,bitmeyen projeler,sağa sola peşkeş çekilmiş araçlar yerken iyi elinden alınınca ve yansın yok öyle yağma çamur at izi kalsın boş işler kimse işten çıkarılana gariban edebiyatı yapmasın nasıl geldiklerini bütün belediye biliyor önceki dönemde işten çıkarılanların hakkını da keşke böyle mazlum edebiyatı ile arayabilseydiniz..iki yüzlülük başka birşey değil..aynı düşünceler mevcut belediye yönetimi içinde geçerli dürüst çalışmayıp yandaşa yandaş müteahhite milletin parasını peşkeş çekerlerse Adanaya hizmet edemezse Adanalı onları da o koltuktan indirmesini bilir.

asibey tarafından 25.12.2019 13:29:05 tarihinde yazılmış
Demek AKP e MHP ye oy veren kürtler kürt CHP ye oy veren kürtler pkk öylemi AKP ağzıyla konuşmak ne kolay değilmi senin burada yaptığı ırkçılık yorumu. Aslım kürt kökenimde kürt ve sen her kürt pkk mantığını bırak yada inandığına inan çokta önemli değil.Sözlünün bıraktığı borç yenilir yutulur kadar değil resmen çukur açmadan kapak takıp para yemişler bir odada 3 kişi çalışacaksa 10 tane yandaş oturmuş eeeee tabi bankamatikçileri hemen unuttunuz bunlar çıkarıldı diye mi zorunuza gidiyor. Çıkarılacaklar tabi yerine partili alacaklar.Çalışmaya gelince kadınlara iş imkanı yaratması sokak hayvanlarına mama bırakılması festivaller kimin yararına kaç tane esnaf para kazanıyor her festivalde kimin yararına.Neyse haberi yapan zaten saçmalamış yorumlarda ondan saçma bir hal almış.Ekmeğinize bakın ekmeğinize....

dem tarafından 24.12.2019 22:10:03 tarihinde yazılmış
İşin enteresan tarafı, Zeydan bey Temsa işçilerine desteğini belirtiyor, söylüyor eksik olmasın sağ olsun ama kendisi işçi çıkartıyor.Bu ne yaman çelişki anne uçurtmam bahanelere takıldı.

Adanali tarafından 24.12.2019 19:01:29 tarihinde yazılmış
adana belediyesi iflas etti hizmet 0 sokak köpekleri heryerde cirit atıyor kaldırımlar delik deşik her yer çöp maşallah adana gibi başkan

Nadir tarafından 24.12.2019 18:02:55 tarihinde yazılmış
Adama harcama yetkisi verdiniz. Adam mevzuata uygun olarak istediği gibi harcar. İster gider sudana kuyu açar.. İster cibutiye cami diker, ister zimbabveye okul açar, ister ermenilerin vanda türk kızlarına tecavüz ettiği akdamar kilisesini restore eder. ister suriyedeki ezi süryani kilisesini onarır, ister suriyeye su kuyusu açar, ister idlibde çeşme yapar, ister istanbuldan gelen taşımalı müteahhitlere kaynak aktarır.. ister yer ister yutar ister zıkkımlandırır.. Adama 5 yıl yetki vermişssiniz. İstediği dansözü getirtip oynatır. İstediği hocaya vaaz verdirir, istediği trolün masrafını karşılar.... Tıynetinde ne varsa onu yapar. Yetki verilmiştir. Harca harcayabildiğin kadar.. ÖZKAYNAKLARI Harcaa.. yapabiliyorsan borç al, kredi al, Adanayı 40 yıl borçlandır.. onu da harca.. Yeter ki işi kitabına uydur.. Nasıl olsa merkezi hökümet kuş uçmayan yere havalanı yapıp şehrin 3 katı nufusa eşdeğer insanı uçurmaya garanti veriyor. Az insan uçarsa devlet cebinden karşılanıyor. Deli dumrul hesabı bir köprü yapıp geçenden de geçmeyenden de dolar alıyor..4,5 milyar dolara 3 cü köprüyü yapıp %51 ini çinlilere 500 milyon dolara satabilir. Yetki ondaysa yapar da aslanlar gibi satarda.. Laf söylemeye kimsenin hakkı yok. Söz sandıkta söylenir. Hayat bu.. Birileri harcar birileri zırvalar.. Ne demişler Zenginin malı zöğürdün çenesini yorar.. Benden izin Harcayabildiğin kadar harca yeter ki kitabına uydur..

