05:52:08 / 16.07.2020 
Başkan Çetin'den sert 'haciz' yorumu   |   Azılı hırsız 16 eve böyle girdi   |   320 kilo kıyılmış tütün ele geçirildi   |   Efsane Program canlı yayında   |   Otomobil kırmızı ışıkta duramadı   |   Kahvehanede kanlı infaz   |   Büyükşehir’de gergin meclis   |   Çalışkan'dan 'İlk 500' değerlendirmesi   |   İlk 500'te AOSB'den 7 firma   |   Karaisalı'da ücretsiz KPSS kursu   |  
ANA SAYFA
   Adanahaber Özel
   Adana Güncel
   Ulusal Gündem
   Bölge Haberleri
   Ekonomi
   Dünya
   Siyaset
   Spor
   Sağlık
   Polemik
   Eğitim
   Bilim - Teknoloji
   Dini Hayat
   Kültür & Sanat
   Medya - Makale
   Künye
   Adana Tarihçesi
   Linkler
   Adana Protokol
   Video Galeri
Foto Galeri
Arşiv Arama
Tüm Haberler
ÇOK OKUNANLAR
Dolmuşta feci ölüm
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
Erdoğan, Adanalılara seslendi
İşte Adana'nın milletvekilleri
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
Başkan Sözlü'den adaylık açıklaması
CHP - İYİ Parti ortak adayı Durak mı?
AK Parti’den büyükşehir için 8 aday adayı
CHP'nin Büyükşehir adayı Karalar
Adana'da evleri su bastı
 ÇOK YORUMLANAN
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
CHP'nin Büyükşehir adayı Karalar
MHP yeni adaylarını açıkladı
Ak Parti Adana adaylarını açıkladı
CHP - İYİ Parti ortak adayı Durak mı?
İşçiye maaş yok festivale para çok
Başkan Sözlü'den adaylık açıklaması
AK Parti’den büyükşehir için 8 aday adayı
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
ASKİ'de işten çıkartmalar tartışılıyor

EMAİL ADRESİNİZ

Google
Web adanahaber
ASLAN SORUNLARA DEĞİNDİ KARALAR ÇİLEDEN ÇIKTI
13.01.2020

Adana Büyükşehir Belediye Meclis 2020 yılının ilk oturumunda işçi çıkışları ile ilgili tartışmalar yaşandı.
Adana Büyükşehir Belediye Meclisi, Başkan Zeydan Karalar, katipler Cemal Demirdağ ve Sevil Can başkanlığında açıldı.

Gündem dışı söz alan Pozantı Belediye Başkan Yardımcısı Durmuş Taşpınar, yağmur ve çığ felaketlerine değinerek, çığ düşmesi sonucu 2 vatandaşın hayatını kaybettiğini belirterek, kurtarma çalışmalarına katılanlara, ayrıca Adana Valisi Mahmut Demirtaş ve Adana Büyükşehir Belediyesi ekipleri ve Başkan Zeydan Karalar’a teşekkür etti.

Karaisalı Belediye Başkanı Saadettin Aslan ise ulaşım, ekmek ve yol sorunlarına değindikten sonra konuyu işten çıkarmalara getirdi. Bir TV kanalında ünlü sunucunun kaç işçi çıkardıklarına dair soruya Başkan Zeydan Karalar’ın “1000’e yakın” şeklindeki cevabının gerçekleri yansıtmadığını belirterek, ”Resmen yalan söylüyorsunuz” ifadesi Karalar’ı çileden çıkardı.

Başkan Karalar, “Karşında bir Büyükşehir Belediye Başkanı var. Herkes haddini bilecek” dedi. İşçi çıkışları ile ilgili rakamları yarın vereceğini söyleyen Karalar daha sonra önüne konulan pusulaya bakarak, “Büyükşehir’de 271 kişi istifa etti ve bir kısmı da emekliye ayrıldı. Onlarla beraber toplam 1107 kişi işten çıkarıldı. Emekliye ayrılan ve istifa edenleri bu sayıdan çıkardığımızda toplam işten çıkarılan kişi sayısı bini bile bulmadı. Eğer 2500 hatta 2200’ü ispat ederseniz ben burada durmam” dedi.

Muhalefetin ASKİ’yi niye söylemiyorsun?” sözlerine Karalar, "ASKİ'den 112 istifa var. 100 kişi emekliye ayrıldı, onların dışında 350 kişi işten çıkarıldı” dedi.

