12:15:28 / 01.10.2020 
Adana'da yer fıstığı hasadı başladı   |   Adana'da aranan hükümlü yakalandı   |   İnşaat işçisi akıma kapıldı   |   Kahvehaneye oyun baskını   |   Pozantı'da uyuşturucu operasyonu   |   Kurallara uymayanlara ceza yağdı   |   Sahte senet operasyonunda 10 tutuklama   |   Yüksel Mert'ten spor haberi   |   Elbise dolabındaki bidondan esrar çıktı   |   Uyuşturucu satıcılarına şafak baskını   |  
ANA SAYFA
   Adanahaber Özel
   Adana Güncel
   Ulusal Gündem
   Bölge Haberleri
   Ekonomi
   Dünya
   Siyaset
   Spor
   Sağlık
   Polemik
   Eğitim
   Bilim - Teknoloji
   Dini Hayat
   Kültür & Sanat
   Medya - Makale
   Künye
   Adana Tarihçesi
   Linkler
   Adana Protokol
   Video Galeri
Foto Galeri
Arşiv Arama
Tüm Haberler
ÇOK OKUNANLAR
Dolmuşta feci ölüm
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!
Erdoğan, Adanalılara seslendi
İşte Adana'nın milletvekilleri
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
Başkan Sözlü'den adaylık açıklaması
CHP - İYİ Parti ortak adayı Durak mı?
ÇÜ'nün '3 Teker'ine ödül
AK Parti’den büyükşehir için 8 aday adayı
CHP'nin Büyükşehir adayı Karalar
 ÇOK YORUMLANAN
MHP'nin adayı yeniden Sözlü
CHP'nin Büyükşehir adayı Karalar
MHP yeni adaylarını açıkladı
Ak Parti Adana adaylarını açıkladı
CHP - İYİ Parti ortak adayı Durak mı?
İşçiye maaş yok festivale para çok
Bitmeyen köprüye yeni kaynak
Başkan Sözlü'den adaylık açıklaması
AK Parti’den büyükşehir için 8 aday adayı
Durak'tan Bahçeli'ye sert serzeniş!

EMAİL ADRESİNİZ

Google
Web adanahaber
ERDOĞAN'DAN ADANA'YA JEST
28.08.2020

Devlet Bahçeli Köprüsü Ulaştırma Bakanlığı tarafından yapılacak
Adana'da, 30 Mart 2016'da temeli atılan ancak aradan geçen 4 yılda sadece üçte biri yapılabilen Devlet Bahçeli Köprünün tamamlanması için gereken kaynak aktarımına Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’dan onay geldi.
 
Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Hüseyin Sözlü döneminde inşasına başlanan Devlet Bahçeli Köprüsünün yapımına, mali sıkıntı nedeniyle ara verilmişti. 2019 yerel seçimlerinde Adana Büyükşehir Belediye Başkanlığını kazanan Zeydan Karalar, köprünün yapımının çok büyük ekonomik kaynak gerektirdiğini ifade ederek yapılmasının mümkün olmadığını belirtmişti.

Köprünün isminin özellikle Devlet Bahçeli olması ve Cumhur İttifakının konuya hassasiyet göstermesi sonuç getirdi. Köprüyü mevcut haliyle devralacak olan Ulaştırma Bakanlığına 700 milyon liralık kaynak aktarımı Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından onaylandı.

Gidiş-dönüş üçer şerit, ortasında da raylı sistem planlanan köprü, bin 800 metre uzunluğa sahip olacak. 39 metre genişliğinde, üzerinde toplam 6 şeritli karayolu ve çift hatlı demiryolu olacak şekilde projelendirilen Devlet Bahçeli Köprüsü’nde 24 ayak bulunacak.