can tarafından 24.12.2019 15:42:47 tarihinde yazılmış
CHP NİN DEDIGI HERŞEY ÇOK GÜZEL OLACAGI DEDIGI ŞEY BU OLMALI YAZIK ADANYA YAZIK OLDU HİÇ BOŞYERE BEŞ SENEYİ HEBA ETTİ YAZIK YAZIK ADANA YA YAPIALN HİÇBİR ŞEY YOK NE OLACAK BU ADANIN HALİ

kurtuba tarafından 24.12.2019 13:47:34 tarihinde yazılmış
Her şey çok güzel olacak, martın sonu bahar dediniz. Chp ve belediyelerinin icraatlarını sıralayalım ;Külliye'ye giden chp'li,belediyelere yeğen,enişte,baldız,yandaşları yerleştirme(Şimdi diğer partilerde böyle yapıyor demeyin, sizin genel başkan siyasi ahlak yasasını çıkaracağım deyip ekranlarda ahlak dersleri veriyordu) Ankara belediyesinde 25 milyonluk rüşvet "Abi bize bir şey söyle de bu rakamı bağlayalım" , İzmir'de insanlar yağmurlu havada susuz, belediye başkanı Kıbrıs'ı rahat bırakalım diyor.İstanbul'da tatil, polemik, konser,şov, temel atmama töreni. kaz eti yanında şarap, ekmeklerinden edilen işçiler, Adana'nın hali içler acısı, bütün her şeyden Zeydan'ı sorumlu tutmuyorum fakat kaç ay oldu afiş,reklam,konser,festival belediyeciliği. Şimdi soruyorum verdiği sözleri tutmayan en tepeden başlayan basiretsizlik ve beceriksizlik aşağıya doğru iniyor, Bu kapasite ve anlayışa ülke emanet edilmez.

sakin tarafından 24.12.2019 09:08:52 tarihinde yazılmış
Yorum yapan arkadaş, benim hırsızım senin hırsızından iyidir yarışması mı yapıyoruz.Olan CANIM ADANA' ma oluyor. Seçimden önce hizmet vaatleri havada uçuşuyor iş başına gelince israf argümanına sığınılıyor verilen sözler unutuluyor işçiler ekmeklerinden ediliyor, festivaller ,konserler, meşaleler gırla gidiyor sen gelmişsin sözlü de yaptı o da yaptı şu da yaptı diyorsun. Benim günahım seni cennete götürmez.

aydın tarafından 24.12.2019 07:23:06 tarihinde yazılmış
keşke her partinin belediye baskanlarına karşı bu kadar duyarlı olsanız... Adana yı alamadınız ya camur at izi kalsın... Sözlüden kalan borçları odersek sıra işçiye gelecek kafanı yorma hb

Serhat tarafından 23.12.2019 15:13:14 tarihinde yazılmış
Bu Ülkenin kurucusuna, Bayrağına, İstiklal Marşına saygı duymayanlar ve Devletin Askerine Polisine Savcısına Öğretmen e Minik Bedirhana Kurşun atan ile bunları savunan bunlardan medet umanların benim gözümde pkk dan farkı yoktur...pkk nın siyasi uzantısı ile iş tutanlarında benim gözümde pkk dan farkı yoktur....

Serhat tarafından 23.12.2019 11:24:54 tarihinde yazılmış
Bana sözde cevap veren yandaş...Ben ne sözlüye iki dönem oy verdim nede AKP üyesi yim nerede yalan dolan yanlışlık varsa yazarım...Gerçekler Urfa Maraş isotu gibi yakar geçer sizler gibi yandaşlarla polemik yapmayacağım...Bu sayfada geçmiş BEŞ yıllık sözlü halkında yaptığım yorumları bi zahmet OKU umarım utanma sıkılma var ise utanıp özür dilersiniz benden...

Adanalı tarafından 23.12.2019 09:22:09 tarihinde yazılmış
Etrafındakilerine ihale verip zengin etmek için saçma sapan ihaleler bu ne ya Allah aşkına. Adanalıları aptal yerine koymaktan vazgeçin. Hizmet bekliyoruz. Zavallı işçileri çıkartıp bir de iftira atıyorlar kartçı diye. Zulüm bu düpedüz. AKP belediyesi olan şehirleri gidin bir görün, yazıklar olsun Canım Adanayı bu hale getirenlere.

tarafından 22.12.2019 18:03:50 tarihinde yazılmış
Sözlü yandaşlarını zengin etmedimi bütün Ceyhanı Belediyede işe almadı mı ? CHP'li başkan yapınca niye zorunuza gidiyor sahi Devlet Bahçeli köprüsü vardı 3 defa kredi çektiği seçimden 1 yıl önce tamamen durdu inşaatı 2019 da bitirmeyi vaadetmişti rahmetli başkan

tarafından 22.12.2019 18:01:07 tarihinde yazılmış
PKK'yı bahane edenler CHP ve Zeydan Başkanla bir tutanlar hiç sorgulamıyorsunuz bu kadar PKK'lı ne geziyor ortalıkta madem ortalıkta geziyor resmi Belediye işine nasıl girebiliyor? Her gelen kendi kadrosuyla çalışır Hüseyin Sözlü bile Hdpli işçi aldı zamanında Belediyeye Adana'da Kürt desteği olmadan Başkanlık kazanılmaz Binali Yıldırım bile demedi mi İstanbul seçimlerinde Hdplilerin oylarına talibim diye

Hacı Coşkun tarafından 22.12.2019 12:36:48 tarihinde yazılmış
ancak bu dinci teröre hizmettir, devam edin, daha aşağı gidin.