CHP Grup Başkanvekili Serdar Seyhan ve İYİ Parti Grup Başkanvekili Recai Mercimek de Karaisalı Belediye Başkanını eleştiren konuşmalar yaptı.

Daha sonra gündem maddelerine geçildi. 39 maddeden 10’u teklif olması nedeniyle ilgili komisyonlara havale edildi.

Adana Büyükşehir Belediyesi çalışmalarına yarın saat 14.00’te devam edecek.
Bu haber 8714 kez okunmuştur.
Arkadaşıma Gönder
Yorum Ekle
Yazdır

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan ADANAHABER veya adanahaber.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

musa dayının torunu tarafından 18.01.2020 10:03:34 tarihinde yazılmış
sadettin başkan sözlünün zamanında her hafta sonu kızıldağda sucuk ekmek ve pirzola yemeden mahrum kaldığı için mi bu havalar acaba sen önce kendi ilçene bak ilçen pislik oaslık için de.bu ilde en son konuşacak kişi sadetttin başkandır.diğer özel konulara girmedim bile bak.

vatandaş rıza tarafından 17.01.2020 17:22:11 tarihinde yazılmış
Sözlünün torpille soktugu belediyeden 6 bin lira maaş alan sözleşmeli personelleri neden çıkarmıyorsun ? Hal müdürlüğüne el atınız lütfen sayın başkan.

asibey tarafından 16.01.2020 13:30:25 tarihinde yazılmış
admin neden yorumlar yayınlanmıyor.yoksa sizdemi özgür basın değilsiniz

asibey tarafından 15.01.2020 15:49:56 tarihinde yazılmış
Sen git ilçene bak büyükşehirden çıkanların hesabını sormak sana mı düştü sen önce bir ilçene bak onun bunun kuklalığını yapma .Çıkar Başkan devran nasıl sürüyorsa öyle yap herkes partilisi diye üst üste bindirdi temizle sana hizmet eden koşturan seçilmen için çaba sarfedenlerden al çalışsınlar. Mevcut hükümet nasıl yapıyor KPS den 85 90 alanlar atanamıyor ama partili diye 60 65 puan alanlara torpille iş veriliyor neden çıkıp bu garibanların hakkı yeniyor demiyorsunuz.Ha ucu size dokununca yırtınıp duruyorsunuz. Adil olmadınız ki adalet bekliyorsunuz. Bu ülkede dönen o kadar dolap varken sesiniz çıkmaz çünkü menfaat dünyası Başkan sizden olmayınca adaletsiz dünya öylemi. SANANE acıyorsan alacan kendi belediyen de çalıştıracaksın.

Mustafa Kuşçu tarafından 14.01.2020 22:18:42 tarihinde yazılmış
Adana'da sokaktan rastgele 10 tane adam çevirsen 3 -4 tanesi belediye çalışanı çıkar. İş tamamen zıvanadan çıkmış durumda. Eğer iş yapmadan gereksiz yere maaş ödenen personel varsa gereken yapılmalıdır , Adana'lının parasının hovardaca dağıtıldığı film festivaline acilen son verilmeli,başıboş sürü halinde dolaşan ve çoluk çocuğa kadınlara korku salan sokak köpeklerine bir an önce çare bulunmalıdır. Not :Son seçimlerde Soner Başkan ve Zeydan Baba'ya oy verdim.Bu sokak köpeği sorununa çare bulmazlarsa gelecek seçimlerde ikisinede oy vermeyeceğim.

tarafından 14.01.2020 20:19:48 tarihinde yazılmış
Cumhur İttifakı Meclis Üyeleri neyin kafasını yaşıyor yıllardır Adana'ya doğru düzgün bir yatırım yapılmaması bir yana mevcut fabrikalarda kapatıldı işten çıkartmaları konuşacağınıza Adana nasıl bu hale geldi nasıl en büyük iş sahası belediye oldu onu konuşmanız lazım her gelen kendi kadrosuyla çalışır eski kadro düzgün olsa Hüseyin Sözlü yeniden Belediye Başkanıydı şu anda. Reisler ocaklar Belediye yıllarca abuk sabuk yerlere para harcadı Belediye bunları beslemek zorunda değil çok istiyorsanız işten çıkartılanları kendi bünyenize katın