Adana Şehir Hastanesi, yeni stadyum, adliye sarayları ve üniversite kampüslerinin trafik yükünü sırtlayacak Devlet Bahçeli Köprüsü’nde toplam 585 adet çelik kiriş kullanılarak, nehir üzerinden geçen 900 metrelik bölüm oluşturulacak.
Bu haber 31626 kez okunmuştur.
Arkadaşıma Gönder
Yorum Ekle
Yazdır

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan ADANAHABER veya adanahaber.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

MAN adası sakini tarafından 30.09.2020 01:29:35 tarihinde yazılmış
Türk parasının Değeri; dolar ,euro ,ingiliz sterlini karşısında resmen eriyip yok oldu . Saray'ın camından bakan damat ise milletin aklı ile alay eder misali tv Programı'nda dolarlamı Maaş alıyorsunuz ne bu panik diye milletle dalga geçiyor. T.C ekonomisi nin bundan sonra düzeltilmesinin nerdeyse imkansız olduğunu tüm ekonomistler feryat ederek Uyarıyor. Buna karşın Adana'nın her yerine köprü afişleri asılıyor adeta akp lehine bedava propaganda yapılmaya devam , sanki o Köprüyü ayakkabı kutularındaki dolarlardan eurolardan veyahut MAN Adası'ndaki 1 sterline açılıp her hafta 2,5 milyon dolar transfer edilen paralardan karşılıyorlarmış gibi.

YÜCEL ERDOĞAN tarafından 29.09.2020 11:00:46 tarihinde yazılmış
HER YERDE BOY BOY AFİŞ 700.MİLYON TL SANKİ CEBİNDEN PARA VERİYOR CUMHURBAŞKANIMIZ. PARAYI NE ZAMAN VERECEKSİNİZ? BU KÖPRÜ NE ZAMAN BİTECEK? TAHİMİNİMCE 2023 TE AÇILACAK..NİYE SEÇİM VAR OY ÇALMAK İÇİN YAĞLI YAĞLI BOYALARLA GÖZ BOYAMAK İÇİN.MADEM GÜÇLÜ DEVLETİZ VER PARAYI ŞİMDİ YAPILSIN.

Habibe Ayvacık tarafından 29.09.2020 00:08:22 tarihinde yazılmış
Bu köprülerin ve Yolların , milletin helal Kazancı Alınteri Vegilerden yapıldığını cümle alem bilir . Günlerce bu haberi sanki Köprüyü akp yaptırıyormuş ,masrafları karşılıyormuş gibi algı oluşturmaya çalışmayın .korona virüsü başladığında milletin ödediği vergileri abd ye maske olarak gönderip diğer yandaş Vatandaşa banka hesap numarası vererek el açanları halkımız net bir şekilde gördü !!!

esef kurt tarafından 28.09.2020 15:36:22 tarihinde yazılmış
İşte meydan işte şeytan çeşme orda su burda borusuyla sizindir.bu ülkenin ne polisi nede askeri kimsenin malı değildir.onlar provokatörlere her zaman ne yapacağını iyi bilir.sayın cumhur başkanımıza diyecek bir şeyiniz varsa buradan değil cimerden yazarsınız.tabi elektrikleriniz kesilmezse.

tarafından 28.09.2020 05:04:56 tarihinde yazılmış
Keloğlan ,hazır köprüye isim bulmuş iken bahçeliyede bir isim bulunup nüfusta değiştirse iyi olur .Zira kendisi Sarayın memuru olup ,ne Türk'ün Devleti ile nede Milliyetçilikle ilgisi alakası Yoktur. O kendisini resmen BOP 'a adamış ve yıllar sonra bile hain olarak anılacak kişidir..

Murat Keloğlan tarafından 27.09.2020 09:02:55 tarihinde yazılmış
Sayın Devlet BAHÇELİ'nin ismi yerine köprüye 15 Temmuz Şehitler Köprüsü adı verilmiş. Kamuoyu ve Adanalılarımızın dikkatine.

Şanlı Gezi Harp Gazisi tarafından 27.09.2020 01:03:13 tarihinde yazılmış
Esef, sana bir olay hatırlatmak isterim Şanlı gezi harp direnişine sadece 6 veya 7 şehir ile ilçeleri katıldı ! daha Şanlı gezi Direnişi başladığı Sırada bile akp nin askerlik yapmayan polisçikleri devriye arabalırını MP5 lerini bırakıp dört nala kaçacak yer aradılar. inanmazsan yotubede izleyebilirsin. Diyeceğim şu esef efendi ,şayet 81 il ve ilçeleri bu Şanlı gezi harp direnişine var gücü ile katılsa idi emin ol bugün siyon projesi akp nin isimde cismide Yok olacaktı. Halkın cebindeki parayı binbir türlü dalavereler ile hortumlamaya çalışan bu proje partinin sonu Çoktan geldi . Aç kalan halkın önünde hiç bir hükümet yaşayamaz kalamaz milletin sabrı Çoktan taştı yakında sel olup gereğini yapacak sen hiç merak etme esef efendi...