Seho admine tarafından 22.12.2019 00:31:40 tarihinde yazılmış
Zorunamı gittiyayinlamadin

aladaglı tarafından 21.12.2019 21:36:50 tarihinde yazılmış
Habere bakarmısınız resmen tarafcılık yapmış. kimden ne kadar aldıysa artık ...

tarafından 21.12.2019 19:23:22 tarihinde yazılmış
Direkt Zeydan Başkana yüklenmeyin Hüseyin Sözlü zamanında işçi aylarca maaş almadığı dönemde de Altın Kozaya para yağdırmıştı hiç unutmam hatta aylarca maaş alamadığımız bir dönemde Aleyna Tilkiyi konsere getirtmişti Adana 30 yıldır adamakıllı bir Belediye başkanı bulamadı yazıklar olsun bütün siyasilere Bu arada işe PKK'lı alacak diyenler Sözlünün son döneminde işe giren bir kısım elemanlar HDP kökenliydi sizler işe alınca Kürt Kardeşlerimiz hepimiz kardeşiz CHPli Başkan işe alınca alınca PKK mı oluyor

Sedat tarafından 21.12.2019 13:29:47 tarihinde yazılmış
SANIRIM YORUM YAPANLARIN HEPSI SOZLUCU NE TESADÜFTÜR LI HEP KOTU ORUMLAR YAPILMAKTA.ANLASILAN O KI BU SITENIN KARAKTERSIZ YONETIMI KALEMINI SATMIŞ YINE ANLASILIYORKI ZEYDAN MUSLUĞU KAPATMIŞ VE YINE ANLIYORUZ KI ZEYDAN DOĞRU OLANI YAPIYOR YAPTIKCADA KUDURUYORSUNUZ

Korkuyoruz tarafından 21.12.2019 11:58:34 tarihinde yazılmış
Belediyede çalışıyoruz çoğu arkadaşım gibi bende ödeme yapamadığımız için hacizlik olduk isyan edeni işten çıkarıyorlar hani siz emekçi hani siz işçiden yanaydınız hani namus sözü vermiştiniz halimiz çok kötü eve ekmek alamıyoruz

Vatandaş tarafından 20.12.2019 23:38:25 tarihinde yazılmış
Her yazılan habere inanmam ancak ateş olmayan yerden de duman çıkmaz. Sayın zeydan karalar maaş konusunu bilmem ama kadrolu işçilerin mesai paralarını içerde olan alacaklarını ödemiyorsun bu bir gerçek. Unutma başkan bunların bir ailesi var ödemediğin için boğulan tıkanan zorda kalan belki yuvasında oluşan maddi manevi huzursuzluktan ötürü ayrılma derecesine gelen vss. Vss. Alma mazlumun ahını sayın başkan. CHP li değilim oy verdim sırf düzen değişsin diye tıpkı diğer insanlar gibi. Sayılı gün biter. Kimse kalıcı değildir. Seninde ailen var çoluğun çocuğun var istermisin zorda kalsın. Ümid etsin içerideki alacağı paraya. Borçlansın. Esnaflar belediye de çalışan ismi duyduğunda veresiye bile vermiyor. Kısacası başkan konuştur benliğini öde insanların parasını. Unutma belki bir yuva kurtulacak belki bir çocuk sevinecek. Ki cebinden ödemeyeceksin. Üzme insanları. Kırma kalpleri. Allah ın varlığını unutma. Güven duyulduğu için sana oyların verildiğini unutma. İnsanların alacağını öde. Ben ailemde görüyorum alacağı olanı ama alamadığını elimden bişe gelmiyor üzülüyorum sadece. Buna konumunuz un da hakkı yok şahsınızında.