Zeydan istifa tarafından 14.01.2020 15:42:55 tarihinde yazılmış
Zeydan Allah seni nasıl biliyorsa öyle yapsın bu kar kışda insanları mağdur ettin Allah da seni mağdur etsin

Serhat tarafından 14.01.2020 11:12:02 tarihinde yazılmış
Gelen gideni aratır misali şu anda Adanada yaşanıyor..Adananın sorunları içinden çıkılamaz bir hal almış lakin şehri yönetenler halen eski Başkanla hesaplaşma derdinde... Sözlünün yolsuzluğu var ise Verin yargıya çeksin cezasını... Başkan ve yandaşlarına soruyorum Trafik için çözümünüz nedir?Caddelerde kurulan Semt pazarları için çözümünüz nedir? Hava kirliliği için çözümünüz nedir?Ortalıkta dolaşan sokak hayvanları için ne gibi çözümünüz var?Toplu taşımadaki vizyonunuz nedir Otobüsleri seferden çekmek mi çözümünüz bu ne anlama geliyor?Eskiden başlamış projeler neden durdu beğenmiyorsanız siz ne yapacaksınız?Sokak caddeler pislikten geçilmiyor ne çözümünüz var? İskansız binalar da Suyun tonu ONBEŞ TL te çıkmıştır ocak ayından itibaren bu fırsatçılık değilse nedir?İskansız binalar kaçak ise Derhal bu binaları yıkmanız gerekmezmi? Belediyenin borcu çok ise 10 ayda neden şenlik festival eğlence konser reklam adı altında 10 milyon TL harcanmıştır?Caddeler de her yer köstebek yuvası olmuştur ne vakit yapacaksınız? Asfalt için para yok diyorsanız 10 milyon lirayı kimler iç etmiştir?

Sedat tarafından 14.01.2020 10:52:56 tarihinde yazılmış
HANI NE OLDU 3BIN 4 BIN KISIYI ÇIKARTMIŞTI.HANI NE OLDU BU AFRALAR TAFRALAR YAPANLAR DOLANLAR SIMDI ADAM HAKLIYMIŞ O biN KIŞI DE sözlünün adamları

H aslan tarafından 14.01.2020 09:25:49 tarihinde yazılmış
10 ay bitti en ufak icraat yok rutin işler,işçi çıkarmalar,çalışanlar arası huzursuzluk,kariyersiz kişileri göreve getirme yapılan bunlar,

med cezir tarafından 14.01.2020 08:52:27 tarihinde yazılmış
Chp li belediye başkanlarının bu kibri, büyüklenmeleri, eleştirilere tahammülsüzlükleri nedir? “Karşında bir Büyükşehir Belediye Başkanı var. Herkes haddini bilecek” ile Ben herhangi bir konuğunuz değilim. 16 milyonluk kentin belediye başkanıyım..Bunlar şimdi böyle Allah göstermesin iktidara gelirlerse neler yaparlar düşünemiyorum.

Nadir tarafından 13.01.2020 21:39:25 tarihinde yazılmış
Zeydan KARALAR Yazıklar olsun sana.. SÖZLÜnün Sünelerini hala belediyede tutuyorsun.. Ve utanmadan çıkıp birileri o asalakları savunuyor.. Sadettin kendi belediyesinde iş versin o asalaklara

Mahmut şeker tarafından 13.01.2020 18:53:35 tarihinde yazılmış
7 yıldır ilk defa cebim para gördü kartım eksiden kurtuldu. Allah bin kere razı olsun zeydan başkan seni eleştirenler vallahi kıskandıkları için çalamıyorlar diye kuduruyorlar.

tarafından 13.01.2020 18:46:49 tarihinde yazılmış
Götür seversin didi iyi parti hdp CHP ele ele geçmez hizmet gelecek vara 01 e

 
 
 
EDİTÖR
Hüseyin BAYRAK
Hüseyin BAYRAK
Siyasiler ve Yalan
YAZARLAR
Yüksel MERT

Elif NİSA

Metin DOĞRUYOL
Metin DOĞRUYOL
Korona Virüs Afişlerde

KONUK YAZARLAR
Hasan TÜLÜCEOĞLU
Hasan TÜLÜCEOĞLU
Pozitivizm ve Dindarlar

Geçerli bir anket yok!

 
İLETİŞİM

İSTATİSTİK
Aktif Ziyaretçi: 
2135
Bugün Gelen: 
6172
Toplam Ziyaretçi: 
333692327