Esef kurt tarafından 26.09.2020 16:43:13 tarihinde yazılmış
Haticeye değil neticeye bakalım adamlar hizmet yapıyor mu?her seçimi kazanıyorlarmı...işte sonuç ortada siz eleştirirsiniz onlarda hem hizmet yapar hemde seçimleri kazanır...birdahaki seçimlerde görüşmek üzere hoşçakalın....

Habibe Ayvacık tarafından 25.09.2020 17:45:47 tarihinde yazılmış
Esef isimli yorumcu istersen birazda Türkiye Cumhuriyetinde yaşayan asil Türk Milletinin gerçek gündemi olan ekonominin nasıl 19 yılda akp yüzünden afrika ülkeleri ile yarıştırıldığından bahsedelim ne dersin ? Bak amerikanın dayatıp türlü şeytanlıkla getirdiği başkanlık sistemi sırasında BOP eşbaşkanı olduğunu söyleyen beyefendi ne dedi " şu kardeşinize verin başkanlık yetkisini bakın ekonomi nasıl düzelecek ,dolar euro nasıl düşecek "dedi , peki ne oldu daha başkanlık hile ile getirildikten sonra ilk ayda benzin dolar euro uçtu ekonomi battı! Milleti SOĞAN patates kuyruklarına sokup uyutacak Suriye'den Mısır'dan gelen GDO lu patates ile beslemeye çalıştılar . Patates soğan yıllardır depoda toplanır ,BOP eşbaşkanı depocuları terörist ilan edip gündemi unutturmaya çalıştı .

Esef Kurt tarafından 25.09.2020 08:10:53 tarihinde yazılmış
Sözlünün ve o dönem meclis üyelerinin çektikleri krediler nerede?...Durun onuda ben söyleyim cehennemde odun olacak onlara ALLAH hepsinin hesabını soracak.Hani adalet bunun neresinde birde yetmezmiş gibi adamı yeniden belediye başkan adayı yaptılar Ben size söylüyorum insanlarla dalga geçiyorlar resmen yeter artık hesap sorun devletin parası ne oldu diye yokmu bir babayiğit kafayı yiyeceğim biz asgari ücret alalım onlar zevki sefa vallahi LUT kavimi gibi oldu adana....

Kamil Büyükhilti tarafından 25.09.2020 03:59:55 tarihinde yazılmış
Esef efendi hayırdır Cumhuriyet'le bir sorununuzmu var? Trafolara kediler girmeden adil seçim yapılırsa sen hiç merak etme Eserin Kral'ını yaparız bu ülkeye !! Bak 19 yıldır resmen tek partili dönemmiş gibi trafolara giren kediler sayesinde astıkları astık yedikleri önlerinde israf ettikleri arkalarında talana devam . Her ay ödediğiniz doğalgaz elektrik faturalarına bir yakından bakın isterseniz eserlerinize , kdv ötv okuma bedeli fitil bedeli TRT payı Kk bedeli derken yüzde 55 i resmen Haraç .her hafta benzine motorine zam ,yetmedi şuna vergi buna vergi icatları işte sizlerin eserden anladığı bu galiba.

Esef Kurt tarafından 24.09.2020 08:00:33 tarihinde yazılmış
Sayın ZEYDAN KARALAR maaşları gününde,yatırıyor.bayram ikramiyesi veriyor,sendika ile toplu sözleşme yapıyor.mevcut imkanlar dahilinde hem adanaya hem personele yetişmeye çalışıyor.biz bunlardan bahsedelim....nokta