Serhat tarafından 20.12.2019 21:23:52 tarihinde yazılmış
Bunlar daha başlangıç ,Bu tip harcamalar yandaş zengin etme ihaleleri işçi kıyımını bitirsin PKK lıları dolduracak Belediye ye çünkü söz verdi...

tarafından 20.12.2019 17:16:57 tarihinde yazılmış
Eğer başkanım bu saçma sapan yerlere bu paralar harcandıysa ? Farkınız ne ? Millet işsiz aç ? Saksıdaki çiçek olmasa nolur başkanımm? Olmasa nolur ? Oldu noldu? Bu ihaleler hep oyun bukadar para vallahi yazık ? Çiçeğin saksının ihalesi nedir ya ? Olsa nolacak allahaşkına ekin portakalı limonu ? Ben anlamıyorum

tarafından 20.12.2019 14:28:00 tarihinde yazılmış
Reklam ve şov bol, hizmet sıfır.

Şehmuz tarafından 20.12.2019 13:23:06 tarihinde yazılmış
Sn.zeydan partiden bir tane bile işçi almadi.iste gerçek başkan bu önce vatan önce hizmet.

yıl tarafından 20.12.2019 11:39:08 tarihinde yazılmış
Her şey çokkk güzel olacak dediler, martın sonu bahar dediler, hiç kimsenin ekmeğiyle oynamayacağız dediler ,işinde gücünde insanları ekmeklerinden edip bir de bankamatikçi dediler, herkesin inancına saygılıyız ayırımcılık yapmayacağız dediler A sınıfı ayrımcılık yaptılar, başörtüsüne, giyimine, kuşamına karışmayacağız dediler, özgürlük,insan hakları,demokrasi dedilerde dediler dedilerde dediler dedilerde dediler.

Erkan Adanalı tarafından 20.12.2019 10:59:09 tarihinde yazılmış
Al birini vur ötekine yazikoldu Adana'ya Aytaç durak Hüseyin sözlü Zeydan Karalar adanamiza Karalar Kara bağladılar iscialdi işçi çıkardı bunu konuşuyor yazık bu güzide ili geriye götürdüler Rabbim sorsun hesabini

Issızca'lı tarafından 20.12.2019 10:11:46 tarihinde yazılmış
Adana'lılara yazıklar olsun...Chp'nin Adana'da Yüzde 25 Oyu Yok ama Nasıl oluyorsa Yüzde 55 Oy alıyor! Bu Oyu veren gene Cemaat,Ülkücü Milliyetçi geçinen,Sağcı,İslamcı Geçinenler sayesin de..Yahu Chp'ye Oy mu verilir,Bunları İş başına getirirseniz Gidenleri Mumla ararsınız.Bakınız Yollar köstebek Yuvası,Her Taraf pislik içinde,Kentsel Dönüşüme Köstek oluyorlar..Adana nın Dört bir yanında Kentsel dönüşüm başlamadığı sürece Adana'yı Kimse kurtaramaz ama Chp zihniyetin de bunu yapacak Kabiliyet yok.Umarım bu İhaneti Genel seçimler de yapmazlar,aksi taktirde Ülkenin vay haline.

Nadir tarafından 20.12.2019 09:37:19 tarihinde yazılmış
israf dizboyu.. Sadece Zeydanı CHP yi yazın. Yuhh size.. AKP ülkenin içine ettii..

MUSTAFA tarafından 20.12.2019 09:16:30 tarihinde yazılmış
AYIP ETMİŞSİNİZ.. TARAFSIZ OLUN...BU SÖYLEDİKLERİNİZ HİZMET DEĞİL Mİ'?NE ALAKASI VAR...

babacan tarafından 20.12.2019 09:12:42 tarihinde yazılmış
admin yine balon haber. NEDEN işçilere ödeme yapılmıyor. sen bunun sebebini bilmiyorsan bu haberide yapma.

ADANALI tarafından 20.12.2019 09:06:07 tarihinde yazılmış
BİRİLERİ MUTLU OLSUN DİYE KUNDAKTAKİ BEBEĞİN MAMASINI SÜTÜNÜ KESEN KİŞİLİKLER ALLAH KATINDA BEN SUALİNİ SORARIM.ALTIN KOZADAN BANANE SANATÇIYA DEVLET VERSİN BELEDİYE NİE VERİYOR HARAM ZIKKIM OLSUN

 
 
 
EDİTÖR
Hüseyin BAYRAK
Hüseyin BAYRAK
YAZARLAR
Elif NİSA
Elif NİSA
Parmak İzi

Yüksel MERT

Metin DOĞRUYOL
Metin DOĞRUYOL
Korona Virüs Afişlerde

KONUK YAZARLAR
Hasan TÜLÜCEOĞLU
Hasan TÜLÜCEOĞLU
Garplılaşma ve Dindarlar

Geçerli bir anket yok!

 
İLETİŞİM

İSTATİSTİK
Aktif Ziyaretçi: 
2258
Bugün Gelen: 
3180
Toplam Ziyaretçi: 
328090704