Esef Kurt tarafından 24.09.2020 07:55:19 tarihinde yazılmış
Şu saçma klavye ağzı ile konuşmayı bırakında siz bir tane eser yapın.Cumhuriyet kurulduğu günden bu yana hep laf icraat sıfır.siz önce 2 milyonluk meclis telefon faturasını ve iş bankasının paraları nereye gidiyor onları bir sorun bence.Hıı birde beni belediye başkanı seçin şeref namus sözü veriyorum herkesi işten çıkaracağım....nokta

tarafından 22.09.2020 00:41:13 tarihinde yazılmış
Tolga isimli ak yorumcu , insanlar bazen dil sürçmesi yaşayabilir sende MAN adası, ayakkabı kutuları diyecek iken yanlışlıkla eser diyerek dil sürçmesi olmuş !!! Ha birde Irak'ın kuzeyindeki haham barzani ile Irak halkının petrolünü alıp gemicikler{ grostonluk tankerler} ile israilin aşdod Limanı'na düzenli kaçak petrol sevkiyatı yaparak , Gazze yi vuran jetlere yakıt diyecektin yine diliniz sürçmüş ,Libya'ya Gönderilen uydu takip sistemlerini kapatan hayalet gemiler{ silah yüklü} diyeceksiniz hay aksi yine diliniz sürçmüş, Vatandaşın evinde en az ik üç işsiz var iken Türk Hava Yollarında 49 tane aynı soy adı taşıyan akp liler diyecektiniz tabiki yine diliniz sürçmüş. Suriye'nin kuzeyindeki pyd terör örgütüne am erika ha isssrail her türlü desteği İncirlik Üssü'nden binlerce tır Silahı mühimmatı sağlık malzemesini gönderiyor akp ise seyredip hiç bir şey yapmıyor diyecektiniz bakın yine diliniz sürçtü.

Habibe Ayvacık tarafından 21.09.2020 03:27:49 tarihinde yazılmış
Tolga isimli yorumcu ,yapıldığı iddia edilen eserlerden bahsetmişsinizde bu eserler nerede yoksa bizmi göremiyoruz . Siyon destekli akp başımıza bela olarak getirildiği 2000 li yıllarda ne dediler 'yolsuzluk, yoksulluk ve yasakları kaldırmaya geldik ' bakın 19 yılın sonunda dediklerinin tam tersini yapıp memleketi sefaletin Yoksulluğun hukuksuzluğun pençesine düşürdüler. Bir Milletvekilimiz mecliste sordu Avrupa doğalgazı 120 dolardan biz ise neden 280 dolardan alıyoruz diye , verilen cevap ticari sır deyip yalanla geçiştirmeye çalıştılar . Bu yıl kimse ısınmayacak doğalgazı elektriği kullanamayacak neden dolar euro bugün itibarı ile 10 liraya gidiyor. Doğalgaz, elektrik Faturaların yarısından çoğu uydurma maddeler halkın cebini hortumlar hale geldi. Şehir hastanelerini kimlere yaptırdınız neden hasta garantisi verdiniz şayet hasta gelmezse vatandaşın vergisi ile neden ödüyorsunuz diye sorulan hiç bir soruyu hiç bir akp li cevaplamadı.

hasan tarafından 20.09.2020 08:44:24 tarihinde yazılmış
en az yarısını yerler ! indra gahndi...

Kamil Büyükhilti tarafından 19.09.2020 18:00:55 tarihinde yazılmış
Tolga efendi hangi hizmetlermiş bunlar ?? biz akp nin 19 yıllık sefalet döneminde hizmet hareketi diye diye pensilvandaki ne idüğü belirsizlere verdiği desteklerden başka bir şey görmedik sizde bunlardan bahsediyorsunuz herhalde!! CIA mossad güdümündeki ne idüğü belirsiz cemaati büyütüp besleyenin ampülistler olduğunu bir çok ampülistin türban takıp pensilvanyayı ziyarete gittiğini tüm Türkiye gördü !!!

Nadir tarafından 19.09.2020 17:29:34 tarihinde yazılmış
Trafiği nasıl rahatlacak baya baya merak ediyorum.. iki ucu da çıkmaz sokak.. nereye bağlayacaksınız.. Derhal iptal edilmeli ona yapılacak yatırımın onda biri ile otoban yolu keneranı 6+6 12 şerit yol yapın.. bağlantılarıda hazır. Bunu Hazırlayanların içinde hiç mühendis yokmu. Reisçikler ne halt ediyordu.. Yiyecekleri paranın hayalini mi kurmaktaydılar.. Sözlü ve ekibi yanlış yapmıştır.. hadı yanlış yapsalar neyse işe yaramayan bir köprü.. Adı YOLSUZLUK köprüsü olsun.. Ders kitaplarında okutulsun.. HALFETİ ÇETESİNİN ADANAYA VE TÜRKİYEYE KAZIĞII... Metroyu havadan götürerek aytaç durak yanlış yaptı. Hafif raylı sistem olmalı.. ekonomik.. Bu köprüye harcanacak para ile...................1- Otoban yanına 2x 3-5-6 şeritli köprü.........2- Metro üniversiteye ve sofulu çöplüğüne kadar hafif raylı olarak gider.. Beni belediye başkanı seçin yapayım..Hatta organize sanaaayine kadar.. Ama şu süne(pe) meclis üyelerinin hepsini size havale ediyorum.. hepsine birer şey .. uğraşı atıp meşgul etmek lazım..

budist tarafından 19.09.2020 03:43:57 tarihinde yazılmış
Tolga bey siz hangi ülkede yaşıyorsunuz bilmem fakat 2002 yılında 1 dolar 1.41 TL idi ,yıl oldu 2020 1 dolar 7.56 TL sı oldu yani ekonomi 19 yılda çöktü . Üretim Sıfır ,israf yüzde bin ! millet işsiz aç perişan ! saraylar Uçaklar Altından süslemeli bardaklar ejder Meyveli içecekler beyaz çaylar kuzu çevirmeler tam gaz. Şimdi tekrar soruyorum hangi hizmet? Geçmediğiniz otoyol köprüye ödediğimiz Alınteri vergiler ile dolar üzerinden bedellermi yoksa kimlere yaptırıldığı sır gibi saklanan şehir hastanelerine verilen maddi teminatlarmı? Doğalgaz, elektrik faturalarını inceledinizmi ? Yarısı resmen Haraç gasp sizin bunlardan hiçmi haberiniz yok yoksa sizde milletin aklı ile dalgamı geçiyorsunuz beyefendi?

TOLGA tarafından 18.09.2020 10:06:47 tarihinde yazılmış
Öncelikle bir Adanalı olarak yapılan hizmet için teşekür ediyorum kimin yaptığı çok önemli değil Hizmet yapıldığı önemli olan ikincisi ise köprünün ismi D.B değil 15 Temmuz Şehitler Köprüsü olmuş Cumhur Başkanımızı bu konuda hiç kimse eleştirmeye hakkı yok 2002 yılından bu yana kadar bu ülkeye sayısız Büyük eserler yapılmasına vesile oldu ama hiç birine ismi verilmedi ama bu millet yıllar sonra minnetle şükranla anacak belki o zaman ismini yapılan eserlere verecektir diye düşünüyorum.

Mete Karayel tarafından 17.09.2020 10:50:27 tarihinde yazılmış
Adana trafiğini rahatlatacak.

Yorumkolog tarafından 14.09.2020 00:17:55 tarihinde yazılmış
Buldum, köprünün ismi ya B.O.P eşbaşkanlığı yada G.K.A.P eşbaşkanlığı ( Genişletilmiş kuzey afrika projesi) köprüsü olsun .Zira iki isimde aynı Kapıya çıkar zaten sayın Bahçeli'de bundan memnuniyet duyar ,zira kendisi siyonist abd dışişleri eski bakanı condeliza rice 'ın 2001 yılında ki " 22 ülkenin sınırları ve rejimlerini değiştireceğiz aralarında Türkiye'de var" diye söylediğini bahçelininde buna tam gaz destek verdiğini hepimiz gördük. Durmak yok yola devam ikinci israile az kaldı diyor sayın bahçeli...

Çetin Uzuner tarafından 12.09.2020 12:41:54 tarihinde yazılmış
Yapılan yorumlar facia. Bu köprünün temelini Hüseyin Sözlü attı bitiremedi. Oysa 2 yılda bitireceğim demişti. Sözlü Modern Otogar , hayvanat bahçesi , modern hayvan pazarı(Konya nınkinden daha büyük) , mobilya kenti , bisiklet yolları , kent meydanı (THK ve Gizer Ortaokulu yeri) benim dönemimde 5 yıl içerisinde bitirelecek demişti. Sonuç sıfır. Zeydan Karalar da bahanelere sığınmasın çözüm , hizmet üretsin. Rezalet Otogarı düzeltsin , kamu oluşturarak Havalimanı ve fiyasko Raylı sisteme el atsın. Seyhan daki kent meydanı sözünü tutsun ve projeyi tamamlasın.

Azime Türen tarafından 12.09.2020 06:05:43 tarihinde yazılmış
İşte hizmet

adanalı tarafından 11.09.2020 12:15:12 tarihinde yazılmış
LAF DEGİL HİZMET GEREK....PANDEMİ DOLAYISIYLA HİÇBİR FESTİVAL DE OLMADI PEKİ BU BİRİKEN PARALAR NEREDE?

Hakan aksoy tarafından 08.09.2020 21:43:40 tarihinde yazılmış
Başka isim kalmadimi devlet bahçeli köprüsü koyuyorsunuz kimin değirmenine su taşıyorsunuz acaba yalakalik olsunda ne olursa olsun bir adanalı olarak devlet bahçeli ismini kattiyen istemiyoruz

erer gerer tarafından 08.09.2020 12:23:38 tarihinde yazılmış
ben olsam kesinlikle para filan aktarmazdım. adanalı kendisi seçti başkanını. 5 yıllık bir dönemde o başkan var. gitsin kendisi ne yapıyorsa yapsın. efendim neymiş; halk çile çekermiş, oy kullanırken 'her şey güzel olacak' demeyi biliyordu halk. bak her şey ne de güzel oldu. şimdi seçim olsa bazı enayiler yine gider aynı şekilde oy kullanırlar. o zaman devam adanam devam..

ÖZCAN tarafından 08.09.2020 12:21:49 tarihinde yazılmış
Devlet Bahçeli köprüsü.. Deli Dumrul Köprüsü...Harcı Liyakasızlık... Planı ciddiyetsizlik... Temeli yolsuzluk..... Şimdi Köprü AK' lanacak.. isminide Barış Köprüsü Yada 15 Temmuz Köprüsü yada Cumhur Köprüsü Yada ERDOĞAN Köprüsü Yada DEVLET Köprüsü ne koyarsanız koyun ismini Benim Nazarımda YOLSUZLUK KÖPRÜSÜ dür.

Nadir tarafından 07.09.2020 18:03:08 tarihinde yazılmış
Çöpü bana verin elde edeceğim ürünlerin satışına fahiş ÖTV koymayın Kökten çözeyim. Ne koku ne geniş depolama alanı nede ekonomik zarar.. Bana sıfır liraya verin Tamamen çöp derdinizden kurtarayım.

Nadir tarafından 05.09.2020 12:55:27 tarihinde yazılmış
Gelişen teknolojide ÇÖP artık sorun değil.. SIFIR atık Projeleri var..

Bahadır tkgöz tarafından 04.09.2020 22:42:17 tarihinde yazılmış
Gittiniz oy verdiniz herşey çok güzel olacak diye. Her şey çok güzel giriyor maşallah.

eren tarafından 03.09.2020 14:59:54 tarihinde yazılmış
ahmet buna göre sen cehapeli trol oluyorsun.

ahmet tarafından 01.09.2020 10:17:11 tarihinde yazılmış
BURAYI AKAPELİ TROLLER BASMIŞ...

sarıçam tarafından 01.09.2020 00:14:34 tarihinde yazılmış
sofulu çöplüğü acilen başka yere taşınmalı,kokusu bölgeyi mahvediyor.Sabah saatlerinde çöp kokusu her tarafı sarıyor.kozan yoluna kadar koku rahat hissediliyor. kısacası her yönden günlük yaşamı olumsuz etkilemektedir. Ayrıca bu tesis çok stretejik bir yerde kaldı, bölgeye yakışmıyor.Karşısında tobb var, çöplüğün tam karşısında üniversite yurdu açılacak.700-800 ilerde yeni stadyum, kuş uçusu 1 km uzaklıkta şehir hastanesi var ve yeni yapılan yüzlerce binanın arasında kaldı ve bölgede binlerce insan yaşamaktadır. .Sarıçamdaki, sofulu çöplüğünün başka bir yere taşınması için adanahaber in konuyu gündeme getirmesini istiyoruz

bilgili01 tarafından 31.08.2020 15:26:31 tarihinde yazılmış
CHP YAZIKLAR OLSUN. BİR DE ADANAYI UCURACAKLARDI. 20 YIL GERİYE ATTINIZ. ZEYDAN KARALARA OY VERENLER HİC DÜŞÜNEMİYOR.. NE KÖRÜ NE KAVŞAK NE BİR YENİ YER YOK YOK YOK. ALLAHTAN REİS VARDA 7 DUVELE YETİŞİYOR. BİRAZ GÖRÜN HALA LAF EDİYORSUNUZ. BAŞINIIZA İLLA BİR MUSİBETMİ GELSİN. DUA EDİN REİSE HİC OLMAZSA 50 YILDIR HAYATINI TÜRKİYEYE ADAMIŞ. BAYRAGI YERE BİLE DÜŞÜRMEYEN ADAM. DAMATLARININ SOY İSMİ BİLE BİRİ BAYRAKTAR BİRİ ALBAYRAK. SANKİ ÖZENLE SECİLMİŞ. İNŞALLAH AK PARTİ HÜKÜMETİ GELİR. DE ŞU CHP DEN ADANADA KURTULURUZ.

tarafından 31.08.2020 11:16:40 tarihinde yazılmış
Çok iyi oldu. Büyükşehir bu köprü yükünden kurtuldu. Artık başkan umarım ağlamayı bırakır doğru dürüst hizmet yapar

fekeli tarafından 31.08.2020 11:15:05 tarihinde yazılmış
Adana feke ilçesine bağlı yaylapınar mahallesi ana yolu yol diyorum aslında gören olsa burasımı yol burası dere derderdi biran ivedilikle yapılması lazım Seçmenin % 86 sını oyu Sn Z karalara verdiydi ama daha bir hizmet göremedi sonrakinde seçmen ne yapacak merak etmiyor değilim

Çetin tarafından 30.08.2020 23:59:40 tarihinde yazılmış
Sen de boş çıktın Zeydan. Adana ya sen de umut olamadın. Otogar rezalet , dar bakımsız sokaklar caddeler , metro rezaletine çözüm arayışı maalesef yok. Havalimanı dökülüyor ortak akıl ile çözüm arayışınız yok. Karnıyarık denilen ucubenin tamamen üstü kapatılması gerekir.Adana meydanına kavuşuyor dediniz hiç ilerleme yok. Kentsel dönüşüm çok zayıf ilerliyor..Muhalefet mazeretiniiz varsa başkanlığa talip olmayacaktınız. Eskişehir , Izmir , Aydın , Antalya gibi illerden örnek alınız.

Sarıçamlı tarafından 30.08.2020 10:09:12 tarihinde yazılmış
Sayın cumhurbaşkanımız birde sarıçam çöplüğüne el atsa kokudan sinekten duramıyoruz hastalık saçıyor..

Vatandaş tarafından 29.08.2020 21:45:35 tarihinde yazılmış
Yine sözlü nün sayesinde.oldu.o olmazsa temeli bile atılmazdı.kim varsa ekmek verdi .iş verdi aş verdi.. allah işini rast getirsin sözlü

Nadir tarafından 29.08.2020 19:01:05 tarihinde yazılmış
Metro Üniversite ve OSB ye kadar gitsin.. Metro Hattı Tayyip REİS ismi verilsin.. Duraklara AKP li vekillerin adları verilsin. Katarlarada Gelmiş Geçmiş AKP-MHP-MKLP il başkanlarının adı verilsin. Yaparsanız bir defalık Oy veririm.

adanalı tarafından 29.08.2020 18:53:27 tarihinde yazılmış
Bence Cok Buyuk Hizmet OLur....Umarım Devlet Bitirir.......Zeydan İlaçlama Bile Yapmaktan Aciz

Emireriramazan tarafından 29.08.2020 16:38:28 tarihinde yazılmış
KÖPRÜNÜN ADI EMİR ERİ RAMAZAN KÖPRÜSÜ OLSUN.

Nazlı tarafından 29.08.2020 13:12:05 tarihinde yazılmış
Adanayı chp ve mhp oylarından arındırırsanız akp ye oy verirseniz adanamızda güzellesir nerde yiyen cebini dolduran var ona oy atıyorsunuz biraz iş yapan partiye verin de hizmet görelim

Sarıçam tarafından 29.08.2020 12:57:08 tarihinde yazılmış
Sayın cumhurbaşkanımız birde kanayan yaramız olan sarıçam çöplüğüme el atsa... Kokudan sinekten duramıyoruz.

Şehmuz tarafından 29.08.2020 01:07:59 tarihinde yazılmış
İyi ki ismi devlet bahçeli köprüsü olmuş.yoksa yine adana ya ekmek yok.bir köprü daha yapılırsa recep tayyip erdoğan olsunda tek köprü yapılsın...

METROYUDA YAPIN tarafından 29.08.2020 00:29:30 tarihinde yazılmış
METRO ÜNİVERSİTE - OTOGAR - ORGANİZE SANAİYE MUTLAKA GİTMELİDİR

Hacı emminiz tarafından 28.08.2020 23:58:46 tarihinde yazılmış
Sözlünün gider ayak Adana’ya kazığı

Hacı COSKUN tarafından 28.08.2020 23:11:45 tarihinde yazılmış
ama geç kalan bir destek. treni de alın üzerimizden...

Salâvat Başkurt tarafından 28.08.2020 21:48:01 tarihinde yazılmış
Adana sivrisinekten kırılıyor adam gibi ilaçlama istiyoruzzzz zehir arabası arada bir jet gibi geçiyor ..

AZİZ tarafından 28.08.2020 20:29:17 tarihinde yazılmış
İŞE BAK.KÖPRÜNÜN ADI DEVLET BAHÇELİ KÖPRÜSÜ OLUNCA HÜKÜMET ÖZEL İLGİ GÖSTERİYOR NE DE OLSA YANCISININ ADI VERİLMİŞ KÖPRÜNÜN ADI İSMET İNÖNÜ KÖPRÜSÜ OLSA DEMEK Kİ İLGİ GÖSTERİP DESTEK VERMEYECEK.SİYASETİN KALİTESİNE BAK.

Nadir tarafından 28.08.2020 18:27:18 tarihinde yazılmış
Adanaya Hüseyin SÖZLÜ kazığı.. Nasıl AKGEDİK Büyükşehirin yapması gereken kendisinin asli görevi olmayan karatepe yolunu yapıp, yapması gereken köy içleri yolunu yapmıyorsa... SÖZLÜ de karayollarının yapması gereken köprüyü kendisi yapıp belediyeyi borç batağına saplamıştır. HESAP tan kaçamazssın sözlü.. SÖZLÜ ye hesap soramayan ZEYDAN sende hesaptan kaçamazssın. birbirinizin suç ortağısınız..

Çukurovalı tarafından 28.08.2020 17:54:36 tarihinde yazılmış
Adananın beklentisi gerçekleşir temenni ediyoruz. hiç olmazsa şehir hastanesi ve diğer yerlere ulaşımda rahatlama ve güvenli olur. . bir an önce geç kalmış proje gerçekleşir.

Hacı Bozo tarafından 28.08.2020 16:59:14 tarihinde yazılmış
Adı " Devlet Bahçeli köprüsü " olmazsa Adana halkı olarak çok memnun oluruz.

 
 
 
EDİTÖR
Hüseyin BAYRAK
Hüseyin BAYRAK
Siyasiler ve Yalan
YAZARLAR
Elif NİSA

Yüksel MERT

Metin DOĞRUYOL
Metin DOĞRUYOL
Korona Virüs Afişlerde

KONUK YAZARLAR
Hasan TÜLÜCEOĞLU
Hasan TÜLÜCEOĞLU
Pozitivizm ve Dindarlar

Geçerli bir anket yok!

 
İLETİŞİM

İSTATİSTİK
Aktif Ziyaretçi: 
677
Bugün Gelen: 
32437
Toplam Ziyaretçi: 
339254332